|
Post by Dilys McGregor on Oct 25, 2009 10:18:57 GMT -1
Dilys||Genuine ...........Acquaintances||Acknowledgements [/size]
BEKENDT | HELLO DARKNESS, MY OLD FRIEND PÅ TALEFOD | I’VE COME TO TALK TO YOU AGAIN FALSKE VENNER | BECAUSE A VISION SOFTLY CREEPING VEN | LEFT ITS SEEDS WHILE I WAS SLEEPING TÆTTE VENNER | AND THE VISION THAT WAS PLANTED IN MY BRAIN FEST HOMIE | STILL REMAINS BEDRE HALVDEL | WITHIN THE SOUND OF SILENCE PARTNERS IN CRIME | IN RESTLESS DREAMS I WALKED ALONE SOM FAMILIE | NARROW STREETS OF COBBLESTONE BARNDOMSVEN | BENEATH THE HALO OF A STREET LAMP FJENDER TIL VENNER | I TURNED MY COLLAR TO THE COLD AND DAMP KONKURRENT | WHEN MY EYES WERE STABBED WITH THE FLASH OF A NEON LIGHT EYECANDY | THAT SPLIT THE NIGHT TILTRÆKNING | AND TOUCHED THE SOUND OF SILENCE FLIRT | AND IN THE NAKED LIGHT I SAW ON/OFF TEN THOUSAND PEOPLE, MAYBE MORE CRUSH | PEOPLE TALKING WITHOUT SPEAKING HEMMELIGT | PEOPLE HEARING WITHOUT LISTENING FORBUDT | PEOPLE WRITING SONGS THAT VOICES NEVER SHARE MIN | AND NO ONE DARE EKS | DISTURB THE SOUND OF SILENCE ENGANGS | ”FOOLS” SAID I, “YOU DO NOT KNOW VENNER MED FORDELE | SILENCE LIKE A CANCER GROWS IRRITATIONSOBJEKT | HEAR MY WORDS THAT I MIGHT TEACH YOU MISFORSTÅELSE | TAKE MY ARMS THAT I MIGHT REACH YOU” EKS | BUT MY WORDS LIKE SILENT RAINDROPS FELL JALOUSI | AND ECCHOED FJENDE | IN THE WELLS OF SILENCE ÆRKEFJENDE | AND THE PEOPLE BOWED AND PRAYED TRUSSEL | TO THE NEON GOD THEY MADE RIVAL | AND THE SIGN FLASHED OUT ITS WARNING WANNABE | IN THE WORDS THAT IT WAS FORMING VENNER TIL FJENDER | AND THE SIGN SAID “THE WORDS OF THE PROPHETS KOLLEGIEFÆLLER | ARE WRITTEN ON THE SUBWAY WALL RESPEKT | AND TENEMENT HALLS” LÆRER-ELEV | AND WHISPERED IN THE SOUND OF SILENCE
Credit||Copyright SANGTEKST AF MINE STORE IDOLER OG POPFÆNOMENERNE Simon and Garfunkel. JEG HAR SELV LAVET MINE BEKENDTSKABER MED INSPIRATION FRA ANDRES.[/font][/center] [center][size=7][font=freestyle script][color=006600]Dit fulde navn for slytherin[/color] [color=990000]Dit fulde navn for gryffindor[/color] [color=FFCC00]Dit fulde navn for hufflepuff[/color] [color=003399]Dit fulde navn for Ravenclaw[/color][/font][/size] [size=3]Motto/slagord/noget kreativt, du selv finder på [/size] [img]To eller tre 100x100 avatars med mellemrum i mellem[/img] Dilys’ kaldenavn til dig | Kollegie | Årgang[sup]th[/sup] | Blodstatus
[b]Bekendtskaber:[/b] [size=1][font=comic sans ms]Vælg et antal bekendtskabspinde efter ønske.[/font][/size]
[b]Historie:[/b] Historie her
[b]Dig om mig:[/b] [color=gray][font=lucida handwriting]Uddybning af de pinde, du har valgt, fordi de ikke er så specifikke.[/font][/color]
[/center]
(Send i code i en PM. Quote for farver)
|
|
|
Post by Dilys McGregor on Oct 25, 2009 17:05:11 GMT -1
Tomas NielsenAim for the moon, if you miss, you’ll land among the stars Tomas | Ravenclaw | 6 th | Fuldblods Bekendtskaber:VEN | LEFT ITS SEEDS WHILE I WAS SLEEPING EYECANDY | THAT SPLIT THE NIGHTDig om mig: Liz er en dejlig pige. Hun er der altid, når jeg har brug for opbakning, og hun er glad det meste af siden. Når hun endelig er sur, er hun bare så sød Tomas om Dilys:Tomas og Liz har et tæt forhold. De er rigtig gode venner, og de stoler på hinanden. Tomas ser dog lidt efter hende, da hun jo faktisk er temelig pæn, men ikke noget Tomas har fortalt hende. Alfred ThompsonLive life today. Tomorrow you might be dead Alf | Ravenclaw | 6 th | Fuldblods Bekendtskaber:TÆTTE VENNER | AND THE VISION THAT WAS PLANTED IN MY