Christian Knox
Magiske Dyrs Pasning og Pleje Professor
"Carpe Diem"
|
Post by Christian Knox on Oct 10, 2009 16:11:04 GMT -1
Wild Knox - 36 - Magiske Dyre Pasning og Pleje - Overhoved af Huffelpuff [center][b]Navn[/b] Billed (2) 100x100 [b]Årgang/Fag[/b] [b]Bekendtskaber:[/b] [b]Historie:[/b] [b](Din karakter) om Chris:[/center]
|
|
Christian Knox
"Carpe Diem"
|
Post by Christian Knox on Oct 11, 2009 17:42:35 GMT -1
GRYFFINDORGertrude Lynn McKinnon 6thBekendtskaber:Elev af Chris Historie:Trudy fik Professor Knox til Magiske Dyrs Pasning og Pleje I andet år, og han bleb hurtigt en af hendes yndlingslærere. Ikke nok ved at hun altid har udvist en kærlighed til dyr, og faget derfor næsten automatisk var et af hendes yndlingsfag, men også fordi hun generelt bare var helt vild med hans undervisningsmetoder. Den dag i dag, er stadig en dygtig og flittig elev. Trudy om Chris: Professor Knox..? Han er altså en af de gode, det kan jeg godt sige dig. Jeg har haft ham siden andet år, og jeg syntes stadig ikke han bliver kedelig at høre på. Chris om Trudy: Frøken McKinnon er en god elev, som har udvist interessere indenfor mit fag. Hun er en Gryffindor, som lever op til mine krav og ser ud til at kunne lide faget.. --------------------------------------------------------------------------- Zofie Storm 5thBekendtskaber:Elev af Chris Historie:Zofie er elev i Chris’ fag, som hun altid har udvist en interesse for. Hun synes dog også at Knox er en meget venlig og gavmild lærer, som hun har stor respekt for. Zofie om Chris:Knox er venlig person og herlig lærer. Man bliver som regl i godt humør i hans timer, hvor man kan mærke at alle er neutrale og ingen er bedre end andre. Chris om Zofie:Fr. Storm er lidt stille med en Gryffer med sin mening og er meget imødekommende. Hun har udvist en interesse for faget og ser ud til at trives i mine timer… --------------------------------------------------------------------------- Mimi Destiny Simone Van Dall 6thBekendtskaber: Elev af Chris Historie:Da Mimi Professor Knox til Magiske Dyrs Pasning og Pleje så kunne Mimi ikke undgå med det sammen at synes at Professor Knox var en af de gode lærer at havde på grund af han altid har kunne hans undervisning til at blive spændende selvom det ikke lige er en af Mimi's yndlings fag. Mimi om Chris: Professor Knox er en af gode lærer at have der altid kan gøre et forsøg på at gøre hans undervisning spændende og han forsøger at få alle med i den hvilkede der gør med til at han er en af de gode lærer at have. Chris om Mimi: Det er ikke kun Mimis navn som kan vække opsigt.. Jeg kan endnu ikke klage, da hun er en sød og venlig Gryffer. --------------------------------------------------------------------------- Thalia ELektra Lockheart 6thBekendtskaber:Elev af Chris Historie: Thalia fik Chris til Magiske Dyrs Pasning og Pleje da hun gik på 3. årgang, og hun syntes med det samme godt om hans fag og samtlige dyr han kunne præsentere dem for. Magiske Dyrs Pasning og Pleje er Thalias andet yndlingsfag, og hun læser grundigt op til lektionerne, og ofte læser hun også stof som ikke var lektier. Magiske Dyrs Pasning og Pleje er blandt de praktiske fag Thalia kan gennemføre uden at forårsage katastrofer. Thalia om Chris:Professor Knox er rigtig dygtig på sit område, og virker også meget interesseret i sit eget fag. Han er desuden en rigtig venlig type som det er en glæde at modtage undervisning af, men jeg ved ikke om jeg vil udpege ham som min yndlingslærer. Chris om Thalia: Fr. Lockheart er en elev som altid møder op forberedt og har været en af dem som har modtaget faget med et smil. Hun er foran i klassen og virker klar på hvilket som helst, som jeg kan finde på at komme op med eller vise dem. Jeg har ikke et ondt ord at sige om hende heller..
