|
Post by Jake Wade Loretz on Aug 20, 2009 18:45:00 GMT -1
Loretz, Jake Wade If you can't stand the way this place is Take yourself to higher places! [/color][/size] 7th year student | Seventeen years | A proud snake | Pureblood | Head boy
~¤~
~¤~
∞ Friends – Venner[/u] ∞ I’m looking at the face of a stranger - Navnebasis ∞ This is how you remind me - Bekendte ∞ I'm your friend, And you're mine! - Venner og veninder ∞ Where everything is meant to be broken, I just want you to know who I am - Tætte venner ∞ Soulmates never dies - Bedste venner ∞ You know I could be just like you - Ligesom familie ∞ We are family - Familie ∞ I'm thinking about our younger years - Barndomsvenner ∞ See you in the bitter end - Partners in crime ∞ Dance dance! - Fest venner ∞ I swear I never meant to let it die - Glemt bekendt[/color] ~¤~ † Enemies - Fjender og rivaler[/u] † You're nothing to me, you're dead - Ignorerer † I’m not a perfect person - Irritation † Somewhere along in the bitterness - Ærgrelse † I hate everything about you - Hader † Look you are here, I want you to leave – Fjende † You’re a liar and a user, you're such a loser - Rival † I will be the one to make you fall – Ærkerival/Fjende † Slackerbitch, faghag, whore – Forræder † Where did I go wrong I lost a friend - Venner blev til fjender[/color] ~¤~ ♥ Romance – Romantik[/u] ♥ Lips of an angel – Flirt ♥ Does it hurt when you think about me - Indviklet ♥ I love the way you laugh - Tiltrækning af Jake ♥ It wouldn’t hurt if he didn’t know - Affære ♥ I don’t quite know, how to say, how I feel - Forelskelse (Fra Jake side) ♥ Please don’t drive me blind - Forelskelse (Fra den andens side) ♥ Days come and goes, but my feelings for you are forever - Fælles forelskelse ♥ Being with you touches me, more than I can say - Forhold ♥ Those three words, are said too much, they’re not enough - Kærlighed og forhold lige her & nu ♥ I lay my love on you, It’s all I wanna do - Fremtid ♥ It hurts in the worst way now that you are gone - Fortid – Ex (God) ♥ I never felt so used, I won’t go back to you. So leave me alone – Fortid – Ex (Dårlig)[/color] ~¤~ ≈ Professor - Lærere ≈ Go away and leave me on my own! - Irriterende elev ≈ I'm sick and tired, of your dramatic ways - Kan ikke lide ≈ So simple- Middelmådig elev ≈ Keep holding on, we'll make it through - Dygtig og flittig ≈ You are my only one! - Forgudet elev~¤~ Udfyld og send i pm:Slytherin elever:[code][center][size=4][b][color=green][u]”Hvad din char kaldes af Jake” [/u][/color][/b][/size] 2 forskellige [100x100] iconer med mellemrum imellem. Fulde navn [color=green][b]|[/b][/color] Årgang[sup]th[/sup] [color=green][b]|[/b][/color] Alder [color=green][b]|[/color][/b] Kollegium[/center][ul]» [i]" Citat! “[/i] [b]» Bekendtskaber :[/b] [ul]her[/ul][b]» Historie:[/b] Her [center][color=green][i]" (Din Chars mening om Jake (skrives i første person nutid)) "[/i][/color][/center][/ul][/*code] Gryffindor elever:[code][center][size=4][b][color=red][u]”Hvad din char kaldes af Jake” [/u][/color][/b][/size] 2 forskellige [100x100] iconer med mellemrum imellem. Fulde navn [color=red][b]|[/b][/color] Årgang[sup]th[/sup] [color=red][b]|[/b][/color] Alder [color=red][b]|[/color][/b] Kollegium[/center][ul]» [i]" Citat! “[/i] [b]» Bekendtskaber :[/b][ul]her[/ul][b]» Historie:[/b] Her [center][color=red][i]" (Din Chars mening om Jake (skrives i første person nutid)) "[/i][/color][/center][/ul][/*code] Ravenclaw elever:[code][center][size=4][b][color=blue][u]”Hvad din char kaldes af Jake” [/u][/color][/b][/size] 2 forskellige [100x100] iconer med mellemrum imellem. Fulde navn [color=blue][b]|[/b][/color] Årgang[sup]th[/sup] [color=blue][b]|[/b][/color] Alder [color=blue][b]|[/color][/b] Kollegium[/center][ul]» [i]" Citat! “[/i] [b]» Bekendtskaber :[/b][ul]her[/ul][b]» Historie:[/b] Her [center][color=blue][i]" (Din Chars mening om Jake (skrives i første person nutid)) "[/i][/color][/center][/ul][/*code] Hufflepuff elever:[code][center][size=4][b][color=yellow][u]”Hvad din char kaldes af Jake” [/u][/color][/b][/size] 2 forskellige [100x100] iconer med mellemrum imellem. Fulde navn [color=yellow][b]|[/b][/color] Årgang[sup]th[/sup] [color=yellow][b]|[/b][/color] Alder [color=yellow][b]|[/color][/b] Kollegium[/center][ul]» [i]" Citat! “[/i] [b]» Bekendtskaber :[/b][ul]her[/ul][b]» Historie:[/b] Her [center][color=yellow][i]" (Din Chars mening om Jake (skrives i første person nutid)) "[/i][/color][/center][/ul][/*code] Andre:[code][center][size=4][b][color=purple][u]”Hvad din char kaldes af Jake” [/u][/color][/b][/size] 2 forskellige [100x100] iconer med mellemrum imellem. [size=1]Fulde navn [color=purple][b]|[/b][/color] Årgang[sup]th[/sup] [color=purple][b]|[/b][/color] Alder [color=purple][b]|[/color][/b] Kollegium[/center][ul]» [i]" Citat! “[/i] [b]» Bekendtskaber :[/b][ul]her[/ul][b]» Historie:[/b] Her [center][color=purple][i]" (Din Chars mening om Jake (skrives i første person nutid)) "[/i][/color][/center][/ul][/size][/*code] (Fjern stjernen)[/center][/color][/size]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Aug 21, 2009 15:09:33 GMT -1
» [ S L Y T H E R I N S ] « [/size] " Or perhaps in Slytherin, you'll make your real friends. Those cunning folk use any means to achieve their ends. "[/i][/color][/center] ” Pedias // Diva ” Pedias Cromwill | 6 th | 17 | [/b] Slytherin[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie:Jake er et år ældre end mig, så det var nok ham der lagde mærke til mig først. Eller det huskes egentlig ikke. Men i hvert fald var Jake den der hjalp mig, da jeg på første årgang fløj ind i slagpoplen og smadrede min kost. Han var den der kom mig til undsætning og fik mig bragt op på hospitalsfløjen. I dag har det resulteret i et lille ar på min ene albue og et solidt venskab jeg aldrig ville have været foruden. " Jake er min livlinie, han er den der kan få mig ned på jorden når jeg til tider mister fodfæstet. Jeg elsker ham på en helt speciel måde og jeg ved at jeg altid vil kunne regne med ham. Han er som en tredje bror og på trods af at jeg har rigeligt af disse i forvejen, så er han bestemt ikke overflødig " [/ul] ” Mary ” Marylyne Emmeline Wyght | 6 th | 16 | [/b] Slytherin[/center] [/i] » Bekendtskaber : » Historie: Jeg har kendt Jake siden før Hogwarts, fordi vores fædre arbejder sammen i Ministeriet for Magi. De har samme holdninger til mugglere, som jeg også har fra min forældre. Vi plejede at være ret gode venner, og vi havde det sjovt sammen, det er vi egentlig stadig.. Selvom vi nogle gange bliver uvenner, fordi vi har diskuteret mudderblodsbørn.. Nåja, han ville nok ikke kunne lide at jeg bruger det ord. "Jeg kan virkelig godt lide Jake, måske endda lidt mere end venner. Det er egentlig lidt nyt, plejede ikke at have det sådan. Tror ikke han ved det, og tør ikke sige det..Det vil bare ikke gå, fordi selvom jeg er glad for ham, så er jeg bange for, at mine forældre ville blive vrede og desuden, tror jeg han synes jeg har nogle tåbelige holdninger - hvilket jeg slet ikke forstår. " [/ul] ” Judy ” Judith Ophelia Blake | 6 th | 17 | [/b] Slytherin[/center] [/i] » Bekendtskaber : » Historie: Jake og Judith lærte hinanden at kende allerede på Judiths første år hvilket nok mest af alt skyldtes deres fælles kollegium. Dog kom de aldrig rigtig i kontakt før Judiths 4 år hvor de lærte hinanden at kende bare en smule. De har aldrig rigtigt udviklet deres forhold til et bedre venskab end det er, de er hverken tætte eller noget i den stil, blot venner. Sådan har de haft det lige siden. " Jeg kan godt lide Jake, fordi han er ligeglad med hvad andre mener om ham. Først synes jeg han var virkelig irriterende og påtrængende, fordi han blev ved at snakke til mig. Men han var ikke så slem alligevel. Desuden