BRAIN EKS | DISTURB THE SOUND OF SILENCEDig om mig: "Dilys og jeg har haft nogle gode år sammen her på Hogwarts og jeg er glad for at hun stadig er min ven efter at vi slog op efter tre måneder på fjerde år. Hun ved stort set alt om mig, og jeg om hende, hvilket jeg ikke har noget imod, slet ikke. Men ind til vidre tror jeg at vi begge er godt tilpads med at være hinandens venner. "Melanie O’ConnorI know I can count on you Mel | Ravenclaw | 5 th | Fuldblods Bekendtskaber: TÆTTE VENNER | AND THE VISION THAT WAS PLANTED IN MY BRAIN FEST HOMIE | STILL REMAINS SOM FAMILIE | NARROW STREETS OF COBBLESTONEDig om mig:Dilys er rigtig sød og jeg kunne tilbringe mange timer i hendes selskab. Hun har altid støttet mig og hjulpet mig igennem nogle svære tider. Gillian LefévreRigtige venner kan gå gennem tykt og tyndt og stadig holde sammen. Gilz | Ravenclaw | 6 th | Fuldblod Bekendtskaber:TÆTTE VENNER | AND THE VISION THAT WAS PLANTED IN MY BRAIN PARTNERS IN CRIME | IN RESTLESS DREAMS I WALKED ALONE KOLLEGIEFÆLLER | ARE WRITTEN ON THE SUBWAY WALLHistorie: Dilz og jeg mødte hinanden allerede første dag, da vi jo blandt andet blev fordelt på samme kollegium, og endte i samme sovesale. Åh, som vi har snakket meget sammen om alt og intet. Især om natten når vi har holdt hinanden vågne - nårh ja, også i timerne. Nok derfor vi ikke må sidde ved siden af hinanden mere. Dig om mig:"Lizzie? Hun er noget for sig. Eller, når vi er sammen, så er vi virkelig noget for os. Vi snakkede allerførste gang sammen den første nat på Hogwarts - vi sover i samme værelse - og siden det, har vi snakket som vandfald. For ikke at glemme alle de ting vi har lavet sammen! Hun er virkelig en skøn pige, som jeg elsker at være sammen med - jeg bliver aldrig træt af hende! Nu hvor jeg tænker mig om, er hun en af de eneste piger jeg virkelig er piget sammen med." Joshua Balthasar Great-Believer Josh | Ravenclaw | 6 th | Fuldblod Bekendtskaber:BEKENDT | HELLO DARKNESS, MY OLD FRIEND PÅ TALEFOD | I’VE COME TO TALK TO YOU AGAIN FJENDER TIL VENNER | I TURNED MY COLLAR TO THE COLD AND DAMP KONKURRENT | WHEN MY EYES WERE STABBED WITH THE FLASH OF A NEON LIGHT TRUSSEL | TO THE NEON GOD THEY MADE RIVAL | AND THE SIGN FLASHED OUT ITS WARNING KOLLEGIEFÆLLER | ARE WRITTEN ON THE SUBWAY WALL RESPEKT | AND TENEMENT HALLS” Historie: Dilys og Joshua er ikke så forskellige som man skulle tro. Derfor førte det næsten med det samme til konfrontationer mellem de to blandt andet i en situation hvor Dilys nærmest angreb ham. Det førte til at Joshua siden har haft ekstrem stor respekt for hende samt givet hende plads. Siden angrebet har forholdt mellem de to blevet meget bedre og kan betegnes som et venskab. Dig om mig:”Dilys… Pigen har temperament. Jeg har alt mulig respekt for hende. Det er et rivaliserende venskab mellem os. Vi er jo ikke så forskellige og vi går jo også på samme kollegium. Stridighederne kan ikke blive ved… NEJ! Jeg er ikke bange for hende. Bare du ikke siger det til hende”
|
|
|
Post by Dilys McGregor on Oct 27, 2009 18:38:39 GMT -1
