|
Post by Trudy McKinnon on Sept 30, 2009 18:50:01 GMT -1
GERTRUDE LYNN McKINNONWHEN I GROW UP Trudy | Gryffindor | 6 th | Chaser | Muggleborn • • • • • • • • • • • • • • • • • [/color] DOESN’T MATTER WHO YOU AREh e a r t l i n g s..:: andenhalvdel oh lets bomb the factory that makes all the ..:: somfamilie wannabes lets burst all the bubbles that brainwash ..:: bedstevenner the masses as far as I can tell it doesnt matter ..:: nærevenner who you are if you can believe theres something ..:: godevenner worth fighting for the color of an eye the glory of a ..:: fortrolige sudden view the baby in your arms the smile he always ..:: on/off shoots at you believing in nothing makes life so boring ..:: falskevenner so lets pray for something to feel good in the morning YOU’RE NOT RISKING ENOUGHw i s h y o u a w a y..:: intenshad this is nothing new to me it takes more than what ..:: afsky you’ve got to frighten me im not scared of you theres ..:: fjender nothing you can do or take from me untouchable you ..:: rivaler think youre untouchable you know no ones untouchable ..:: irritation youre bound to lose the game theres no one else to ..:: tolerance blame you play so safe youre not risking enough you ..:: backstabbed are doomed to be undone I swear ill be the one ..:: jalousi to bring you down its all your fault cause you got caught YOU COME ON LIKE A DRUGl o v e r s e m b r a c e..:: enestene ill tell you something I am a wolf but i like to wear ..:: fortid sheeps clothing I am a bonfire I am a vampire im waiting ..:: kemi for my moment you come on like a drug I just cant get ..:: forelskelse enough im like an addict coming at you for a little more ..:: crush and theres so much at stake I cant afford to waste I never ..:: flygtigeblikke needed anyone like this before ill tell you something ..:: flirting I am a demon some say my biggest weakness I have my reasons ..:: one-nighter call it my defense be careful what youre wishing you are DO YOU UNDERSTAND MEt h i s a n d t h a t..:: familieif I am silent then I am not real if I speak up then no one ..:: indflyelse will hear if I wear a mask theres nowhere to hide ..:: respekt silence is golden I have been broken safe in my own skin ..:: roommate so nobody wins if I raise my voice will someone get ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no ..:: beundring truth is spoken the no lies can hide did you hear me ..:: stalker speak did you understand did you hear my voice do you ..:: andet understand me silence is golden I have been broken safe • • • • • • • • • • • • • • • • •[/color] UDFYLD OG SEND I PM[code][center] [color=White][size=5]FORNAVN MELLEMNAVN EFTERNAVN[/size][/color] [size=4]WHEN I GROW UP[/size]
INDSÆT 3 MATCHENDE 100x100 IKONER, ADSKILT AF MELLEMRUM kælenavn | kollegium | årgang | blodstatus
INDSÆT FORHOLD HER !
