|
Post by Jade Yolinda Suresh on Oct 17, 2009 15:06:28 GMT -1
♥ Jade Yolinda Suresh ♥ [/font] ♥ co. starring .. posers and fans[/i] ♥ ♥ seksten år♥ sjette år på Huffepuff[/center][/i][/color] ♥ Slytherin ♥ ♥ Ravenclaw ♥ ♥ Gryffindor ♥ ♥ Hufflepuff ♥ ♥ Ansatte ♥
♥ [F*ck me I’m famous] [venner] ♥ Bloodbound [familie] Like, forever! [barndomsvenner] Do it again! [ser op til]
I wasn't wrong, now I just know better [fjender blevet til venner] Bad PR is better than no PR [kender til hendes ry] Welcome to the record. [kendt ved navn Not to be rude... But lets talk a bit more about me. [bekendt] One tequila. Tjuu Tjekila. Three sheshillaa - floor. [party bud] Memories to share [god ven/inde] We are pure. [nær ven/inde] Lean on me [tætte veninder] Come to the dark side – we’ve got cookies. [partners in crime] Zipped Lips [en at stole på] You’r the best .. If you don’t count me in, off cause. [bedste ven/inde]
♥ [Cheap Trashy Trash] [fjender] ♥ You’re not even air to me, cuz I don’t need you to stay alive. [ignorerer] Get out of my way, moron. [irritation Ambivalence [love/hate] It's not just gossip. It's the truth - I guess? [sladder] *Poke* [sjælden mobning] (på Jade) *Double poke* [sjælden mobning] (fra Jade) Backstabbing [bagtaling] Higher, faster, stronger.. [konkurrent] Source to all jealousy [rival] Hello ♥ This is the black book. [fjende] Hell is loose [gensidig had] Survival of the fittest [hardcore] One mistake leads to more [venner blevet til fjender]
♥ [Heartbreaks have never been so beautiful] [romantik] ♥ ”Is it a dare, or a double dare?” [forbudt] A moment of weakness [fortid] (negativt) A dead dream [fortid] (positivt) It’s a snake-kinda-thing [flirt] The hot spots [løst forhold] You're like!... HOT. [tiltrækning] A lonely fantasy [forelskelse] (i Jade) We live in the present [fælles forelskelse] Favourite topic of conversation [on & off] Just a phase [midlertidig] It’s a keeper [fremtiden]
♥ Paperwork [skolen] [/b] ♥[/color] You! at my office after class, again! [ballade mager] No, this is NOT a lipsstick [irriterende elev] It could go both ways [middelmådig elev] Another A [dygtig elev] Although she dosn't get a thing, I still like her for trying [elsket elev] I don't need to see your assignment, its great anyway: A [yndlings elev] WATSON! My office at 15.00! Bring cookies, I've got the tea <3 [favoritiseret] ♥ [Something extra] [andet] ♥ I like this shirt, but it’s a bit tight around the chest [respektabelt] Classmate [simple skolekammerater] You know what they say about guys with big feet *wink wink* [sladderven(inde)] Wathout for the puddle, love [beskyttende overfor](dig/mig) *Shine, sparkle, shimmer* [beundring] Omg, she.looked.at.me. LAWICK! just looked at me! [stalker] And in the nights we continue – oh yea [room mate] New grounds to be explored [aldrig talt sammen] ♥ Udfyld formularen. ♥ Send den i en PM. ♥ Tak for det : )[/size] ♥ [c ode]Hvad du kaldes af Jade: [size=3][color=white][u][i]" "[/i][/u][/color][/size] [img][/img] Fulde navn: [color=gray][b]" ... "[/b][/color] Citat: [color=white][i]" "[/i][/color]