Thalia Elektra Lockheart Our national flower is the concrete cloverleaf. Thalia | Gryffindor | 6 th | Mugglerfødt Bekendtskaber:BEKENDT | HELLO DARKNESS, MY OLD FRIEND PÅ TALEFOD | I’VE COME TO TALK TO YOU AGAINDig om mig:"Dilys er endnu en af dem jeg kender fordi jeg er så gode venner med Tomas og ikke kan lade ravenclaw-bordet være når vi spiser! Well, årgangene er jo ikke så store, så det må også være derfor. Vi har også haft nogle lektioner sammen gennem årene, og det kan tænkes at vi har arbejdet sammen og nogle lektier et par gange. Hun er en rar person med et godt humør, og jeg holder helt sikkert af at snakke lidt med hende om alt og intet, men jeg synes egentlig ikke vi er så tæt som vi sikkert kunne være. Det kommer måske senere." Gertrude Lynn McKinnonI’m not obsessed, just impolite Trudy | Gryffindor | 6 th | Mugglefødt Bekendtskaber:VEN | LEFT ITS SEEDS WHILE I WAS SLEEPING KONKURRENT | WHEN MY EYES WERE STABBED WITH THE FLASH OF A NEON LIGHT Dig om mig:Faktisk talte jeg ikke med Dilys før 3 år. Jeg kan huske at jeg syntes hun opførte sig lidt for overklasse agtigt, og jeg magtede ikke at have noget som helt med sådanne folk at gøre på det tidspunkt. Jeg har taget ved lære. På trods af alt det der etikettepjat hun og hnedes familie har kørende, er hun faktisk meget sød. Jeg kan sagtens tale med hende nu, og jeg håber virkelig ikke at det kommer frem, at jeg engang slet ikke kunne klare alt det pjat med at være fin og fornem. Jeg har det stadig lidt dårligt med det, må jeg indrømme. Megan Marie Antoinette Armeda Lavoie Petelier Greenaway"A true friend never gets in your way unless you happen to be going down." An | Gryffindor | 7 th | Half-blood Bekendtskaber: TÆTTE VENNER | AND THE VISION THAT WAS PLANTED IN MY BRAIN BARNDOMSVEN | BENEATH THE HALO OF A STREET LAMP FJENDER TIL VENNER | I TURNED MY COLLAR TO THE COLD AND DAMP KONKURRENT | WHEN MY EYES WERE STABBED WITH THE FLASH OF A NEON LIGHT RESPEKT | AND TENEMENT HALLS”Historie: Dilys og Megan har kendt hinanden siden barnsben, da de er blevet bragt sammen af deres familier. Megans forældre, mest hendes far, har kendt begge Dilys' forældre indtil hendes fars død, hvorefter Megans far ikke længere snakkede så meget med Dilys' familie, da han havde været med knyttet til den anden far. Efter at Megans forældre blev skilt har Dilys' mor stadig holdt kontakten til dem begge, men hovedsageligt moderen. Dig om mig:Dilys er okay.. Den franskmænd der bekræfter reglen om at jeg hader alle de andre. Vi har kendt hinanden længe, og startede egentligt ud som fjender, derfor er det vel også stadig lidt venskabelig konkurrence mellem os. Selvom vi ikke længere taler sammen så ofte som vi kunne, føler jeg stadig at jeg kan stole på hende 100%. Ethan JamesAny road will take you there Ethan | Gryffindor | 6 th | Muggle-født Bekendtskaber:VEN | LEFT ITS SEEDS WHILE I WAS SLEEPING FLIRT | AND IN THE NAKED LIGHT I SAW RESPEKT | AND TENEMENT HALLS”Historie: Dilys og Ethan har ikke haft nær så mange lange samtaler som de kunne have haft. Trods alt har de delt mange timer sammen i samme fag, men der har det kun været snak om noget skole-relateret. Ethan føler dog for at deres venskab ville kunne blive til noget mere, og i de seneste par år har han også prøvet at gøre noget ved dette. Trods alt er der ikke en eneste fejl i hendes personlighed han ikke bryder sig om, og i hans øjne er hun ikke som enhver anden Ravenclaw. Hun tænker også i følelser, hvilket han ser som en værdi. Ethan vil heller ikke ligge skjul på, at der er noget ved Dilys der tiltrækker ham, og dette skyldes meget mere end hendes gode udseende. Dig om mig:Det er synd og skam at jeg endnu ikke kender Dilys godt. Jeg betragter hende som en ven, men det er først her på det seneste at vi virkelig har gjort noget ud af vores samtaler. Vi kan bestemt arbejde på vores forhold, men jeg ved, at slutresultatet nok skal blive godt.