[color=white][ [color=gray]FORNAVN[/color] ] ; [color=gray]` `[/color] BESKIV DIN KARAKTERS TANKER OMKRING TRUDY I 1. PERSON. [color=gray]´ ´[/color][/color] [color=white][ [color=gray]TRUDY[/color] ] ; [color=gray]` `[/color]-UDFYLDES IKKE-[color=gray]´ ´[/color][/color] [/center][/*code] ALL SONGS BY GARBAGE. DESIGN BY CHARLIE. PLEASE, DO NOT COPY! [/center]
|
|
|
Post by Trudy McKinnon on Oct 1, 2009 7:20:25 GMT -1
G R Y F F I N D O R S • • • • • • • • • • • • • • [/color] c o u r a g e & b r a v e r yTHALIA ELEKTRA LOCKHEARTWHEN I GROW UP Elektra | Gryffindor | 6 th | Mugglefødt ..:: on/off shoots at you believing in nothing makes life so boring ..:: roommate so nobody wins if I raise my voice will someone get ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no [ THALIA] ; ` ` Trudy minder på mange måder om mig selv, og jeg kan egentlig godt lide hende og hendes hår fascinerer mig stadig efter at have boet med hende i 6 år. Hendes temperament og nogle af hendes meninger kan godt gøre mig vred, men dybest set betyder det ikke så meget. ´ ´[ TRUDY ]; ` `Jeg har ikke noget problem med Thalia. Hun er meget flink og alt det der og det er let at have det sjovt med hende, uden der opstår en akavet situation, men man kan altså godt få brug for en pause fra hende, engang imellem.´ ´[/center] ETHAN JAMESWHEN I GROW UP James | Gryffindor | 6 th | Mugglefødt ..:: nærevenner who you are if you can believe theres something ..:: fortrolige sudden view the baby in your arms the smile he always ..:: flirting I am a demon some say my biggest weakness I have my reasons ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no [ ETHAN ] ; ` ` Det er meget let at gøre sig et bekendtskab med en personlighed så åben som Trudys. Vi havde så meget tilfælles at vi var bundet til at have et så godt og stærkt venskab som vi har. Jeg stoler hundrede procent på denne pige, og desuden er hun god på områder hvor jeg specielt ikke har noget talent. Mine følelser ved jeg ikke helt hvor jeg skal sætte, men at afholde mig selv fra en smule flirten er heller ikke undgåeligt. ´ ´[ TRUDY ] ; ` `Jeg mødte Ethan for første gang ved kollegiebordet på vores ankomstaften det første år, og jeg kan huske at jeg blev helt overrasket over at jeg ikke var den eneste mugglefødte. Oven i det var han også skotsk, så naturligvis begyndte vi at snakke sammen. Siden da har vi været meget gode venner, og specielt de sidste tre år har vi virkelig lært hinanden at kende. Jeg føler helt igennem af jeg kan stole på Ethan, og han er uden tvivl en af dem jeg ikke ville tøve med at opsøge hvis jeg havde problemer.´ ´ Mimi Destiny Simone Van DallWHEN I GROW UP Mimse | Gryffindor | 6 th | Halvblod ..:: somfamilie wannabes lets burst all the bubbles that brainwash ..:: roommate so nobody wins if I raise my voice will someone get ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no [ MIMI ] ; ` ` Trudy er blevet, som søster for mig gemmen årerne på grund af hendes gode og smittede humør, som jeg ikke ville være foruden selvom der kan op stå tvilv mellem hvem af os, som er mest barnlig til tider. Men der er vi gode til at sige stop overfor hinanden inden at vi komme for langt ud og dog, er det sket et par gange hvor vi glemte at sige stop. Men det ændre ikke på at vi havde det utrolig sjovt mens det stod på.´ ´[ TRUDY ] ; ` `Trudy og Mimi mødtes ikke rigtigt fra starten af. Nok delte de samme sovesal, men de snakkede ikke rigtigt sammen, før et par måneder inde i året, hvor Trudy havde meget vanskelige problemer med lektier, og selvom ingen af dem forstod det til fulde, blev det grundlag for deres venskab der i dag har udviklet sig til en meget tæt klike med et par andre piger fra Gryffindor.´ ´
