Tomas O'Carroll
Ravenclaw 1
Ravenheart
Forever true, to the ones i love [H:0]
|
Post by Tomas O'Carroll on Oct 14, 2009 20:39:18 GMT -1
Mr. Tomas Nielsen An Irishman is never wrong, just drunk Friends:Kamerater/"husvenner"(Ravenclaw): Hey there lad, and goodbye Barndomsvenner: Long time, no seenJævne venner: Give me fiveGode venner: Can't a lad have a hug?from evil to good: It's all forgiven Bastards:From good to evil: woa happen to you? you used to be coolForagt: get off me your prickRivals: Your so goin' o' et' it ladHad: You son of a twat Irritation: Your just plain stupid.Love:the X: I ain' lovin' you las. No any longerOn/off: So how we standing las?flirt: Haha you so sweetFysisk begær: Nothing like the body of an IrishmanForelsket: Come here, give a lad a kissKæreste: You'll be forever in this heartForbidden: We can't go on like thisHidden: I will love you...when no one is lookin'UDFYLD OG SEND I EN PM [center][b]Navn[/b] Billed (2) 100x100 [b]Årgang/kollegium[/b] [b]Bekendtskaber:[/b] [b]Historie:[/b] [b](Din karakter) om Tomas:[/b][/center]
|
|
Tomas O'Carroll
Ravenclaw 1
Ravenheart
Forever true, to the ones i love [H:0]
|
Post by Tomas O'Carroll on Oct 14, 2009 20:48:20 GMT -1
Gryffindor Thalia Elektra Lockheart Gryffindor 6thBekendtskaber: Barndomsvenner: Long time, no seen Hidden: I will love you...when no one is lookin'Forelsket: Come here, give a lad a kissKæreste: You'll be forever in this heartHistorie: Thalia og Tomas voksede op tæt på hinanden i Irland, og de blev også venner da Thalia havde lært at holde styr på sin hårfarve og fik lov til at komme mere ud i det fri. Der var de begge to ca. 7 år gamle, venskabet var dog en smule skjult dengang. Der gik noget tid før Thalia fik af vide at Tomas var en troldmand ligesom hende selv, men det gjorde hende bare vanvittigt glad og ekstremt nysgerrig på alting ham kunne fortælle hende. Da de kom til Hogwarts skete det op til flere gange at Tomas måtte hjælpe hende til at forstå ting eller forsvare hende mod andre fuldblodstroldmænd. Thalia har til gengæld altid gjort alt hvad der stod i hendes magt for at Tomas skulle have det godt og sådan er det også den dag i dag. Thalia om Tomas:Thomas er en virkelig sød dreng, og sikkert også min bedste ven. Jeg har aldrig oplevet ham være ondskabsfuld mod nogen bare fordi deres ”afstamning” var forkert ligesom det ofte sker ved andre fuldblodstroldmænd. Han er en rigtig god ven som man kan stole på i en hvilken som helst situation… Det er vist ret tydeligt at jeg godt kan lide ham, ikke? Tomas on Thalia: Den dejlige pige, har altid været ved min side, klar til at springe ud foran det første tog, som skulle ramme mig. Hun har dog aldrig taget nogle slag hverken fysisk eller psykisk for mig, men hendes nærvær har været nok, til at holde mig over vande. Nok den person, der tager sig mest af mig. ______________________ Gertrude Lynn McKinnon Årgang/kollegium 6 th Gryffindor Bekendtskaber:Jævne venner: Give me five Historie:Trudy mødte Tomas i en forholdsvist øde da hun var ved at komme for sent til en aftale hun havde lavet med et par andre piger fra Gryffindor. De faldt i snak, og snart var Trudy blevet inviteret til at blive del af et band. De har dog ikke kendt hinanden ret længe, men det tyder på at der nok kunne spire et venskab ud fra Trudys forsinkelse. Trudy om Tomas: Tomas virker som en meget flink fyr. Jeg kender ham ikke rigtigt, men eftersom jeg er begyndt at bruge lidt mere tid sammen med Thalia, skal jeg nok komme til at snakke med ham på et solidt plan fremover. Ravenclaw: Christopher O*Connor~ Ravenclaw 6thGode venner: Can't a lad have a hug? Kamerater/"husvenner"(Ravenclaw): Hey there lad, and goodbye Rivals: Your so goin' o' et' it ladHistorien er ikke særlig lang, men god. Første time vi nogensinde så hinanden, kunne vi mærke forbindelsen af talentfulde troldmænd, forskellen på mig og ham er nok, at jeg ikke tænker på konsekvenserTomas er en alt for hyggelig fætter, han er utrolig dygtig til magi jeg har utrolig meget respekt for ham og hans magiske kunde og jeg lære ofte også noget af hans metoder, specielt i kemi hvor han nok er lidt bedre end mig. _____________________ Melanie O’Connor 5th RavenclawBekendtskaber:Kamerater/"husvenner"(Ravenclaw): Hey there lad, and goodbyeJævne venner: Give me fiveFlirt: Haha you so sweetHistorie: Melanie lærte Tomas at kende igennem hendes storebror Christopher. Chris syntes at de skulle præsenteres for hinanden og de har siden den dag kendt hinanden og snakket en smule. De går trods alt på samme kollegium. Tomas har flirtet en del men da Melanie ved at Chris ikke bryder sig særlig meget om det har hun holdt ret meget igen med flirteriet, specielt når Chris er i nærheden, ellers kan Melanie nemlig godt lide at drille Tomas en smule. Melanie om Tomas: ” Tomas er Christophes ven og det vil han altid være. Det vil jeg ikke blande mig i. At vi flirter har intet med Christopher at gøre og desuden behøver han heller ikke at blande sig i