|
Post by Edward Johnson on Nov 14, 2009 14:40:55 GMT -1
Friends, lovers and enemies of…Edward William Johnson Edward | Hufflepuff | 6 th | 16 år | Halvblod ”People, don’t you understand The child needs a helping hand Or he’ll grow to be an angry man someday Take a look at you and me, Are we to blind to see, Do we simply turn our heads And look the other way” - Elvis [/color][/size][/font] - Randy NewmanYou’ve got a friend in me ..: Bekendt When the road looks rough ahead ..: Kender Edward af omtale And you’re miles and miles ..: Navnebasis From your nice warm bed ..: På talefod Just remember what you’re old pal said ..: Overfladiske venner Boy, you’ve got a friend in me ..: Party-uartig venner You’ve got a friend in me ..: Kollegiekammerater You’ve got troubles, well I’ve got ‘em too ..: Roommate There isn’t anything I wouldn’t do for you ..: Partners in crime We stick together and we see it through ..: Hemmelige venner You’ve got a friend in me ..: Venner Some other folks might be ..: Bedre halvdel A little bit smarter than me ..: Tætte venner Bigger and stronger too ..: Bedste venner Maybe ..: Som familie But none of them will ever love you the way I do ..: Barndomsvenner It’s me and you ..: Beskyttende overfor* And the years go by ..: Fjender til venner Boys, our friendship will never die ..: Konkurrent You’ve got a friend in me ..: Respekt Twisted logic - ColdplaySunlight, opened up my eyes :.. Stalking* To see for the first time :.. Opmærksomhed You’ll open them up :.. Tiltrækning* And tonight, rivers will run dry :.. Flirt And not for the first time :.. Forelskelse Rivers will run :.. One-time thing Hundreds of years in the future :.. On/off It could be computers :.. Friends with benefits Looking for life on earth :.. Indviklet Don’t fight for the wrong side :.. Affære Say what you feel like :.. Forhold Say how you feel :.. Hemmelig kærlighed And you are not wrong to :.. Forbudt kærlighed Ask who does this belong to :.. Ekskæreste (god) It belongs to all of us :.. Måske engang I Hate this Song – Secondhand SerenadeSpeak with your tongue tied .:. Ignorance I know that you’re tired .:. Irritation But I just want to know .:.Afsky Where you want to go .:. Skuffelse/ærgelse I may be sad, but I’m not weak .:. Venner til fjender This situation is bleak .:. Ekskæreste (dårlig) And your puffy eyes never lie .:. Bagtaleri* Your tears come from inside .:. Jalousi Untill Sunday I’ll be waiting for an answer .:. Had I guess that yesterday’s not goot enough for you .:. Mobning* You know I hate this song .:. Forræderi Because it was written for you .:. Rival Drown your fears with me .:. Fjende Your glossy eyes don’t need .:. Ærkefjende The sadness they’ve seen .:. Blodhad The moment you said goodbye .:. Den hårfine grænse mellem had og kærlighed [/ul] UDFYLD OG SEND I CODE :: QUOTE FOR FARVER :: VED * TILFØJER DU (Edward), (Eget navn) eller (Gensidigt) Slytherin [/size] [color=669900][center][size=6][font=pristina]Fulde Navn[/font][/size][/color] (2 eller 3 billeder 100x100) Kaldenavn | Kollegie | Årgang [sup]th[/sup] | Alder | Blodstatus[/center] [ul][i]”Citat/Motto her”[/i] [blockquote]Bekendtskaber[/blockquote] [b]Historie:[/b] her
[center][color=669900][font=lucida handwriting]”Din karakter om Edward i 1. Person ental”[/font][/color][/center] [/ul] Ravenclaw[/size] [color=003399][center][size=6][font=pristina]Fulde Navn[/font][/size][/color] (2 eller 3 billeder 100x100) Kaldenavn | Kollegie | Årgang [sup]th[/sup] | Alder | Blodstatus[/center] [ul][i]”Citat/Motto her”[/i] [blockquote]Bekendtskaber[/blockquote] [b]Historie:[/b] her