|
|
|
Post by Trudy McKinnon on Oct 11, 2009 12:48:24 GMT -1
H U F F L E P U F F S • • • • • • • • • • • • • • [/color] l o y a l t y & t o l e r a n c eLUKE BRAUNWHEN I GROW UP Luke | Hufflepuff | 7 th | Fuldblods ..:: godevenner worth fighting for the color of an eye the glory of a ..:: kemi for my moment you come on like a drug I just cant get ..:: respekt silence is golden I have been broken safe in my own skin [ LUKE] ; ` ` Man kommer langt med få midler. Alt hvad der skal til, kan oftest være noget så simpelt som et æble. Første gang jeg stødte på Trudy var under hendes første år, og mit andet. Juleferien skulle netop til starte og dér stod vi, i storsalen, pakket og klar til at tage med toget. På bordet var der pakket lidt julegodt, og vores tanker må have været det samme sted. Vi greb begge ud efter det mest røde æble i skålen, og det var sådan vi kom på tale. Vi brugte turen tilbage til London med at snakke, og med tiden blev vi kun bedre venner. Jeg må da også indrømme, at mine tanker oftest vandre når jeg tænker på Trudy. Jeg ved ikke hvad jeg burde kalde det, men der er et eller andet ved den pige. ´ ´[ TRUDY ]; `` Jeg har talt noget med Luke gennem årene, og jeg må indrømme at jeg syntes at han er en meget sød fyr. I starte havde jeg det lidt underligt med at tale med folk fra andre kollegier, men det kan man vist roligt sige at jeg er kommet over. Han hjalp mig rigtigt meget med at komme tilbage ind på skolen, efter Martines sygeforløb, og jeg må indrømme at det ville have været meget sværere uden Lukes hjælp.´ ´[/center] JADE YOLINDA SURESHWHEN I GROW UP Jade | Hufflepuff | 6 th | Mugglefødt ..:: falskevenner so lets pray for something to feel good in the morning
..:: respekt silence is golden I have been broken safe in my own skin ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no ..:: beundring truth is spoken the no lies can hide did you hear me [ JADE ] ; ` ` Førstehåndsindtrykket er efter sigende altafgørende. Og som jeg har det nu, tror jeg stadig jeg udelukkende begrunder mit bekendtskab til Trudy på hendes alt for fede hår. Med det sagt et hun en cool pige, og selvom vi ikke rigtigt snakker sammen, har jeg det lidt som om vi står på samme side. Hun har kun sendt mig godkendende, fortrolige blikke hvis hun har fanget mig "in the act". Jo, Trudy og jeg, vi er sgu i samme båd. ´ ´[ TRUDY ] ; ` `Jade virker ti lat være en okay nice person. Desværre har jeg ikke talt så meget med hnede, men hun virker lidt som typen jeg sagtens kunne få med på nogle af de… Ikke så velsete ting jeg engang imellem foretager mig. Nej, jeg vil virkelig gerne se lidt mere til Jade.´ ´ ADIYAH ORLEN WHEN I GROW UP Toon | Hufflepuff | 6 th | Mugglerfødt ..:: godevenner worth fighting for the color of an eye the glory of a ..:: on/off shoots at you believing in nothing makes life so boring ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no [ ADIYAH ] ; ` `Vi snakker ind I mellem, jeg er ikke kollegie racist eller noget, men det er bare ikke så tit vi ser hinanden udenfor timerne, fordi vi begge har træning og lektier kommende ud af begge øre, men hun er god til at lytte og har nogen spændene holdninger. ´ ´[ TRUDY ] ; ` `Orlen er en fantastisk person, når hun har sine gode dage. Jeg vil dog alligevel indrømme at hun kan være lidt af en byld i røven, når hun er negativ, hvilket heldigvis kun er engang i mellem. Jeg har ikke talt så meget med hende, men her det sidste år, er jeg begyndt at blive lidt mere social udenfor min gamle vennekreds, og Orlen er helt klart en af dem, jeg gerne vil se mere til!