kan han godt lide Brutus. Og han har en fornuftig holdning til tingene. Slet ikke så dum, som jeg først troede " [/ul] ”Abby, Abs og Abegail (men kun når han er sur på hende)” Abegail Cordelia AtraNoctis | 6 th | 16 | [/b] Slytherin[/center] [/i] *sagt i sammenhæng med endnu en klagesang om en pige. » Bekendtskaber :» Historie: Øhm tja den er vidst lidt indviklet. De to startede med at læer hinanden at kende på Abbys første årgang. Abegail stødte ind i Jake og var meget flov over det og oven i det ødelagde hun et af Jakes blækhuse. Hun blev samtidet med at hun smadrede det forelsket i Jake, og begyndte at nærmest jagte ham for at kunne gøre skaden god igen. Jake overgav sig endelig og lod hende give sig det blækhus. Derefter skolen begyndte for alvor for Abegail, og hun følte ikke at hun havde tid til noget. Hun hilste stadig og snakkede med Jake når hun kunne komme til det, men det var først på Jakes 4. årgang (Abbys 3.) at Jake kom over til hende og havde brug for en piges vejledning. Abegail gjorde det så godt som hun nu engang kunne og den siden dengang har Jake altid kommet til Abegail når han har haft problemer med piger. Dette er noget der såre Abegail mere end hvad Jake tror fordi hun er stadig smask forelsket i ham men vil ikke vise det overfor ham, så hver engang at de snakker om andre piger, og mulige kærester bliver Abegail altid ked, men hun viser det aldrig. " Jake.. ?? *Abegail kigger sig omkring* overfor ham er jeg hans bedste veninde, men når jeg ikke er i nærheden kan jeg kun sige at jeg elsker ham mere end en ven…" [/ul] [/img] Anthony Caleb Brenner | 6 th | Seventeen |[/b] Slytherin[/center] [/i] » Bekendtskaber : » Historie: Tony og Jake kinder endelig mere hinanden gennem fælles venner, noget der så småt ændre sig, da de begge er på holdet. Dog har de fælles venner haft en tendens til at komme i vejen for en større udfoldelse af venskabet. " Jake er endelig en god fyr, men hvis Pedias og jeg nogensinde splitter op, så ved jeg jo godt at hun får ham i skildsmissen " [/ul] ” Phoenix ” Darren Cole Phoenix | 7 th | 17 år | [/b] Slytherin[/center] [/i] » Bekendtskaber : » Historie: Altså de mødtes på deres første dag og sidder nær hinanden til hvert måltid og de har snakket lidt for i tiden.. men efter at han har været sammen med Faa.. så har de ikke rigtig snakket siden da.. "Jeg har ikke meget imod ham enlig.. han virker sådan.. okay fordi han er fra Slytherin.. men jeg ved hvordan han bare droppede sit venskab med Faa.. og det har jeg ingeng respekt for.." [/ul] [/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Aug 21, 2009 15:10:55 GMT -1
» [ G R Y F F I N D O R S ] « [/size] " You might belong in Gryffindor where dwell the brave at heart. Their daring, nerve and chivalry set Gryffindors apart "[/center][/b][/color][/i] ” Angel ” Angel Black | 5 th | 15 | [/b] Gryffindor[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Hvilken historie? Det eneste jeg ved om Jake, er at, tja... At han hedder Jake, er 7 års elev, og går på ondskabens kollegie, bedre kendt som Slytherin. Det er stortset alt, som jeg ved om Jake... Og nå ja, så har jeg hørt, at han ikke bryder sig om mudderblods. "Jeg har endnu ikke sagt det til nogen, og da slet ikke nogen fra mit eget kollegium! Men jeg synes faktisk, at Jake er ret sød.. Altså, at se på! Om han er sød indeni, tvivler jeg stærkt på, han er jo en Slytherin elev, så han er højst sandsynligt ikke noget, der minder om sød. Desuden hænger han ud med Marylyn, som er ret ondskabsfuld. Han er nok ikke meget bedre! " [/ul] ” Wickham ” Louis Bellino Wickham | 6 th | 16 | [/b] Gryffindor[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Jake og Louis lærte hinanden at kende dengang Louis startede på Hogwarts og de kom faktisk ret godt ud af det med hinanden taget i betragtning at Louis ikke var noget der lignede en magiker. De blev hurtigt