|
Post by Mimi Van Dall on Sept 19, 2009 21:39:02 GMT -1
Friends:
Lets get in to trouble (Partners in crime) So beautiful (Adore her) I know you better than you know yourself (Best friends) Been talking with her (Classmate) Like to hang out (Friends) Lets get drunk (Friend of a friend) Know of her reputation (Has talk to her) Some relations (Met her once) Seems sweet (Talk a couple of times) She is okay I guess (more friend than foe)Enemy: Backstabber (no longer friends) Avoid each other (Mutual hate) She thinks she is so pretty (Rivals) I can pretend (False friend) I hate you (Foe) I want you dead (Mortal enemy) She is ugly (Jealous) why do I know her (Hates to love her) She is not all that (Dislikes her) Have heard bad things (She is not my cup of tea) Lovers: She is my only (Present love) Has hurt me (Bad break up) We are still friends (Good break up) She is a hottie (Attracted to) What a flirty one (A fling) We are only in the present (Friends with benefits) Love hurts (True love) She can never know (Secretly in love) Love to talk about her (On & Off) We are so in love (Mutual love)Udfyldes og sends i PM [*code] [img]indsæt billede link her[/img] [b]Navn:[/b] [i]Skriv dit navn[/i] [b]Kollegiet og årgang:[/b] [i]Skriv hvadfor et kollegium og åragang du er fra[/i]
[b]Bekendtskab:[/b] [i]De forskellige sætningerne sættes[/i] [b]Din karakters mening omkring Mimi:[/b] [i]Skriv en sætning som din karakter nomalt vil sige om Mimi[/i] [b]Historie bagved:[/B] [i]Skriv historien bagved din karakters forhold til Mimi[/i] [b]Mimi's mening omkring din karakter:[/b] [*/code]
|
|
|
Post by Mimi Van Dall on Sept 20, 2009 6:23:32 GMT -1
Navn: Thalia Elektra Lockheart Kollegiet og årgang: Gryffindor 6th
Bekendtskab: Been talking with her (Classmate) Like to hang out (Friends) Lets get into trouble (Partners in crime) Thalia's mening omkring Mimi: Mimi er en god og ærlig veninde, der er god at have ved hånden i langt de fleste tilfælde, for good or for bad, men der er ikke lige alt hvad hun siger man skal tage helt alvorligt. Historie bagved: Thalia og Mimi mødtes på Hogwartsekspressen første dag, der kom de fik ud af det med hinanden, og derfor udviklede deres forhold til hinanden sig til det venskab de har i deres lille klike i dag, Mimi's mening omkring Thalia: Thalia er en af de piger, som er værd at havde inærheden og hver, som ikke kender til Thalia's venskab ved ikke hvad de går glip af. Da Thalia er en af dem, som ved hvornår noget bliver sagt i sjov og hvornår det er alvor hvilkede er en eneskab der sjælden at finde hos ander.
Navn: Gertrude Lynn McKinnon Kollegiet og årgang: Gryffindor 6th
Bekendtskab: Lets get in to trouble (Partners in crime) Been talking with her (Classmate) Like to hang out (Friends)
Trudys mening omkring Mimi: Mimi er utroligt sød og sjov at være sammen med. Nogle gange er hun lidt som en ekstra søster. Jeg må indrømme at jeg nok er den mest barnlige af os, og hun er god til at sige stop for mig, når jeg er gået for langt. Absolut ikke en veninde jeg ville gå glip af at have. Historie bagved: Trudy og Mimi mødtes ikke rigtigt fra starten af. Nok delte de samme sovesal, men de snakkede ikke rigtigt sammen, før et par måneder inde i året, hvor Trudy havde meget vanskelige problemer med lektier, og selvom ingen af dem forstod det til fulde, blev det grundlag for deres venskab der i dag har udviklet sig til en meget tæt klike med et par andre piger fra Gryffindor. Mimi's mening omkring Trudy:Trudy er blevet, som søster for mig gemmen årerne på grund af hendes gode og smittede humør, som jeg ikke ville være foruden selvom der kan op stå tvilv mellem hvem af os, som er mest barnlig til tider. Men der er vi gode til at sige stop overfor hinanden inden at vi komme for langt ud og dog, er det sket et par gange hvor vi glemte at sige stop. Men det ændre ikke på at vi havde det utrolig sjovt mens det stod på.
