|
Post by Alan Cleaver on Jan 31, 2010 12:29:35 GMT -1
Alan Cleaver || 16 år || årgang 6 || Forklædt som dreng (ingen kender sandheden) VennerKun ved navn: Alan.. Cleaver .. ikke sandt? Eller hvad hed han nu?Bekendt: Godmorgen, *klappe på skulderen, og går igen*Klassekammerat: *Kender hinanden fra klassen, arbejder sammen i klassen*Roommate Værelses kammerat.. En som hun snakker med på værelsetVenner/Veninder: Nære venner: Bedsteven/veninde: "sammen med dig, kan vi lave ingenting, og stadig ikke kede os" Fjender til venner: Som en bror/søster: (eller sågar en far/mor) RomantikFysisk tiltrækning: "Han er så køn.."Forelskelse: "Gid han ville blive min.. han er jo vidunderlig.. fantastisk.."Stalker/besat/Afhængig: "Hold dog op, jeg følger da ikke efter dig!Kæreste "Jeg elske dig"Fornægtelse: "nej, jeg er IKKE forelsket i dig!!"Tvivlsom: "Er jeg? er jeg ikke?.." FjenderIgnorere MisundelseRival HævnFordomme Venner til fjenderHadJeg kunne slå dig ihjelDødsfjenderAndet RespektBeskyttet: "Lige meget hvad der sker, vil jeg beskytte dig!"Beskytter: "Jeg passer på dig, Alan" [center][size=6]DIN KARAKTERS FULDE NAVN[/size] 2 billeder 100x100[b]Bekendtskab:[/b] [b]Historie:[/b] [b](Din karakter) om Alan:[/b][color=Yellow][i]Her[/i][/color] [/center]
|
|