[center][color=003399][font=lucida handwriting]”Din karakter om Edward i 1. Person ental”[/font][/color][/center] [/ul] Hufflepuff[/size] [color=ffcc00][center][size=6][font=pristina]Fulde Navn[/font][/size][/color] (2 eller 3 billeder 100x100) Kaldenavn | Kollegie | Årgang [sup]th[/sup] | Alder | Blodstatus[/center] [ul][i]”Citat/Motto her”[/i] [blockquote]Bekendtskaber[/blockquote] [b]Historie:[/b] her
[center][color=ffcc00][font=lucida handwriting]”Din karakter om Edward i 1. Person ental”[/font][/color][/center] [/ul] Gryffindor[/size] [color=cc0000][center][size=6][font=pristina]Fulde Navn[/font][/size][/color] (2 eller 3 billeder 100x100) Kaldenavn | Kollegie | Årgang [sup]th[/sup] | Alder | Blodstatus[/center] [ul][i]”Citat/Motto her”[/i] [blockquote]Bekendtskaber[/blockquote] [b]Historie:[/b] her
[center][color=cc0000][font=lucida handwriting]”Din karakter om Edward i 1. Person ental”[/font][/color][/center] [/ul] [/center]
|
|
|
Post by Edward Johnson on Nov 14, 2009 17:13:39 GMT -1
Melanie O’Connor Mel | Ravenclaw | 5 th | 15 | Fuldblod[/center] [/i] A little bit smarter than me ..: Tætte venner It’s me and you ..: Beskyttende overfor Melanie You’ll open them up :.. Tiltrækning Gensidig And tonight, rivers will run dry :.. Flirt It belongs to all of us :.. Måske engang Historie: Siden Edward var en årgang højere ned Melanie har det aldrig afholdt dem fra at snakke. De har det godt i hinandens selskab og snakker tit sammen. Melanie og Edward lærte hinanden at kende på Melanies andet år, ikke fordi de ikke havde set hinanden tidligere, men det var her de rigtigt snakkede sammen. Det var intet specielt møde der skulle være tryllebindende og gøre dem venner hele livet. De mødtes tilfældigt i korridoren og faldt i snak. Siden har de kommet godt ud af det med hinanden og det er da også blevet til lidt flirten imellem dem. ” Edward er en fin fyr. Han er en jeg ved jeg kan stole på. Udseendet har han også med sig og vi flirter da også en smule, dog uden at det bliver for vulgært. Vi kan sagtens have en normal samtale uden nogen form for flirten. ” [/ul]
|
|
|
Post by Edward Johnson on Nov 14, 2009 19:30:03 GMT -1
Rachel Peak Ballard i265.photobucket.com/albums/ii212/aly_mty/753.jpg [/img] i159.photobucket.com/albums/t130/bubblegirl4547/avril-lavigne.jpg [/img] Rach | Hufflepuff | 6 th | 16 | Blodstatus[/center] [/i] Rivers will run :.. One-time thing Hundreds of years in the future :.. On/off You’ve got a friend in me ..: Kollegiekammerater Boy, you’ve got a friend in me ..: Party-uartig venner There isn’t anything I wouldn’t do for you ..: Partners in crime You’ve got a friend in me ..: Venner A little bit smarter than me ..: Tætte venner Maybe ..: Som familie You’ve got a friend in me ..: Respekt Historie: Rachel og Eddy mødtes på vej til toget på deres første år. Rachels familie løb direkte igennem muren mens Eddy bare stod og gloede. Rachel smilte og tog fat i ham, og hev ham igennem. Hun regnede med at resten af familien nok skulle følge med. Derefter sad de lidt sammen i toget på vejen op til skolen, og der blev de fordelt og kom på samme kollegium. De to havde fået startet et super godt venskab. Deres venskab udviklede sig i løbet af de første par år udviklede deres venskab sig til mere. Dog kom de aldrig over vi-holder-i-hånden-basen, hvordan det gik derfra til at de bare blev venner igen. Tja det er der ingen af dem der ved, men de ved at de stadig holder af hinanden. ”Uh Eddy kan du huske den gang vi lavede alt det der sjove der *hentyder til de gange de havde lavet ballade oppe på skolen og løbt ned på Qudditch banen som om de intet ondt havde lavet og kommet igen flere timer efter – bare fordi de blev grebet af et spil bold*” [/ul] Jade Yolinda Suresh Jade | Hufflepuff| 6 th | 16| Muggler (?) [/center] [/i] Just remember what you’re old pal said ..: Overfladiske venner Boy, you’ve got a friend in me ..: Party-uartig venner