´ ´ YULANSQUIN FAAWHEN I GROW UP Yo | Hufflepuff | 7 th | Fuldblods ..:: indflyelse påwill hear if I wear a mask theres nowhere to hide ..:: respekt silence is golden I have been broken safe in my own skin ..:: beundring truth is spoken the no lies can hide did you hear me [ YULANSQUIN ] ; ` ` Trudy jeg har altid beundret dig. Jeg kan ikke forklare dig hvorfor, men du virker bare helt nede på jorden som mig selv. Første gang jeg så dig nede i storsalen da du kom ind og skulle fordeles. Der var jeg næsten helt sikker på at du kom på Hufflepuff. Men det gør intet at du ikke er. Du virker så stille men jeg vil ikke se dit tempremant når du er vred. Det kommer til at ligne et helved for at sige det mildt. Jeg håber at vi kommer til at se noget mere til hinanden inden jeg smutter ud af skolen i år. ´ ´[ TRUDY ] ; ` `Trudy har aldrig rigtigt talt med Yulansquin, ud over når det var nødvendigt. Det er ikke fordi hun ikke har vidst hvad hun skulle sige, men hun er ikke så god til det der med autoriteter og har ikke lyst til konstant at blive tilrette sat af prefekter, hverken fra eget eller andre kollegier. Sådan helt personligt har hun ikke det mindste imod Yulansquin, men syntes faktisk veldigt godt om hende.´ ´ EDWARD WILLIAM JOHNSONWHEN I GROW UP Ed | Hufflepuff | 6 th | Halvblods ..:: on/off shoots at you believing in nothing makes life so boring ..:: crush and theres so much at stake I cant afford to waste I never ..:: respekt silence is golden I have been broken safe in my own skin ..:: beundring truth is spoken the no lies can hide did you hear me [ EDWARD ] ; ` ` Lige siden jeg så Trudy få et angstanfald for første gang, så har hun haft min opmærksomhed - og ja, jeg ved det lyder lamt. Det tog mig et stykke tid til at samle mod til at snakke med hende, men nu er vi endelig på talefod. Om hun betragter mig som ven ved jeg ikke helt, men jeg ved til gengæld, at jeg godt kan lide hende. ´ ´[ TRUDY ] ; ` `Edward er en komisk gut. Jeg har altid syntes han var lidt for sig selv.. Men siden hvornår har jeg ret til at dømme? Hah, nej… Spøg til side. Altså, jeg må indrømme at jeg syntes han var lidt af en dødbider til at starte med, men det var bare indtil jeg lærte ham at kende. Han har hjulpet mig et par gange, da jeg havde det lidt svært, og det er rart at vide at folk rent faktisk gider, at gøre noget for andre i disse tider. ´ ´ KATHRIN MONICA DAWSONWHEN I GROW UP Kath | Hufflepuff | 6 th | Fuldblod ..:: godevenner worth fighting for the color of an eye the glory of a ..:: respekt silence is golden I have been broken safe in my own skin ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no ..:: andet understand me silence is golden I have been broken safe [ KATH ] ; ` ` Trudy er egentlig pisse sød! Hun er en god ven, men alligevel vi har nogen sjove stunder sammen. Jeg vil ikke miste hende! ´ ´[ TRUDY ] ; ` ` Kath er voldsomt rar at være sammen med jeg har altid været emget glad for at have hende I nærheden. Hun er virkelig en modsætning til utroligt mange folk, blandt andet en gruppe isprinsesser fra krypten, jeg nævner ingen navne..´ ´
|
|
|
Post by Trudy McKinnon on Oct 11, 2009 12:49:00 GMT -1
R A V E N C L A W S • • • • • • • • • • • • • • [/color] i n t e l l i g e n c e & w i t[/center] GILLIAN LEFÈVREWHEN I GROW UP Gillian | Ravenclaw | 6 th | Fuldblod ..:: godevenner worth fighting for the color of an eye the glory of a ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no [ GILLIAN ]; ` ` Trudy er en rigtig sød pige, en af de få piger fra Gryffindor, som jeg faktisk snakker rigtigt med. Hvis vi møder hinanden et sted, så ender vi tit I snak. Vi kan faktisk snakke om alt mulig, selvom vi ikke er hjerteveninder. Der er dog ingen af os endnu, der har prøvet på, at få et tættere forhold til hinanden. ´ ´[ TRUDY ]; ` `Jeg kan rigtigt godt lide Gillian. Hun er altid sød og åben, og lige til at snakke med. Jeg kan huske at hun var en af de første fra Ravenclaw jeg talte med, og selvom hun ikke ligefrem er en af dem jeg bruger mest tid sammen med, syntes jeg stadig hun er fantastisk at være i nærheden af. Jeg kan godt lide at hun er så ligetil, og det der med at sige hvad vi tænker, er noget vi begge døjer med. Direkte…hed ftw!