|
|
Christian Knox
"Carpe Diem"
|
Post by Christian Knox on Oct 15, 2009 6:54:33 GMT -1
RavenclawNielsen, Tomas6thBekendtskaber:Elev af Chris Ligesom familie Historie: Tomas fik ham som lærer en af de første år på skolen. Først hadede Tomas virkelig faget, og han hørte aldrig efter i timerne, men da der var gået et stykke tid, så han altid frem til faget. Ikke fordi faget var spændene. Tomas kunne stadig ikke fordrage faget, men det var på grund af læren. Tomas begyndte at syntes rigtig godt om Professor Knox, fordi Tomas kunne se noget af sig selv i ham. Tomas om Chris:Professoren? Han er virkelig flink og gavmild. Han har redet mig et par gange hist og her. Han er som en.....storebror for mig? Chris om Tomas:Hr. Nielsen er en Ravenclaw, som ikke var den store skinende sol da han mødte op til mit fag. Men han ser ud til at være mere positiv i timer.. Han minder mig lidt om mig selv, da jeg var ung.. *Gavmildt grin*
--------------------------------------------------------------------------- Christopher O'Connor 100x100"] 6thBekendtskaber:Elev af Chris Ven/inde Historie:Pro. Knox er gode venner af O*Connor familien og derfor kender Chris ham forholdsvis godt. Chris om Chris:Pro.Knox er et dygtig lære og et utrolig sympatisk menneske. Forstår godt han er så gode venner med min far.Knox om Chris:Christopher? Åh ja, O'Connor. En rar og elsket familie fra min side af. Jeg er ven med hans far og jeg vil indrømme at æblet ikke er langt fra stammen.
|
|
Christian Knox
"Carpe Diem"
|
Post by Christian Knox on Oct 15, 2009 8:10:31 GMT -1
Kollega og StaffLyra Eruditon VennefellForsvar Mod Mørkests KræfterBekendtskaber:Kollega Ven/inde Tæt ven/inde Flirt Fysisk Tiltrækning Historie:Prof. Knox og Prof. Vennfell har kun kendt hinanden siden Vennefell startede på skolen. De er ikke så tætte venner, men Vennefell betragter stadig Prof. Knox som en god ven. Hun har dog lidt svært ved, at finde ud af hvad hun føler for ham. Da det langsomt har ændret sig, siden hendes sorg er blevet mindre. Lyra om Chris:Prof. Knox er en rigtig god kollega og ven, som er aldeles god til at tage sig af både eleverne og dyrene.Chris om Lyra:Lyra er en glimrende, venlig kollega og ven, jeg tror bare hun skal skubbes lidt til, før man kan få en smil ud af hende. Jeg husker tydelig hendes første dage... Alexander Attilio HawksHealerBekendtskaber: Kollega, Tæt Ven, Partners In Crime Historie: Alex og Chris har været venner i mange år, faktisk lige siden de begge begyndte på Hogwarts. De var begge i samme år, og på samme kollegie hvilket gjorde at de kom til og snakke sammen, og lige fra dag et klappede det bare. Alexander om Chris: "Chris var en af mine bedste venner mens vi gik i skole sammen, men efter vi gik ud af skolen mistede vi bare lige så stille kontakten, og jeg har ikke hørt fra ham siden den gang"
|
|
Christian Knox
"Carpe Diem"
|
Post by Christian Knox on Oct 23, 2009 16:10:36 GMT -1
Huffelpuff
Shinjô Katamoto7thBekendtskaber:Tæt ven/inde Forelsket i Chris Elev af Chris Historie:Siden sjette årgang har han været forelsket i Chris Knox, men har ikke turet sige det til nogen, men han prøver for alt i verden for at blive hans elskede, men starter stille og roligt da han ikke ved hvad han er til. Han har ofte besøgt Chris og kommer en gang imellem og får lektiehjælp af ham. Nogle gange har han”wet dreams” om ham og Chris, han bliver flov når han oplever det men han håber inderligt at de kan blive sammen. Shinjô om Chris:Umm... han er den person jeg mangler i mit liv, demo...jeg ved ikke hvad jeg skal sige til ham, jeg ved ikke hvordan han vil reagere og aldrig se mig igen, så vil min verden blive knust TTOTT. Han er en god lærer og god kollegiekammerat, jeg vil meget gerne spend some time with him^^ Chris om Shinjô:Hr. Shinjô Katamoto? Han er en af mine Huffelpuff'er. Han er en venlig, smilende og åben person, dog vil jeg sige at det er begyndt at ændre sig efter døden af hans veninde. Han er altid på besøg, men han er begyndt at opfører sig mærkeligt her på det sidste..