[color=white][b]Kategori:[/b][/color] [color=gray][u]Venner/fjender/kærlighed/skolen[/u][/color] [color=white][b]Bekendtskaber:[/b][/color] [color=gray] "..." [/color] [color=white]Historie:[/color] [color=gray] "hvordan mødtes de..."[/color] [color=white][b]Din mening kort om Jade, Skriv i førsteperson ental:[/b] [i]"...."[/i][/color][/ code] ♥ ♥ [OBS] ♥ Er dit bekendtskab blevet sat ind, men streget igennem, som dette, er det fordi det ikke helt stemmer overens med Jade's personlighed, idealer, foreløbige bekendtskaber eller historie. Jeg skal nok sende et PM, så vi kan diskutere det nærmere. ♥ TAK ♥ [/blockquote]
|
|
|
Post by Jade Yolinda Suresh on Oct 17, 2009 16:43:36 GMT -1
♥ Gryffindor ♥ [/font][/i][/center][/color] ♥
♥ "Ethan"
♥ " Ethan James " ♥ " Count your joys instead of your woes; Count your friends instead of your foes. "
♥ Kategori: Venner ♥ Bekendtskaber: " We are pure. [nær ven] Zipped Lips [en at stole på] Higher, faster, stronger.. [konkurrent] You're like!... HOT. [tiltrækning] " ♥ Historie: "Ethan og Jade mødte hinanden for første gang under en Quidditch-kamp mellem Ravenclaw og Slytherin. Samme tribune og samme gejst for sejr til Ravenclaw. Snakken faldt dog ikke på Quidditch, men nærmere på deres første år og hvilke forandringer de begge havde mødt. Med tiden blev deres samtaler mere intime. De så til hinanden i timer, på Quidditchbanen, og vil tilfældige sammenstød. Ethan lærte langsomt lidt om hendes baggrund, og jo mere sikker han følte sig på Jade (for ikke at snakke om, hvor meget han kunne relatere til hendes historie), desto mere blev han villig til selv at snakke om hans baggrund. Til den dag i dag er Jade nok den eneste der kender til hans historie sammen med hans ordblindhed. At have nogen der forstår ham har været det bedste for Ethan, og selvom han ikke engang selv er sikker, så føler han sig nok en smule tiltrukket af denne skabning."
♥ "Vi skelner altid imellem to grupper af venner; Dem vi har det sjovt med, og dem vi kan stole på. Fantastisk nok har Jade et ben inden for hver gruppe. De der ikke kan se skønheden i hende, er født blinde." ♥
|
|
|
Post by Jade Yolinda Suresh on Oct 17, 2009 16:44:52 GMT -1
♥ Hufflepuff ♥ [/font][/i][/center][/color] ♥
♥ "Adiyah"
♥ " Adiyah Orlen " ♥ " All in all you're just another brick in the wall. "
Kategori: Venner ♥ Bekendtskaber: "I like this shirt, but it’s a bit tight around the chest [respektabelt] Classmate [simple skolekammerater] You know what they say about guys with big feet *wink wink* [sladderveninde] Wathout for the puddle, love [beskyttende overfor](mig) *Shine, sparkle, shimmer* [beundring] And in the nights we continue – oh yea [room mate] One tequila. Tjuu Tjekila. Three sheshillaa - floor. [party bud] Come to the dark side – we’ve got cookies. [partners in crime] Zipped Lips [en at stole på] You’r the best .. If you don’t count me in, off cause. [bedste veninde]" [/u] ♥ Historie: "Jeg tror det er noget med øjne, når man star midt I et kaos, som man ikke fatter en pind af, så er det måske lettere at spotte folk som en selv, der ser totalt fortabt ud. Jade og jeg rendte bogstaveligt sammen på Hogwarts ekspressen, da vi havde samlet vores ting sammen og undskyldt, begyndte vi at snakke, hvilket vi aldrig er holdt op med igen. Jade er der i trygt og tyndt, også er det rart at have en veninde der forstår sig på muggler verden, for alt i livet kan ikke handle om at vifte med en pind."