|
Post by Marylyn Emmeline Wyght on Aug 22, 2009 13:19:55 GMT -1
The Knowledge of.. ~*Marylyn Emmeline Wyght*~ Proud Slytherin 16, Slytherin, YeaR 6
Friendship
Acquaintances – I know you, but at the same time.. I don't. Close – You’re the only one who knows who I am New – Finally I found someone who understand me Party friends – You know how to get me in the dancing mood Childhood friends – Certainly, you know me too well Lost friendships – I’ve missed you since I lost you Family – Pride Admiration – I wish I had what you have Strangers – The only thing I know about you, is what you look like Used to be enemies – I never saw the good sides in you
Enemies - Beware
Sorely hated – Don’t remember why, or when, I just.. loathe you. Shallow Enmity – I have to hate you, because of certain things. Rival – I will always be much more aware when you’re near me Envy – I want something you got Awe – I like you – but I’m scared of you Anxiety – Adrenaline is running through my veins because of you Disappointment – I thought you were something special.. Looks like you’re not Prejudice – Yeah, I think badly about you even though I don’t know you – and so what? Irritation – Move out of my way Mudblood – Incomprehension and ignorance Malice – Cruelty rocks. Unworthy – You wish you hadn’t been born
Romance[/center]
Love – Even though I’m not around you, you’re always in my heart Flirt – Sweet, funny small remarks, that I love Romance – Do you love me.. at all? Longing – My whole body need you here New Crush – Something new has happened, I feel warm every time you are near me Relationship – My thoughts are with you all the time Complicated relationship – I feel this is going the wrong way. Confusion – Where’s this going?… Doubt – Do I really love you, or am I just really desperate? [/font] [/color] Send en pm til mig med dette: [center][font=Sylfaen][size=3][b](Din karakter's navn)[/b][/size] 1 eller 2 forskellige 100x100 ikoner [b]Kollegie: [/b] [b]Årgang:[/b] [b]Bekendtskaber:[/b] [b]Din karakter om Marylyn:[/b] (Første person) [/font][/center]
|
|
|
Post by Marylyn Emmeline Wyght on Aug 23, 2009 12:26:29 GMT -1
Gryffindor
Ethan James Kollegie: Gryffindor Årgang: 6th
Bekendtskaber: Acquaintances – I know you, but at the same time.. I don't Shallow Enmity – I have to hate you, because of certain things. Prejudice – Yeah, I think badly about you even though I don’t know you – and so what? Mudblood – Incomprehension and ignorance Flirt – Sweet, funny small remarks, that I love
Din karakter om Marylyn: Der er ikke noget som en skefuld hadefulde bemærkninger til morgenkaffen. Det skønne ved Marylyn bliver nok, at uanset hvor meget hun så end hader mig (og for hvorend tåbelige grunde det så måtte være), så vil jeg altid give igen med et smil og en lille smule flirten. Jeg ved, at for hendes type er det kun som at hælde sprit på bålet, men måske har jeg en sardistisk side der elsker at blive brændt af ilden. Venner ville jeg ikke kalde vores forhold, og fjende er kun noget Marylyn bruger. Kæreste pigebarn har mange fjendtlige følelser, men meget af det virker til at være passé.
Louis Bellino Wickham
Kollegie: Gryffindor Årgang: 6th Bekendtskaber:
Acquaintances – I know you, but at the same time.. I don't. Rival – I will always be much more aware when you’re near me Prejudice – Yeah, I think badly about you even though I don’t know you – and so what? Mudblood – Incomprehension and ignorance
Din karakter om Marylyn: ” Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal syntes om frk. Wyght. Hun er da en ganske køn pige men så ikke mere end det. Vi vil aldrig kunne blive venner og det kan man vel godt sige er på grund af mig. Jeg er muggler og desuden også fra Gryffindor så der bliver intet venskab der. ”
Gertrude Lynn McKinnon
Kollegie: Gryffindor Årgang: 6th
Bekendtskaber: Rival – I will always be much more aware when you’re near me Envy – I want something you got Prejudice – Yeah, I think badly about you even though I don’t know you – and so what? Irritation – Move out of my way Mudblood – Incomprehension and ignorance
Din karakter om Marylyn:` ` Jeg bryder mig bestemt ikke om Wyght. Så er det sagt. Hun minder mig om en eller anden stuck up gås. Det er ikke så ofte at jeg virkelig hader nogen, men Wyght og jeg... Nej, det går altså bare ikke. Jeg kan på den ene side godt forstå at hun ikke kan lige mig, for jeg har bestemt også kastet et par forhekselser efter hende, men måske det er gået lidt over gevind? ´ ´
Angel Black.