You’ve got a friend in me ..: Kollegiekammerater To see for the first time :.. Opmærksomhed Historie: De første tre år på Hogwarts, faldt Edwards arrogante attitude bestemt ikke i Jade's smag. Hun syntes det var et plat og latterligt forsøg på at holde folk fra sig, og hvis han ville holde folk væk, ville hun bestemt ikke forsøge at komme i nærheden af ham. Det var dog lidt svært at undgå Edward. Jade var allerede i de tidlige klasser drenge-pigen, som brændte krudt af med de andre, og især med muggler eller halvblods folkene nød hun diverse former for fodbold, basket osv. Jade synes faktisk bedre om fodbold, end Quidditch, så til sidst, selvom det var lidt modvilligt, kom hun alligevel tæt på Edward. Nu hilser de på hinanden, snakker med hinanden, griner med hinanden og de holder lidt øje med hinanden på afstand, men Jade er ikke den store man-eater, så det bliver nok alligevel ikke til noget. ”Edward Johnson er på min side. Han tager ikke livet, og slet ikke skolen, for seriøst, hvilket efterlader en masse tid til alt det som virkelig er vigtigt - for eksempel fodbold ... og fest... og ... og hvad han nu ellers går op i?” [/ul]
|
|
|
Post by Edward Johnson on Nov 25, 2009 18:03:59 GMT -1
Megan Marie Antoinette Armeda Lavoie Petelier Greenaway
Megan | Gryffindor | 7 th | 18 | Halvblod[/center] [/i] You’ve got a friend in me ..: Bekendt And you’re miles and miles ..: Navnebasis From your nice warm bed ..: På talefod Historie: Megan snakkede med Edward på sit fjerde år, under et fællesarrangement på skolen. Megan opførte sig som hun plejede at gøre, ved at sørge for at tilpasse sin opførsel til det hun troede han forventede af hende. Dog fik hun hurtigt en fornemmelse af at han syntes hun var falsk, og stoppede samtalen. ”Edward? Jeg ved ikke lige hvem?.. Nå jo! ham..! Han er en af de mennesker der synes jeg er falsk, når jeg prøver at holde mig på god fod med alle omkring mig.Tja, jeg prøver måske at undgå ham, men det er ikke fordi vi ikke kan snakke sammen” [/ul] Gertrude Lynn McKinnon Trudy | Gryffindor | 6 th | 16 | Mugglefødt[/center] [/i] There isn’t anything I wouldn’t do for you ..: Partners in crime You’ve got a friend in me ..: Venner You’ll open them up :.. Tiltrækning (Gensidigt) Historie: De første par år på skolen talte Trudy ikke ret meget med folk fra de andre kollegier, men efter Martines sygdom ændredes dette. Det var som om de hun ikke havde noget med at gøre før, var langt mere forstående. Hun flygtede fra sine gamle venner for at spille for medlidenhed, det var sådan begyndte at tale med Edward i starten af 5. år. ” Edward er en komisk gut. Jeg har altid syntes han var lidt for sig selv.. Men siden hvornår har jeg ret til at dømme? Hah, nej… Spøg til side. Altså, jeg må indrømme at jeg syntes han var lidt af en dødbider til at starte med, men det var bare indtil jeg lærte ham at kende. Han har hjulpet mig et par gange, da jeg havde det lidt svært, og det er rart at vide at folk rent faktisk gider, at gøre noget for andre i disse tider.” [/ul]
|
|
|
Post by Edward Johnson on Nov 25, 2009 18:26:23 GMT -1
Pedias Elisabeth Cromwill Cromwill | Slytherin | 6 th | 16 | Fuldblod[/center] [/color] .:.Afsky The sadness they’ve seen .:. Blodhad [/blockquote] Historie: Første gang hun mødte Edward var på perronen lige før toget kørte, han fulgtes med Ballard hvilket allerede der placerede ham i en uheldig bås. Han fulgte dog den retning og endte også på Huffelpuff, den direkte modsætning til Slytherin. De har aldrig haft den helt store historie, tvunget til at være i samme rum til timerne, men ellers har de vidst så vidt muligt forsøgt at undgå hinanden. ” Edward er sikkert go nok, synd at alt ved ham siger det modsatte for jeg vil aldrig få sandheden at vide ” [/ul]
|
|