Navn: Ethan James Kollegiet og årgang: Gryffindor, 6th
Bekendtskab: So beautiful (Adore her) Been talking with her (Classmate) Like to hang out (Friends) She is a hottie (Attracted to) Ethan's mening omkring Mimi: "Af mange grunde kan man ikke gøre andet, end at holde af hende." Historie bagved: Samme kollegium, samme årgang, samme venner og en del interesser til sammen. Det forkerte ville have været for dem IKKE at være venner. Ethan prøver ihærdigt at støtte op som en god ven, men han kan heller ikke benægte, at der er noget ved Mimi som har tiltrukket ham. Hvad han ikke bryder sig om, er konkurrencen i feltet, men han synes selv at han har en bedre placering end de andre drenger i kredsen. Mimi's mening omkring Ethan:Efter at havde gået på kollegie og i klasse sammen med Ethan i 6 år så kan jeg udemærkede sige at Ethan er en af de gode fyrer at snakke med på grund af vi har op til flere gange flere gange haft sidde oppe ud til de skæve timer i opholdsstuen og bare snakkede eller andre gange har det bare pjat der havde opstået. Men en ting er sikker og det er at Ethan er helt bestemt en af dem, som jeg nyder at havde i mit liv. Da man ikke kan andet end nyde hans personlighed og hans måde at få selv en dårlig dag til lyse op.
|
|
|
Post by Mimi Van Dall on Sept 20, 2009 6:24:08 GMT -1
Navn: Edward William Johnson Kollegiet og årgang: Hufflepuff, 6th
Bekendtskab: Lets get in to trouble (Partners in crime) So beautiful (Adore her) Been talking with her (Classmate) Like to hang out (Friends) She is a hottie (Attracted to) Din karakters mening omkring Mimi: Mimi er en sand løve. Hendes ærlighed og søde smil kan gøre enhver glad. Historie bagved: Edward og Mimi lærte hinanden at kende i og efter de timer, de igennem årene har haft sammen. Edward fattede ikke helt, hvad Mimi var af type i starten, men udviklingen af deres venskab afslørede en fascinerende pige, der faldt lige i Edwards smag. Som altid holder han sine venner tæt, og han ville til enhver tid stå p hendes side. Mimi's mening omkring din karakter: På vej
Navn: Mike Kian Kostadin Kollegiet og årgang: Hufflepuff
Bekendtskab: Like to hang out (Friends) We are still friends (Good break up) Din karakters mening omkring Mimi: ”Mimsetrold – Mimsetrold – Mimsetrold, du er og bliver min Bella. ” Historie bagved: Mike og Mimi blev hurtige venner, allerede ved første årgang. Derforgik en del flirten imellem dem igennem tiden, især da de begge gik hen og fik følelser for hinanden, men det var først på femte årgang, de valgte at prøve det af som et forhold. Det gik meget godt de første par måneder men efter et halvt år, gik de så fra hinanden igen. Det skete på en fredelig måde, hvor de begge stadig forsætte som venner. De snakkede og pjattede ofte sammen. Deres flirt forsatte også, dog uden at gøre det seriøse ud af det. Mimi's mening omkring din karakter: Lille bamse hvordan skal jeg dog prøve at beskrive dig eller noget af det, som er sket mellem os. Men kan kun sige "Hvornår skal vi ud og lege gemmeleg igen bamse " Og så ved du hvad jeg mener med det
|
|
|
Post by Mimi Van Dall on Sept 20, 2009 6:24:48 GMT -1
Navn: Christopher O*Connor Kollegiet og årgang: Ravenclaw 6th
Bekendtskab: Been talking with her (Classmate) Like to hang out (Friends) Din karakters mening omkring Mimi: Mimi er sgu en dejlig person, hyggelig og rar at snakke med. Historie bagved: Ja jeg husker den ærlig talt ikke helt. Mener det var noget med noget lektiehjælp eller sådan noget. Mimi's mening omkring din karakter:Chris, Chris du er nok en af dem, som kan vække en masse følelser hos de forskellige og det er ikke så andrelse imellem os på grund af nogle gange kan du være irritererne. Men alligevel lige så snart vi er på tomandshånd og du er nede på jorden igen så er du fartisk en alletiders fyr at snakke med. Men det korte af det lange er at du er en af dem, som værd at snakke med lige så snart at du er kommet ned fra pinden.
|
|
|
Post by Mimi Van Dall on Sept 20, 2009 6:25:24 GMT -1
Navn: Pedias Cromwill Kollegiet og årgang: Slytherin, 6. årgang
Bekendtskab: Seems sweet (Talk a couple of times) She is not all that (Dislikes her) Have heard bad things (She is not my cup of tea) Padias mening omkring Mimi: Hun er ikke den værste man kan finde på Gryffindor, men det er alligevel svært at finde en der er værre Historie bagved: Kollegieforskel og Pedias’ fordomme imod alle der ikke er fuldblods magikere er tydeligt grunden til deres knap så venskabelige forhold. Pedias har dog prøvet at tale til Mimi et par gange, men det var ikke noget der lykkedes specielt godt, så hun har valgt at lade det blive ved det. Intet direkte had, men bare heller ikke noget andet. Mimi's mening omkring Pedias:Jeg fandt ret hurtigt udad efter et par samtaler med Pedias at hun virker til ok pige at efter en slytherin standart. Men måske Pedias til at glemme sine fordomme og prøve at glemme dem istedenfor. Men alt i alt en okay pige, som desværre har lidt for mange fordomme efter min smag. Men det stopper ikke at Pedias og jeg kan havde de høffelige og falske samtale når det er. Men det er nogle gange bedre at havde en fjerne tætter på end langt væk..