Kollegie: Gryffindor. Årgang: 5. årgang.
Prejudice - Yeah, I think badly about you even though I don’t know you – and so what?
Angel om Marylyn: "Hun er en Slytherin, hvad kan jeg på nogen måde lide ved hende? Siden tidernes morgen har eleverne fra Slytherin og eleverne fra Gryffindor hadet hinanden. Hadet er mere eller mindre indgraveret i vores hjerter, og det er ikke småligt had. Jeg dømmer somregel aldrig folk på forhånd, men når det kommer til eleverne fra Slytherin, så skal man altid være på vagt. Og Marylyn ser ikke ud til at være ked af, at hun er en slange, og at hun heller ikke ser nogen grund til at kunne lide mig. Derfor bryder jeg mig ikke om Marylyn. Desuden hader hun "mudderblods", hvilket jeg mere eller mindre er, og som jeg ligeså heller ikke kan lide ved hende."
Zofie Storm
Kollegie: Gryffindor Årgang: 5th
Bekendtskaber: Prejudice – Yeah, I think badly about you even though I don’t know you – and so what? Irritation – Move out of my way
Din karakter om Marylyn: Marylyn? Den højrøvet slange! Kan ikke holde ud at bare at være sammen med hende i 3 sekunder uden at det går galt.
Thalia Elektra Lockheart
Kollegie: Gryffindor Årgang: 6th Bekendtskaber:
Strangers – The only thing I know about you, is what you look like Prejudice – Yeah, I think badly about you even though I don’t know you – and so what?
Din karakter om Marylyn: Hvad kan man sige om hende? Hun er fra Slytherin, hvilket gør hende ondskabsfuld og automatisk gør hende til en af dem jeg, som gryffindorer, konsekvent ikke skal eller vil kunne lide. Og så er hun blandt de der arrogante fuldblods der tror de ejer hele verden, og hader sådan nogle som mig. Allerede der har jeg mere end nok grunde til ikke at kunne lide hende..
|
|
|
Post by Marylyn Emmeline Wyght on Aug 23, 2009 13:34:37 GMT -1
Slytherin Liam Hunter Cormack
Kollegie: Slytherin Årgang: 7. årgang Bekendtskaber: Childhood friends – Certainly, you know me too well Longing – My whole body need you here Din karakter om Marylyn: Der er intet atypisk i fuldblodsfamiliers bånd mellem hinanden. I deres øjne må de stå sammen - derfor bliver børn oftest introduceret for hinanden. Moderne tider har ikke den store betydning hos familier som disse. Forældre præsenterer ikke deres børn for hinanden for venskabets skyld alene. Der ligger dybere ønsker bag disse møder - blandt andet at holde blodlinjerne rene. Jeg stammer fra sådan en familie, jeg er barnet der er tale om. Jeg var otte år gammel første gang jeg mødte Mary. Selvom det blot var endnu et af de møder så havde vi en del til fælles. Blandt andet vores forældre, der altid havde travlt med så meget andet end deres børn. Jeg var den første til at ende på Hogwarts, og et år senere fulgte Mary trop. Et par år inde - ja, det må have været mit femte år, trådte jeg lidt tættere på end blot inden for venskabets grænse. Vi har aldrig haft noget fast kørende, men kører den afslappede stil hvor alt er tilladt. Desuden kommer det sjove af det forbudte. At skjule sig i skygger og hjørner, et tilfældigt lille strejf - se det er hvad der holder ilden brændende!
Jake Wade Loretz
Kollegie: Slytherin Årgang: 7th
Childhood friends – Certainly, you know me too well
Jake om Marylyn: ” Mary er en pige jeg har kendt længe. Vores venskab går mange år tilbage, længere tilbage end starten på Hogwarts. Vi har faktisk næsten kendt hinanden altid. Min og Marys far var venner og sås også efter de var færdige på Hogwarts. De arbejder begge i Ministeriet For Magi. Selvfølgelig har Mary og jeg vores op- og nedture, og vi diskuterer da også forskellige ting men alt i alt står vi sammen. "
Pedias Cromwill
Kollegie: Slytherin Årgang: 6th
Acquaintances – I know you, but at the same time.. I don't. Childhood friends – Certainly, you know me too well
Din karakter om Marylyn: Vi har gået i klasse sammen lige fra starten. Selvfølgelig får man et forhold ud af det. Det kunne være tættere, inden tvivl om det. Men Mary er god nok, en god veninde som altid er værd at bruge sin tid på. Darren Cole Phoenix
Kollegie: Slytherin Årgang: Syvende årgang
Bekendtskaber: New – Finally I found someone who understand me Flirt – Sweet, funny small remarks, that I love
Din karakter om Marylyn: Vi kom vel skævt ind på hinanden til at starte med.. men det er blevet langt bedre.. hun er en god pige.. altså.. på den slemme måde.. eller er det omven? en slem pige på en god måde? pyt... kan godt li hende.. hun er en god ven..