venner men det skulle ikke vare ved. Jake og Louis voksede ganske simpelt fra hinanden og da de både var rivaler da de gik på hver deres kollegium, men også på quidditch banen forbedrede det ikke ligefrem forholdet. " Jeg kunne engang godt være i samme rum som Jake men den episode er jeg heldigvis kommet over. Han er ikke meget anderledes end de andre slanger og rakker ned på dem han kan komme til, i hvert fald af hvad jeg har set. Jeg bryder mig ikke om ham på særlig mange måder. Desuden er hans had til mugglere ved at gå mig på nerverne! Virkelig! ” [/ul] ” McKinnon ” Gertrude Lynn McKinnon | 6 th | 16 | [/b] Gryffindor[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Trudy og Jake har ikke ligefrem en historie. Hun har haft et par opgør med ham og et par andre Slytherins på gangene, og har draget det til den konklusion at hun bare ikke kan snuppe ham, selvom det ikke direkte har været ham der har gjort noget. På den anden side er der altså et eller andet over ham. " Jeg ved ikke hvad jeg skal sige om Jake. Han er en af de Slytherins jeg bedst kan holde ud, og det siger altså ikke ret meget, når man tænker på hvor lidt jeg bryder mig om ham. Alligevel er der altså bare et eller andet der siger mig ,at han slet ikke er så slem, men jeg er jo ikke kendt for min gode dømmekraft. " [/ul] ” Lockheart ” Thalia Elektra Lockheart | 6 th | 16 | [/b] Gryffindor[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Der er slet ikke nogen historie mellem Thalia og Jake. Ud over at de går på den samme skole, har set hinanden et par gange og muligvis har været til en lektion sammen? Thalia ved det faktisk, hun kender ham kun på navn og udseende fordi han er en af dem der man bare ved hvem er. "Jeg tror aldrig jeg har snakket med Jake, ikke ét eneste ord, men jeg har hørt at han er lidt anderledes end de andre fra slytherin, men også at han ikke kan lide mugglerfødte. Jeg prøver bare at holde mig ue af problemer ved at holde mig fra ham og lade som om han ikke findes." [/ul] ”Mimi eller Van Dall” Mimi Destiny Simone Van Dall | 6 th | 17 | [/b] Gryffindor[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Jake's og Mimi's historie er hverken lang eller fyldt op med en masse forskelligt på grund af de aldrig rigtig har haft skiftede bekendtskab med hinanden udover nogle enkle og korte høffelige samtale gemmen årerne. Men det kommer en del af de går på hver deres kollegie og de er fra forskellige årgangene hvilkede har gjordt at deres muligheder for at skifte bekendtskab med hinanden har næsten ikke været der igemmen den tid hvor de har gået på hogwarts sammen. " Jake, er nok en af dem, som jeg ikke rigtig har snakkede med gemmen årerne hvilkede nok af vi hører under hver vores kollegie samt årgang. Men jeg ved ikke hvad jeg skal lige skal mene omkring ham på grund af jeg ville komme med nogle forud dømmelserne af ham uden at jeg ikke rigtig kender til ham udover de såkladte høffelige samtale, som har opstået gemmen årerne og de har været sjælden. Men Jake virker dog ikke til at være ligesom mange af de andre fra slytherin på grund af der er noget over ham, som gør ham anderelse end de andre og lige om det er godt eller dårligt skal jeg ikke kunne sige. " [/ul] " Elena Chezzo " Elena Julio Sanchez | 6 th | 16 | [/b] Gryffindor[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Det var ikke første gang Elena havde bekendtgjort sig med ældre elever fra andre kollegier, og det stoppede hende da slet ikke da hun fandt ud af, at denne Jake var en headboy. Tværtimod. Hun fandt det spændende og begyndte snart at via udspørgning om forskellige steder på Hogwarts som hun endnu ikke kendte – Og derved også begyndte at snakke frit til Jake, og betragter ham helt klart som en god ven nu. " Jake, du er da lidt en charmer. At du er kommet på Slytherin forstår jeg ikke… Helt ærligt kære ven, hvad skal man med en lille slange når man kunne være en flot løve? Nå, men glæder mig i hvert fald til at hælde lidt ingefærøl ned i dig til den næste fest – Det er virkelig underholdene når du begynder at danse på bordene - Det er præcis som en headboy som dig skal være! Desuden vil jeg godt lige ha dig med til Hogsmeade. Der er det her sted hvor man åbenbart skal gå på 7 årgang… " [/ul] [/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Aug 21, 2009 15:11:56 GMT -1