♥ "Jade er Jade, hun har modet til at være sig selv og være ærlig omkring det, ikke bange for at vise styrke og svaghed, hun spiller ikke en rolle for nogen som helst." ♥♥ " Will "♥ " Edward William Johnson "♥ " Du lever kun en gang "♥ Kategori: Venner♥ Bekendtskaber: "Not to be rude... But lets talk a bit more about me. [bekendt] One tequila. Tjuu Tjekila. Three sheshillaa - floor. [party bud] You're like!... HOT. [tiltrækning] Watch out for the puddle, love [beskyttende overfor](Jade)" ♥ Historie: "Jade og Edward snakkede ikke i flere år, selvom de var på samme kollegie. De var to om at holde hinanden på afstand, men i og med, at den reelt ikke var så stor, så endte de alligevel med at komme ind på hinanden. "♥ Kort om Jade: "Jeg plejer at holde mine venner tæt, men Jade lukker mig stadig ikke helt ind. Det forhindrer dog ikke, at jeg betragter hende som min veninde, selvom hun måske ser anderledes på mig. Jeg burde måske droppe det, det er atypisk mig at holde fast på den måde."♥ [/blockquote]
|
|
|
Post by Jade Yolinda Suresh on Oct 17, 2009 16:45:59 GMT -1
♥ Rawenclaw ♥ [/font][/i][/center][/color] ♥ " Tomas"
♥ " Tomas Nielsen " " Rock'n'Roll "
♥Kategori: Venner ♥Bekendtskaber: I wasn't wrong, now I just know better [fjender blevet til venner] Memories to share [god ven] Zipped Lips [en at stole på] ♥ Historie: Tomas mødte første gang Jade, da de begge startede på Hogwarts. Først kunne Tomas ikke fordrage Jade, fordi hun var så utrolig festglad. Tomas havde aldrig været vildt med fester. Tomas talte aldrig med hende, og prøvede altid at undgå hende. Engang var Tomas kommet til, at sige ”freak” til hende, da hun havde irriteret ham grænseløst, blot ved hendes tilstedeværelse. Noget ændrede dog det meget fjendtlige forhold. På deres 4 år hørte Tomas hende spille trommer ved et tilfælde. Så musikalsk som Tomas nu var, kunne han ikke undgå, at være utrolig imponeret. Da Tomas følgende roste hende, og egentlig også undskyldte hans opførsel, godtog hun det ikke. Dog i midten af det fjerde år, godtog Jade det endelig, da hun havde hørt på Tomas’ undskyldninger hele tiden, da han faktisk var begyndt at syntes okay om hende, og så hendes ellers uslebet kanter, som smukke. Den dag i dag, er de blevet gode venner, og spiller endda i band sammen. De kan stadig finde på at råbe skældsord til hinanden, dog ved begge parter at det er for sjov.
♥ "Well først syntes jeg virkelig at hun var møg hamrende irriterende, men jeg må sige, med årende lærte jeg at tage imod hendes fejl og mangler med åbne arme, og er faktisk ret glad for vi er blevet venner. Hun er lidt som mit modstykke, og derfor, på en eller anden mystisk måde, har vi det godt med hinanden." ♥
♥
♥ "Chrissie"
♥ " Christopher O'Connor " ♥ "Der er en muggler sang som hedder: "Hard to Concentrate", vores forhold minder meget godt om budskabet i den"
♥ Kategori: Venner ♥ Bekendtskaber: "One tequila. Tjuu Tjekila. Three sheshillaa - floor." [party bud] Memories to share [god ven] We are pure. [nær ven] Come to the dark side – we’ve got cookies. [partners in crime] Zipped Lips [en at stole på] ♥ Historie: Det hele startede efter en time, hvor Jade og Chris var blevet bedt om at blive efter timen, hvor de så skulle gøre rent i historie bøgerne og reolerne. Det var starten på deres venskab, siden da har de blot lært hinanden bedre at kende og de er som regelt utrolig glade når de er sammen, på trods af mange rygter om de er sammen så er det aldrig blevet bekræftet, hvilket det heller ikke bliver, da de aldrig har haft sådan nogle følelser for hinanden. De er bare et team, ligesom knold og tot.