Navn: Anthony Caleb Brenner Kollegiet og årgang: 6 th Slytherin
Bekendtskab: Lets get in to trouble (Partners in crime) Been talking with her (Classmate) Like to hang out (Friends) She is a hottie (Attracted to) We are only in the present (Friends with benefits) Anthony's mening omkring Mimi: Hun er sjov og uforpligtende, uden forventninger til hvordan jeg skal være eller hvad jeg skal gøre, med hende er tilværelsen en abefest Historie bagved: Der har altid været sjov og ballade mellem de to, man finder ret hurtigt ud af hvilke piger man kan hive i fletningerne, og det er bare blevet bedre med årene. Mimi's mening omkring Anthony:Tony er slet ikke så slem, som mange andre måske tro på grund af han er fartisk en alletiders fyr der er til at snakke med mens han stort set altid er klar på lave noget sjovt. Han er ikke ligesom mange andre slanger på grund af han er nede på jorden med en alletiders humor, som jeg kan nyde godt af og selvom vi er fra hver vores kollegie så har det ikke stoppede os i at blive venner på grund af det er ikke vores problem hvis der er nogle, som ikke brøder sig om det.
Navn: Jake Wade Loretz Kollegiet og årgang: Slytherin 7th
Bekendtskab: Some relations (Met her once) Seems sweet (Talk a couple of times) She thinks she is so pretty (Rivals) Jakes mening omkring Mimi: Mimi ville være fin nok hvis hun ikke gik på Gryffindor. Der er ”dårlige” at finde på Gryffindor kollegiet, dog er Mimi ikke en af disse og hvis hun var på Slytherin ville vi sikkert snakke sammen en del mere. Historie bagved: Mimi og Jake har ikke rigtigt en historie. De har snakket sammen et par enkelte gange men ikke mere end det. Kollegieforskellen gør sit for at Jake og Mimi ikke snakker sammen, de har ikke mulighed for det i storsalen under middagene Desuden er Mimi halvblods og det gør også at Jake holder sig en smule på afstand. Mimi's mening omkring din karakter: Jake, er nok en af dem, som jeg ikke rigtig har snakkede med gemmen årerne hvilkede nok af vi hører under hver vores kollegie samt årgang. Men jeg ved ikke hvad jeg skal lige skal mene omkring ham på grund af jeg ville komme med nogle forud dømmelserne af ham uden at jeg ikke rigtig kender til ham udover de såkladte høffelige samtale, som har opstået gemmen årerne og de har været sjælden. Men Jake virker dog ikke til at være ligesom mange af de andre fra slytherin på grund af der er noget over ham, som gør ham anderelse end de andre og lige om det er godt eller dårligt skal jeg ikke kunne sige.
Navn: Darren Cole Phoenix Kollegiet og årgang: Slytherin – syvende årgang
Bekendtskab: So beautiful (Adore her) Like to hang out (Friends)
Darren's mening omkring Mimi: Hun er en… altså ud over hun ser godt ud.. og et ordentligt temp.. så er hun cool nok.. tror enlig godt hun kunne blive en ven.. også selv om hun er en Griff-tøz Historie bagved: Deres første møde var lettere forvirrende.. så snakkede de pæn, så vrissede de af hinanden og så snakkede de pænt.. men alt i alt kan man da sige at de langt fra hader hinanden, men at de nok er venner selv om det er svært at tro.. Mimi's mening omkring din karakter: Darren ja ved ikke rigtig hvor jeg skal begynde henne med Darren... Han virkede lidt selglad i starten og alligevel så er der en mulighed for et venskab selvom vi er fra hver vores kollegie...
|
|
|
Post by Mimi Van Dall on Oct 19, 2009 12:43:47 GMT -1
[shadow=red,left,300] Lærerne og co [/shadow]
Navn: Christian Knox Kollegiet og årgang: Overhoved for Huffelpuff og Magiske Dyrs Pasning og Pleje
Bekendtskab: Seems sweet (Talk a couple of times) She is okay I guess (more friend than foe) Din karakters mening omkring Mimi: Det er ikke kun Mimis navn som kan vække opsigt.. Jeg kan endnu ikke klage, da hun er en sød og venlig Gryffer. Historie bagved: Chris blev hendes professor i Magiske Dyrs Pasning og Pleje og det gode humør smitter af, som altid.. Mimi's mening omkring din karakter:Professor Knox er en af gode lærer at have der altid kan gøre et forsøg på at gøre hans undervisning spændende og han forsøger at få alle med i den hvilkede der gør med til at han er en af de gode lærer at have.
|
|