» [ R A V E N C L A W S ] « [/size] " Or yet in wise old Ravenclaw if you've a ready mind. Where those of wit and learning will always find their kind. [/i][/color][/center] ” Seraph ” Jared Seraph | 6 th | 17 | [/b] Ravenclaw[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: I skolen har man altid prøvet at holde sig fra de ældre elever. Det er et hieraki som ikke kan ignoreres. Jared levede uviden om Jakes eksistens, og omvendt, indtil den dag de mødte hinanden på Quidditchbanen, og der er intet som en sport til at skabe fjendtligheder. Quidditch er nok den skarpeste kniv de har liggende imellem dem. " Det er ikke en sund livsstil at hade andre alene for deres kollegienavn og blodstatus. Jake vælger at leve på denne side, og jeg vælger den anden. Vi har trukket grænsen imellem os, men det er ikke altid, at den er tydelig nok. Modsatte poler tiltrækkes, og det er ikke altid, at det ender pænt. " [/ul] " Great-Believer " Joshua Balthasar Great-Believer | 6 th | 16 | [/b] Ravenclaw [/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Aldersforskellen og kollegieforskellen gør Jake til en åbenlys rival. Joshua kan derfor ikke lide Jake specielt. Drengen er noget af alt det Joshua kunne tænke sig at være. Han har pigernes opmærksomhed, Prestissimoen og modet til at brugen den på Quidditch banen… Det er formentlig denne forskel der er stor begrundelse for Joshuas irritation i Jakes personlighed.. " Uha… Den voksne Slytheriner. Sjældent har jeg set en mere temperamentsfuld dreng end fuldblodsmagiker. Det må være blanding af Løve og Slange der presser drengen. ”Uuuh.. Jeg har en Prestissimo…! Så må jeg nok hellere score alle piger de kigger på mig! Jeg er jo sååååh voksen!” " [/ul] ” Gillian, Lefèvre ” Gillian Lefèvre | 6 th | 16 | [/b] Ravenclaw[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Gillian og Jake lærte hinanden at kende i Hogwarts ekspressen, da Gillian skulle til at starte der. Jake fortalte hende alt mulig om skolen, og det virkede som om, at han rigtig gerne ville blive venner med Gillian. Men da fordelingshatten valgte at fordele Gillian til Ravenclaw, hørte Gillian ikke mere fra Jake, hvilket hun blev meget forvirret over, men jo mere hun lærte om Slytherin, jo mere forstod hun, at det var fordi de egentlig var modstandere. Jo ældre de blev, jo modigere blev de, og de begyndte at snakke mere sammen. " Jake, Jake, Jake. Tjaeh, han er jo Jake? En flabet fyr, som jeg tit konkurrerer med - det kommer ligesom bare, når jeg ser det flabede smil på hans læber. Altså, i bund og grund kan jeg godt lide ham, men det tror jeg nu ikke han ved - han behøver heller ikke at vide det. Vi snakker ikke så meget sammen åbent, det gør vi mere når vi er alene. Det har jo noget med vores vidt forskellige kollegier at gøre. " [/ul] ” Chris - O*Connor ” Christopher O*Connor | 6 th | 17 | [/b] Ravenclaw[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Jeg husker bare at jeg engang har vundet over ham i en duel. Siden det har jeg egentlig ikke snakket så meget med ham. Ikke særlig imponerende af en Head Boy. " Han er bare endnu en Slytherin som har alt i munden og i praksis kan de aldrig noget " [/ul] ” Dilys ” Dilys Lisette McGregor | 6 th | 16 | [/b] Ravenclaw[/center] [/i]my team “» Bekendtskaber :» Historie: I slutningen af Dilys' første år på Hogwarts opsøgte hun Jake for at give ham en ordentlig opsang. Det var på vejne af hendes veninde, Gilly, som han var