´ ´ CHRISTOPHER O'CONNORWHEN I GROW UP Chrissie | Ravenclaw | 6 th | Fuldblod ..:: on/off shoots at you believing in nothing makes life so boring ..:: flirting I am a demon some say my biggest weakness I have my reasons ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no [ CHRISTOPHER ] ; ` ` Der er de personer hvor man for første øjekast så tænker man. Dammmn hende der hun er sød, og dejlig at snakke med sådan en er Trudy. ´ ´[ TRUDY ] ; ` `Personligt har jeg ikke noget imod O’Conner, men jeg syntes måske han er lidt for god til det hele. Jeg har lagt mærke til hvordan han altid viser sig overfor andre, og jeg må indrømme at jeg ikke syntes at han ligger ret meget over gennemsnittet. Ja, han er god til Quidditch, men det er vi andre sku også. Jeg ved ikke – jeg tror aldrig jeg kommer til at blive venner med ham, for jeg gider ikke føle mig som en eller anden mindreværdig trunte der ikke kan det mindste i forhold til ham, og jeg syntes lidt at han attitude siger det hele.´ ´ DILYS LISETTE McGREGORWHEN I GROW UP Liz | Ravenclaw | 6 th | Fuldblod ..:: on/off shoots at you believing in nothing makes life so boring ..:: tolerance blame you play so safe youre not risking enough you ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no [ DILYS ] ; ` `Jeg ved ikke, om det er noget specielt for løver, men der er bare så meget af dem! Trudy er nu ikke så slem igen, og jeg kan godt snakke med hende – så længe hun ikke snakker til mig i timerne. Jeg ville ikke ligefrem kalde hende en veninde, så godt kender vi slet ikke hinanden.´ ´[ TRUDY ] ; ` `Faktisk talte jeg ikke med Dilys før 3 år. Jeg kan huske at jeg syntes hun opførte sig lidt for overklasse agtigt, og jeg magtede ikke at have noget som helt med sådanne folk at gøre på det tidspunkt. Jeg har taget ved lære. På trods af alt det der etikettepjat hun og hnedes familie har kørende, er hun faktisk meget sød. Jeg kan sagtens tale med hende nu, og jeg håber virkelig ikke at det kommer frem, at jeg engang slet ikke kunne klare alt det pjat med at være fin og fornem. Jeg har det stadig lidt dårligt med det, må jeg indrømme.´ ´
|
|
|
Post by Trudy McKinnon on Oct 11, 2009 12:49:45 GMT -1
S L Y T H E R I N S • • • • • • • • • • • • • •
[/color] s l y n e s s & a m b i t i o n[/center] PEDIAS ELISABETH CROMWILLWHEN I GROW UP Cromwill | Slytherin | 6 th | Fuldblod ..:: intenshad this is nothing new to me it takes more than what ..:: afsky you’ve got to frighten me im not scared of you theres ..:: irritation youre bound to lose the game theres no one else to ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no [ PEDIAS ; ` ` Man har bare ikke lov at skilde sig ret meget ud, når man i forvejen både er muggelfødt og fra Gryffindor. Dette er der vidst nogen der har glemt at fortælle Frk. McKinnon. For den regel har hun godt nok glemt ellers! Jeg mener, det hår og den stil. Klart at hun er offer får Slytherins onde sarkasme.. På den anden side, hun har jo fuldt ud gjort sig fortjent til det. Hun kunne jo bare tage til en skole hvor hun faktisk hørte til! ´ ´[ TRUDY ]; ` `Jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om Pedias. Hun virker lidt som den typiske barbiedukke, men det skal der jo også være plads til? Hvad jeg ikke forstår, er hvorfor hun virker så fjendtlig overfor mig, det er jo ikke som om jeg nogensinde har gjort hende noget. Jeg har aldrig rigtigt talt med hende, og jeg tvivler virkelig på at jeg kommer til det, vi færdes vist bare ikke i de samme kredse. Jeg ved ikke, jeg syntes måske bare hun virker lidt for opblæst.