|
|
|
Post by Dilys McGregor on Oct 28, 2009 12:55:07 GMT -1
Jake Wade LoretzThis might be wrong, but I think I like it Jake | Slytherin | 7 th | Fuldblods Bekendtskaber:VEN | LEFT ITS SEEDS WHILE I WAS SLEEPING FLIRT | AND IN THE NAKED LIGHT I SAW RIVAL | AND THE SIGN FLASHED OUT ITS WARNINGDig om mig:Mit første rigtige møde med Dilys var ikke ligefrem kønt. Hun gav mig en skideballe der sagde spar 2. Eller faktisk var hun ikke så slem, hun var i hvert fald ikke så hårdfør som hun ønskede, men jeg fattede budskabet. Dilys er flink nok, hun er en sød pige og vi har da også et par gode samtaler når vi støder ind i hinanden på gangene. Marylyn Emmeline Wyght"Jeg kom, jeg så, jeg sejrede" Mary | Slytherin | 6 th | Fuldsblods Bekendtskaber:BARNDOMSVEN | BENEATH THE HALO OF A STREET LAMP IIRRITATIONSOBJEKT | HEAR MY WORDS THAT I MIGHT TEACH YOU RIVAL | AND THE SIGN FLASHED OUT ITS WARNINGDig om mig:”Jeg og Lisette mødtes for lang tid siden, fordi hendes Slytherin del af familien havde kontakter med vores, og vi var gode legekammerater indtil vi kom på Hogwarts. Jeg havde troet at hun ville blive Slytherin sammen med mig, men åbenbart havde Lisette besluttet sig for noget andet. Vores venskab er ikke rigtig eksisterende mere, og jeg synes hun er ret irriterende, specielt når vi har timer sammen.” Pedias Elisabeth Cromwill Even your blood can't help you taking the right step, I see Cromwill | Sltyherin| 6 th | Fuldblod Bekendtskaber:IRRITATIONSOBJEKT | HEAR MY WORDS THAT I MIGHT TEACH YOU ÆRKEFJENDE | AND THE PEOPLE BOWED AND PRAYED TRUSSEL | TO THE NEON GOD THEY MADE Historie: I starten havde Pedias intet imod Dilys, de kunne sågar kalde sig venner da de var små. Så begik Dilys mor den fejl at ægte en muggler og siden har McGregor familien været nikspille. Pedias sørger det meste af tiden for at undgå Dilys, men når de støder sammen er der kun had fra Pedias side, indlært had som helt klart mest stammer fra hendes familiers fordomme. Dig om mig:Der er nogen fejl der er utilgivelige, dem har McGregor familien desværre begået en af. Dilys er derfor gået fra at være veninde til ærkefjende og en trussel imod alt Pedias' familie står for. Liam Hunter CormackWe walk alone Liam| Slytherin | 7 th | Fuldblods Bekendtskaber:BEKENDT | HELLO DARKNESS, MY OLD FRIEND PÅ TALEFOD | I’VE COME TO TALK TO YOU AGAIN EYECANDY | THAT SPLIT THE NIGHT TILTRÆKNING | AND TOUCHED THE SOUND OF SILENCE FLIRT | AND IN THE NAKED LIGHT I SAW ENGANGS | ”FOOLS” SAID I, “YOU DO NOT KNOW Historie: Liam og Dilys har ikke meget til fælles, end ikke deres årgang. Deres møde var højst tilfældigt, men ikke desto mindre et minde værdigt. Liam har et ry han til dels er en smule stolt af, men som også har fanget ham fra tid til anden. Hans charme har dog aldrig slået fejl, og i hans øjne er Dilys en umådelig skønhed, og værd at bruge en lille smule tid på. Han holder det dog i skyggerne. Deres lille 'møde' forblev en hemmelighed og han sørger for at holde hans hænder rene. Men som med en hver anden af det kvindelige køn, han virkelig finder attraktiv, kan han bare ikke holde sig væk. Dig om mig:Hvem kan benægte en lille smule sjov? Dilys ved udmærket hvor hun begiver sig hen. Hendes valg vil jeg aldrig kalde dårligt, og der er intet bedre end en lille påmindelse om den aften vi tilbragte sammen.
|
|
|
Post by Dilys McGregor on Dec 30, 2009 13:21:29 GMT -1
Yulansquin FaaOne love is can you find only one time in your life Faa | Hufflepuff | 7 th | Fuldblod Bekendtskaber: BEKENDT | HELLO DARKNESS, MY OLD FRIEND MISFORSTÅELSE | TAKE MY ARMS THAT I MIGHT REACH YOU”
Historie: Yulansquin og Dilys kender ikke rigtig hinanden. De har aldrig rigtig snakket sammen. De har haft nogle episoder hvor de ikke har kunne enes. Begge har et stort temprement som får deres hoveder til at springe hvis de kigger på hinanden. kort sagt hvis den ene irritere den anden så bliver den anden sur. sådan har det kørt hver gang de har set hinanden Dig om mig:Dilys du kender mig ikke og jeg kender ikke dig, hvis vi dog bare for en gangs skyld kunne for rede trådene ud, så der ikke er nogle misforståelser imellem os. Vi begge har nogle dårlige dage, men man må også kunne modtage en undskyldning.
|
|