♥ "Jade er et fantastisk menneske og en frisk person. Hun er virkelig forstående og sjov. Dog er hun svær at komme tæt på, og hun er ikke glad når man spørger ind til hende, men som hun har været der for mig, så er jeg der for hende"" ♥
|
|
|
Post by Jade Yolinda Suresh on Oct 17, 2009 16:47:08 GMT -1
♥ Slytherin ♥ [/font][/i] ♥[/center][/color] ♥ " Cromwill "
♥ " Pedias Elisabeth Cromwill " ♥ " Nogen er født til storhed, nogen opnår storhed.. og andre vil altid stå tilbage "
♥ Kategori: Fjender ♥ Bekendtskaber: It's not just gossip. It's the truth - I guess? [sladder] *Poke* [sjælden mobning] (på Jade) Backstabbing [bagtaling] Hello ♥ This is the black book. [fjende] ♥ Historie: " Et uheld kommer jo sjældent alene. Først måtte Pedias finde sig i at gå på en skole hvor der var mudderblods, så måtte hun acceptere at der var et Huffelpuff kollegium og her troede hun ikke det kunne blive værre, men ak jo. Jade Yolinda Suresh. Pedias har hørt rygter om at pigens forældre stak af, her med gav hun bare at de jo måtte have set fjæset på deres baby og have valgt at løbe for livet. Hun har hørt mange rygter om Jade og gået meget lidt op i hvad hun skulle tro eller ikke tro, plus at hun gerne har tilføjet lidt speciel effects inden hun selv har videregivet dem. Jade er typen der skal ned og det er jo kun godt de stadig har to år, to år med masser af muligheder! "
♥ " Værre afskum findes ikke, det er forståeligt at hendes forældre stak af da de så hendes fjæs.. " ♥
♥
♥ "Wyght "
♥ " Marylyn Emmeline Wyght" ♥ "Suresh.. Åndssvage grævling.... "
♥ Kategori: Fjender ♥ Bekendtskaber: Get out of my way, moron. [irritation Backstabbing [bagtaling] Source to all jealousy [rival] Hello ♥ This is the black book. [fjende] Hell is loose [gensidig had] ♥ Historie: Marylyn og Jade mødtes i klasselokalet, dvs. de har aldrig rigtig mødtes, på en eller anden måde formåede de at hade hinanden fra starten af. Nok pga. kollegierne, og en af de første dage hvor Marylyn puttede Jade's sko ned i en kogende potion eliksir.
♥ "Jade.. Jade, ja hvad med hende? Hvorfor skal jeg tvinges til at udtale mig om personer jeg tydeligvis ikke kan udstå? Hun er forfærdelig, den værste puffer ever.. Vidste ikke der fandtes sådan en, men det gør der, og det er hende. Hun har en eller anden mærkelig ønske om at sætte sit hår mærkeligt.. Jeg kan bare ikke tage det. Sådan er det. Basta bum."♥
♥
♥ "Brenner" i290.photobucket.com/albums/ll279/xxlexi_graphics/icons/ackles05.png
[/img] ♥ " Anthony Caleb Brenner "♥ " Look, if it walks like a ducks and talks like a duck, it sure ain't a frog. "♥ Kategori: Venner/fjender/kærlighed♥ Bekendtskaber: " Bad PR is better than no PR [kender til hendes ry] Get out of my way, moron. [irritation] Ambivalence [love/hate] *Poke* [sjælden mobning] (på Jade) Higher, faster, stronger.. [konkurrent] Source to all jealousy [rival] Hello ♥ This is the black book. [fjende] ”Is it a dare, or a double dare?” [forbudt] You're like!... HOT. [tiltrækning] Classmate [simple skolekammerater]" ♥ Historie: "Første møde er endelig ikke ret spændene, det var et kort blik, da de stod og ventede på fordelingen. Senere fulgte drillerier og alle forsøg på at undgå pige lus, typisk for drenge i den alder. Men en uheldig episode ved et maskebal, endte i et ret hedt kys, bag de store gardiner. Naturligvis vil Tony ikke kendes ved hende, så snart masken er af."♥ "Jade er en plage, det var et uheld og det skulle aldrig være sket, jeg har alle intention om at slå den mudderblodspige ud af hovedet en gang for alle… selv om hun minder lidt om Pedias bagfra"♥ ♥ ♥ " Loretz "♥ " Jake Wade Loretz "♥ " In time we hate that which we often fear. "♥ Kategori: Fjender♥ Bekendtskaber: Welcome to the record. [kendt ved navn] You’re not even air to me, cuz I don’t need you to stay alive. [ignorerer] Get out of my way, moron. [irritation] Higher, faster, stronger.. [konkurrent] Source to all jealousy [rival]♥ Historie: " Jade og Jake har ikke rigtigt en historie. Kollegieforskellen gør at de aldrig har snakket sammen og det at hun ikke ved hvilket blod hun har flydende i årene gør det ikke ligefrem bedre. Jake har hørt rygterne om hendes forældre og om hvordan Frk. Suresh blev opfostret af mugglere. Jake har intet personligt imod Jade da de aldrig rigtigt har snakket sammen men han kan da godt virke kold overfor hende engang imellem.."♥ " Jeg kender ikke frk. Suresh særlig godt men de sider jeg kender til og har hørt om bryder jeg mig ikke om. Desuden er hun på Hufflepuff og i tvivl om hendes blod, det er næsten værre end at være muggler. "♥
[/blockquote]
|
|