´ ´ MARYLYN EMMELINE WYGHTWHEN I GROW UP Mary| Slytherin| 6 th | Fuldblods ..:: afsky you’ve got to frighten me im not scared of you theres ..:: irritation youre bound to lose the game theres no one else to ..:: tolerance blame you play so safe youre not risking enough you ..:: classmate hurt and if I cant feel then I wont get touched if no [ MARY ; ` ` McKinnon er jo yderst komisk. Jeg har aldrig set en pige med sådan et.. specielt slags hår. Det at hun er Løve gør det jo bare værre, selvom manken passer ret godt til dyret. ´ ´[ TRUDY ]; ` `Jeg bryder mig bestemt ikke om Wyght. Så er det sagt. Hun minder mig om en eller anden stuck up gås. Det er ikke så ofte at jeg virkelig hader nogen, men Wyght og jeg... Nej, det går altså bare ikke. Jeg kan på den ene side godt forstå at hun ikke kan lige mig, for jeg har bestemt også kastet et par forhekselser efter hende, men måske det er gået lidt over gevind?´ ´ JAKE WADE LORETZWHEN I GROW UP Loretz | Slytherin | 7 th | Fuldblods ..:: fjender nothing you can do or take from me untouchable you ..:: rivaler think youre untouchable you know no ones untouchable ..:: irritation youre bound to lose the game theres no one else to [ JAKE ] ; ` `Jeg ved ærligt talt ikke hvad jeg skal syntes om Trudy. Altså bare det at hun er muggler gør at hun falder på min rangliste, derefter er hun på et rivaliserende kollegium hvilket ikke ligefrem gør det bedre. Hendes lidt specielle udseende, altså de små lyse krøller der fylder utrolig meget på hendes hoved, gør at jeg i hvert fald kan genkende hende på lang afstand og for det meste også ser den anden vej. Jeg ikke engang hilser på pigen som jeg har vidst hvem var igennem.. 6 år må det vel snart være. Jeg kender ikke til hendes personlighed og har da også tit overvejet at snakke med hende da hun virker som en utrolig glad pige, der er bare så mange ting der taler imod det!´ ´[ TRUDY ] ; ` ` Jeg ved ikke hvad jeg skal sige om Jake. Han er en af de Slytherins jeg bedst kan holde ud, og det siger altså ikke ret meget, når man tænker på hvor lidt jeg bryder mig om ham. Alligevel er der altså bare et eller andet der siger mig ,at han slet ikke er så slem, men jeg er jo ikke kendt for min gode dømmekraft.´ ´
|
|
|
Post by Trudy McKinnon on Oct 11, 2009 18:16:11 GMT -1
T E A C H E R S • • • • • • • • • • • • • •
[/color] s t a f f & f a c u l t y[/center] LYRA ERUDITON VENNEFELLWHEN I GROW UP Lyra| Forsvar mod Mørkets Kræfter | Vice Rektor| Fuldblods ..:: somfamilie wannabes lets burst all the bubbles that brainwash ..:: nærevenner who you are if you can believe theres something ..:: lærer understand me silence is golden I have been broken safe [ LYRA ] ; ` ` McKinnon er en god elev, hun har lidt svært ved at stå op og komme til tiden, men ellers, er hun en flittig elev, der ikke er bange for det praktiske arbejde, som nogle elever kan være. McKinnon og jeg har et tæt forhold, da jeg hjalp hende meget i starten.."´ ´[ TRUDY ] ; ` `Jeg er meget glad for at have Professor Vennefell som lærer og vice rektor. Hun er let at komme til hvis man har problemer, og jeg brugte hende meget i starten. Jeg ved godt at jeg ikke ligefrem er en af hendes mest punktlige elever, men hun ved at jeg gør mit bedste med at passe tiden. jeg har lært ufatteligt meget over de sidste 5 år, og det har jeg blandt andet, hvis ikke specielt, Professor Vennefell at takke for.´ ´
|
|