det hele jo. Men jo det er ganske sjovt at flirte med Tomas selvom jeg er ret sikker på at det aldrig vil føre til mere. ” ______________________________ [/IMG] i21.photobucket.com/albums/b263/Utulie/Liz52.jpg [/IMG] 6./RavenclawBekendtskaber:Kamerater/"husvenner"(Ravenclaw): Hey there lad, and goodbye Gode venner: Can't a lad have a hug? Historie: Dilys og Tomas faldt for første gang I snak I Ravenclaws opholdsstue et par uger efter, de begge var startet på Hogwarts. De fandt hurtigt ud af, at de begge interesserede sig meget for magi, og siden da har de været venner. Deres venskab har holdt i gennem alle de 6 år, de har gået i skole sammen, og de har altid været der for hinanden. Dilys om Tomas: ”Hvis der er nogen, man kan regne med, så er det Tomas. Jeg har altid haft glæde af hans afslappede selskab, og det er næsten umuligt ikke at lukke ham ind i varmen. Jeg holder af vores intellektuelle (så vel som ikke-så-intellektuelle) samtaler, og jeg har været en fast fan, siden Tomas kom på holdet.[/center] Hufflepuff: Jade Yolinda Suresh6th/HufflepuffBekendtskaber:Jævne venner: Give me five from evil to good: It's all forgiven Historie:Jade er ikke så meget for stødende ord og små vrissen, og hun syntes at Tomas var lidt af en tøs til at begynde med. Hun kunne heller ikke se hvad hun skulle med ham, da han kom og sagde undskyld til hende, for et eller anden han skulle have sagt om hende. Jade var ligeglad, hun ville hellere bare smække ham en lussing, men da hun opdagede hun havde en form for interesse, når han spillede guitar. Nu har hun accepteret, at han godt nok er en nørd, men en af slagsen med gang i. Når de spiller musik, så er der rigtig fest og ballade, så Jade klager ikke. Jade om Tomas: "Hvem skulle have troet at sådan en nørd har så meget power bag sig? Tomas er en guttermand." _____________ Yulansquin Faa 7th ~ HufflepuffBekendtskaber: Irritation: Your just plain stupid. Foragt: get off me your prick Historie: Yulansquin mødte Tomas en nat i det tomme klasseværelse. Hun har taget en pause fra sit job som Head girl. Hun ved at hun ikke må men hun gjorde det. Han irriterede hende ved at hoppe ud ad vinduet hvilket hun har troet at han ville begå selvmord. Han har sagt undskyld men han har bare ikke tænkt sig om til at gøre det. Det var trods alt foran en Head Girl han gjorde det foran.!!! Yulansquin’s mening om Tomas: Tomas din idiot. Du kan hade mig lige så meget du vil jeg er helt lige glad! Du skal bare ikke tro at jeg har medlidenhed med dig næsten gang jeg ser dig om natten. Du bliver hivet direkte op til dit overhovede! _____________________ Navn Adiyah Orlen 6th HufflepuffBekendtskaber:Neutralt I wish I knew you Historie: Tja, Tomas har nok været lidt genert før i tiden og Adiyah har næsen for meget i sin tegne blok, ud over det, så var Jade ikke imponeret over ham i en periode, så de har ikke haft meget grund til andet end første håndsindtryk. Adiyah om Tomas: ”Jeg kender ham ikke, så det er forkert at udtale sig om ham, men det er bare sådan jeg har det.” Slytherin: Navn Anthony Caleb Brenner 6th SlytherinBekendtskaber:Foragt: get off me your prickRivals: Your so goin' o' et' it ladHad: You son of a twat Irritation: Your just plain stupid.Historie:Tony har altid været større end Tomas, et nemt offer og drillerierne har kun taget til i styrke. Men det er heller ikke nemt når man er bogorm og musikker på samme tid, digter og poeter dør alene i mørke værelser og får Tony noget at sige, så er det også Tomas skæbne. Tony om Tomas: ”Her er en kleenex, tør øjne og prøv at opføre dig som en mand, eller i det mindste en stor pige.” Lærere: Christian KnoxProf./Magiske Dyrs Pasning og Pleje + Overhoved af HuffelpuffBekendtskaber:Jævne venner: Give me fiveHistorie:Tomas fik ham som lærer en af de første år på skolen. Først hadede Tomas virkelig faget, og han hørte aldrig efter i timerne. Men Knox er begyndt at se en mere positiv fremgang i Toams indenfor faget. Redder ham fra en tid til anden fra ”små” brydning af reglerne. Chris om Tomas:Hr. Nielsen er en Ravenclaw, som ikke var den store skinende sol da han mødte op til mit fag. Men han ser ud til at være mere positiv i timer.. Han minder mig lidt om mig selv, da jeg var ung.. *Gavmildt grin* Tomas om Chris:Professoren? Han er virkelig flink og gavmild. Han har redet mig et par gange hist og her. Han er som en.....storebror for mig? _________________________ Prof. Vennefell FMMK - Deputy Head MistressBekendtskaber:Jævne venner: Give me fiveHistorie: Prof. Vennefell har haft Tomas i Forsvar Mod Mørkets Kræfter siden hun startede på skolen. Prof Vennefell om Tomas: "Nielsen er en udemærket elev, jeg ved at han prøver så godt han kan, og det er egentlig nok for mig. Han har gode evner, han skal bare tro lidt mere på at han kan." Tomas om prof. Vennefell: Prof. Vennefell er meget talentfuld. Jeg ville ønske at jeg kunne lige så meget som hende. Jeg stræber efter at blive lige så god som hende, men spørgsmålet er om jeg kan.
|
|