|
|
|
Post by Marylyn Emmeline Wyght on Aug 24, 2009 10:42:23 GMT -1
Ravenclaw
[/font][/size][/color][/center] Alfred Thompson
Kollegie: Ravenclaw Årgang: 6th Bekendtskaber:
Party friends – You know how to get me in the dancing mood Childhood friends – Certainly, you know me too well Family – Pride
Din karakter om Marylyn: Mary, jah. Hun er familie, på min mors side langt ude, men dog familie, jeg er usikker på hvad det hedder, gran-gran kusine tror jeg. Men jeg har kendt hende siden vi var små jeg har bare ikke haft så meget med hende at gøre ud over nogle store familie fødselsdage og få gange vi er stødt ind i hinanden på Hogwarts. Hun er faktisk voldsom sjov at feste med har jeg fundet ud af. Hvilket nok har gjort at hun er blevet en musthave til de fleste fester jeg holder.
Joshua Balthasar Great-Believer
Kollegie: Ravenclaw Årgang: Sjette
Bekendtskaber: Acquaintances – I know you, but at the same time.. I don't. Admiration – I wish I had what you have Rival – I will always be much more aware when you’re near me
Din karakter om Marylyn: ”Interessant… Meget interessant! Der er noget dybere ved hende. Jeg aner ikke hvad. Men der må være et eller andet hun skjuler bag sit fnisende ydre. Hun dækker sig ind med nærværet af Cromwill. De to har måske en klike og det der men jeg ved ikke…
Jared Seraph
Kollegie: Ravenclaw Årgang: 6.
Acquaintances – I know you, but at the same time.. I don't. Prejudice – Yeah, I think badly about you even though I don’t know you – and so what? Irritation – Move out of my way Mudblood – Incomprehension and ignorance Unworthy – You wish you hadn’t been born
Din karakter om Marylyn: Ravenclaws og Slytherins er som hund og kat. De kan ikke stå for hinanden, og er oftest lige gode til at angribe. Det er dog ikke sagen, men de gange, hvor Marylyn og jeg har mødtes, udover på Quidditchbanen, har der altid været gnister i luften. Problemet er indlysende. Jeg har aldrig i sinde at lade mig tyranisere af en Slytherin, men vi ved vidst alle hvor ihærdige de kan blive. De har altid et nyt kort i ærmet, men de er ikke alene om at spille på det.
Christopher O'Connor
Kollegium:Ravenclaw Årgang6th
Bekendtskaber: Irritation – Move out of my way Unworthy – You wish you hadn’t been born
O'Conner om Marylyn: "Irriterende slange. Flere sætninger vælger jeg ikke at bruge."
Dilys Lisette McGregor
Kollegie: Ravenclaw Årgang: 6th
Bekendtskaber: Acquaintances – I know you, but at the same time.. I don't. Childhood friends – Certainly, you know me too well Shallow Enmity – I have to hate you, because of certain things. Disappointment – I thought you were something special.. Looks like you’re not Irritation – Move out of my way Din karakter om Marylyn: ”Mary er en pind i øjet. Vi har kendt hinanden siden barnsben, men hun tør åbenbart ikke omgås andre end sin egen slags. Hun skjuler ikke ligefrem sin irritation over mig i timerne, og selvom jeg plejer at være det store menneske, får hun altså igen af samme spade.”
|
|
|
Post by Marylyn Emmeline Wyght on Oct 17, 2009 16:00:55 GMT -1
Hufflepuff
Jade Yolinda Suresh
Kollegie: Hufflepuff Årgang: Sjette år
Bekendtskaber: Rival – I will always be much more aware when you’re near me Malice – Cruelty rocks. Shallow Enmity – I have to hate you, because of certain things. Din karakter om Marylyn: "Det er ikke så meget Marylyn Wyght jeg hader, som hendes mangel for respekt for sig selv og andre. Man kan sige, at hun selv beder om problemer, når hun trykker og prikker hvor hun kan komme til. Jeg siger bare... Uanset hvad der sker hende, er det helt sikkert mig!"
|
|