|
|
|
Post by fnuggi on Jan 24, 2010 22:48:29 GMT -1
[center][b]Alexander Attilio Hawks[/b] [IMG]http://i49.tinypic.com/2mesrw2.png[/IMG][IMG]http://i46.tinypic.com/ayra1.png[/IMG] [b]Healer[/b] [b]Bekendtskaber:[/b] Kollega, Tæt Ven, Partners In Crime [b]Historie:[/b] Alex og Chris har været venner i mange år, faktisk lige siden de begge begyndte på Hogwarts. De var begge i samme år, og på samme kollegie hvilket gjorde at de kom til og snakke sammen, og lige fra dag et klappede det bare. [b]Alexander om Chris:[/B] "Chris var en af mine bedste venner mens vi gik i skole sammen, men efter vi gik ud af skolen mistede vi bare lige så stille kontakten, og jeg har ikke hørt fra ham siden den gang" [/center]
|
|
|
Post by Alan Cleaver on Jan 31, 2010 11:23:30 GMT -1
[center][b]Alan Cleaver[/b] [IMG]http://i8.photobucket.com/albums/a39/RaaaN/avatar1.jpg[/IMG][IMG]http://i8.photobucket.com/albums/a39/RaaaN/shh.jpg[/IMG] [b]Årgang/Fag[/b] Årgang 6 [b]Bekendtskaber:[/b] Elev af Chris [b]Historie:[/b] Alan fik Chris som lærer da "han" begyndte på 3. årgang. "Han" syntes vældig godt om faget, selvom dyrene ikke rigtig er så venlig over for "ham". Skole arbejde er heller ikke Alans største styrke, og derfor får "han" ikke altid lavet tingene rigtigt, eller til tiden. Alan anstrenger sig dog for at gøre sit bedste, og det kan man også se. Ellers er der ikke så meget andet end lære og elev status. [b]Alan om Chris:[/b][/center] [i]"Chris? Han er en virkelig flink og retfærdig lærer, syntes jeg! Han er altid god til at hjælpe mig i ting som jeg ikke kan finde ud af, og så tager han tingene stille og roligt. Hans timer bliver heller ikke kedelige; for der handler det ikke bare om at sidde og glo i bøger hele tiden! Selvom.. dyrene nogle gange bider efter mig. Dog bliver jeg nervøs når Chris f.eks. lader MIG svare på spørgsmål, da jeg ikke rigtig siger så meget i timen.. og så svarer jeg oftest forkert, selvom jeg egentlig kender svaret.. pokkers. Men som sagt før er Chris en virkelig god lærer! og man bliver helt glad indeni når han smiler.. og han er også ret god at snakke med.. selvom jeg ikke kan snakke med ham om alt.. "[/i]
|
|