begyndt at ignorere, siden hun var kommet på Ravenclaw. Konfrontationen blev ikke så arrig, som hun havde haft i sinde, men hendes fjendtlige indstilling blev mødt ligesindet af Jakes egen. Jake indrømmede aldrig, at hans tilbagetrækken fra Gilly var en fejl, men i løbet af årene tog han sig sammen og begyndte at snakke med hende igen. Dette blødede Dilys op, og der blev plads til et venskab. Gilly har, hvad Dilys ved af, aldrig hørt om incidenten. " Jeg kunne virkelig ikke lide Jake i starten, men nu har han virkelig fortjent min respekt. Da jeg fjernede de fjendtlige parader, viste han sig så at være en flink fyr. Det er ikke, fordi vi ligefrem omgås, men nu har jeg da en samtale eller to tilovers til ham, når vi ses. " [/ul] " Alfred ” Alfred Thompson | 6 th | 17 | [/b] Ravenclaw[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Alfred og Jake, har aldrig enlig været intereseret i at opsøge hinanden, der har heller ikke været grund til det. De har faktisk ikke haft den store kontakt ud over at Jake engang fangede Alfred igang med at duelere for sjov midt på gangen imellem en time. Alfred fik en sveder sammen med hans duel partner, mens Jake fik ros og point til Slytherin. " Jake? Tjah, han er jo en satans slange. Hvilket siger en del, iforhold til hans personlighed, men han er okay, bedre end nogle Slytherin'er. . . men stadig ikke en jeg har lyst til at bruge min tid sammen med, men hvis det er påkrevet så kan jeg godt overleve at være i nærheden af ham. " [/ul] [/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Aug 21, 2009 15:12:21 GMT -1
» [ H U F F L E P U F F S ] « [/size] " You might belong in Hufflepuff where they are just and loyal. Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil "[/center][/b] ” Yulans ” Yulasquin Faa | 7 th | 17 | [/b] Hufflepuff[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie: Yo og Jake kommer begge fra England. De har næsten været naboer. De har altid kunne snakke godt sammen og der har aldrig været noget imellem dem. Yo har altid kunne stole på Jake og han har altid kunne stole på hende. Men ind imellem har det været som om der er en konkurrence imellem dem. Hvis den ene har det ene eller kan det ene så skal den anden også kunne det. Sådan har hun følt det, men der er ingen der siger at det er rigtigt. Da de begge kom til skolen var det som om at alt forandrede sig, Jake blev en helt anden og Yo blev også en helt anden efter hun havde arvet flere milioner fra en fjern familie. Dog snakker de stadig godt sammen. Det er dog stadig hendes mening hun kan ikke helt gennemskue ham som hun har kunne før. Men hun har et lille crush på ham som hun ikke helt vil indrømme. Men hun har jo altid været til de lidt barske fyre. " Jake er min lille pus, han har altid været der for mig og det håber jeg da at han vil blive ved med at være. Jeg håber at vi altid kan være venner. Det ville være synd at lade det gå til spilde. Jeg kunne også bare blive lige som ham lave lidt ballade? Men det kan jeg ikke.. " [/ul] ” Suresh ” Jade Yolinda Suresh | 6 th | 16 | [/b] Hufflepuff[/center] [/i] » Bekendtskaber :» Historie:Jade og Jake har ingen historie. For at have en historie skal man også have oplevet noget sammen, eller i det mindste i samme rum. Men Jade ved godt hvilke vibes hun får fra Jake, og det er bestemt ikke nogle hun behøver at følge op på. Det eneste forhold de har til hinanden, det er på banen. Og Jade holder i hvert fald ikke igen med baghånden når Loretz letter fra jorden. "Hvis jeg nu tænkte som alle andre tæverne på Hogwarts i løbetid, så havde jeg nok spist støvet fra hans fodtrin. Men istedet kan jeg se hvad han er. En sur, muggen lille teenage dreng. Han må sejle i sin egen sø af sur eddike sammen med Cromwill og Wyght" [/ul] [/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Aug 21, 2009 15:12:56 GMT -1
» [ O T H E R S ] « [/size] [/center]
|
|