Pedias Cromwill
Slytherin Vejleder
DIVA;; True snake, with poison words in her mouth
|
Post by Pedias Cromwill on Aug 21, 2009 13:22:18 GMT -1
Pedias Cromwill [/font] [/center] Beauty Princess Dancing In The Dark Corner &&' FRIENDS You're so fine, I want you mine, you're so delicious # som familie I think about you all the time, you're so addictive # partners in crime Don't you know what I can do to make you feel alright? # tættere end tæt Don't pretend, I think you know I'm precious # barndomsvenner And so yeah, I'm a hey, hey princess # tætte I can tell you like me too and you know I'm right # gode She's like so whatever # middle You could do so much better # fjender blevet venner I think we should get together now # party pal And that's what everybody?s talking about # ven af en ven I can see the way, I see the way you look at me # bekendte
&&' ENEMIES I can't take it any longer # hardcore Thought that we were stronger # falsk ven All we do is linger # venner blevet fjender Slipping through our fingers # du hader Pedias I don't wanna try now # Pedias hader dig All that's left's goodbye to # gensidigt had Find a way that I can tell you # rivaler I hate this part right here # jalousi I just can't take your tears # love/hate
&&' LOVERS I'm in love with a fairytale # nuværende Even though it hurts # ægte kærlighed 'Cause I don't care if I lose my mind # ex—god I'm already cursed # ex—dårlig Every day we started fighting # ex--vi vil være sammen igen Every night we fell in love # venner med fordele No one else could make me sadder # begær But no one else could lift me high above. # forelsket i Pedias I don't know what I was doing # Pedias forelsket i dig When suddenly we fell apart # gensidig forelskelse Nowadays I cannot find her # fysisk tiltrækning But when I do we'll get a brand new start # hemmeligt She was mine and we were sweethearts # forbudt That was then, but then it's true # on/off
Post i code, udfyld, send i PM 2 x forskellige 100x100 ikoner her && [size=5]Navn her[/size] [sup]årgang, [i]kollegium[/i][/sup] [size=3]DIT NAVN om Pedias:[/size] [i]"Historie skrives her i første person"[/i] [center]Bekendtskaber her[/center]
|
|
Pedias Cromwill
Slytherin Vejleder
|
Post by Pedias Cromwill on Aug 21, 2009 13:23:37 GMT -1
&&' SLYTHERIN && Jake Wade Loretz 7th, Slytherin Jake om Pedias: " Pedias er som en søster. Jeg har altid holdt meget af hende og jeg vil gøre alt for denne unge kvinde. Hun er en årgang under mig, men dette har aldrig skilt os ad. Hun er en køn kvinde, ingen tvivl om det men jeg ville ikke kunne se mig selv sammen med hende da jeg ser hende som min søster og intet andet. "
You're so fine, I want you mine, you're so delicious # som familie I think about you all the time, you're so addictive # partners in crime Don't you know what I can do to make you feel alright? # tættere end tæt
Pedias om Jake: " Jake er min livlinie, han er den der kan få mig ned på jorden når jeg til tider mister fodfæstet. Jeg elsker ham på en helt speciel måde og jeg ved at jeg altid vil kunne regne med ham. Han er som en tredje bror og på trods af at jeg har rigeligt af disse i forvejen, så er han bestemt ikke overflødig "
&& Anthony Caleb Brenner 6, Slytherin Tony om Pedias: "Diva er sindsygt lækker og hun ved det, vi var sammen første gang under Valentine festen på fjerde år, mens hendes date ledte efter hende, you don’t know a good thing till it’s gone. Ind i mellem har vi vores skænderier, men det er det hele værd, when we kiss and make up "
I'm in love with a fairytale # nuværende 'Cause I don't care if I lose my mind # ex—god Nowadays I cannot find her # fysisk tiltrækning That was then, but then it's true # on/off You're so fine, I want you mine, you're so delicious # som familie I think about you all the time, you're so addictive # partners in crime I just can't take your tears # love/hate
[/center] Pedias om Tony: " Blodet er i orden, udseendet er i top, så der er da ingen grund til at holde sig tilbage. Vores kontroverser er blot en del af det, men måske de i sidste ende blot knytter os mere end de adskiller os. " && Marylyne Emmeline Wyght Sjette, SlytherinMary om Pedias: "Vi har gået i klasse sammen, og jeg har kendt hende siden vi startede. Hun er en god veninde, og jeg håber jeg ikke kommer til at ødelægge det her venskab. Hun er også sjov, og god at kende, fordi hun er bedre til at lave lektier end jeg er.. haha"She's like so whatever # middle Don't pretend, I think you know I'm precious # barndomsvenner I can tell you like me too and you know I'm right # gode Pedias om Mary: " Vi har gået i klasse sammen lige fra starten. Selvfølgelig får man et forhold ud af det. Det kunne være tættere, inden tvivl om det. Men Mary er god nok, en god veninde som altid er værd at bruge sin tid på. " && Nellith Aramantha 7, SlytherinNellith om Pedias: "Jeg mødte for første gang Pedias i opholdsstuen, det var mit andet år og hun var lige startet. Et slagsmål bestående af spydige ord kom hurtigt op mellem os, men efter vores lille kamp kiggede vi begge på hinanden, og indså at blikket i vores øjne, kun det blik en Slytherin kunne have, var nøjagtig ens. Fra den dag af har vi været tætte venner"You're so fine, I want you mine, you're so delicious # som familie I think about you all the time, you're so addictive # partners in crime And so yeah, I'm a hey, hey princess # tætte You could do so much better # fjender blevet venner I think we should get together now # party pal Pedias om Nellith: " På mit første år forsøgte jeg at trække alle de lyse hår i hendes hoved ud under et slagsmål, det har jeg aldrig undskyld for, fordi hun havde fortjent det! Sådan at vrisse af mig og kalde mig lille. I dag nøjes vi dog med at vrisse af de andre og jeg er stolt over at have hendes på min venneside " && Liam Hunter Cormack 7th, SlytherinLiam om Pedias: "Synd og skam siger jeg jer! SYND OG SKAM! Jeg ved ikke om jeg kan kalde mig selv en heldig skabning, men jeg ser mig dog som nærmere UHELDIG. Pedias er min pige, men kun i den forstand, at vi rent faktisk er bundet sammen af familiebånd - grandkusine. Det forhindre mig dog ikke at se mod Pedias på andre måder, men jeg ved også hvor uset det er i vores kredse. Dette brændt barn skyer ikke ilden, men ønsker fortsat at lege med den. Jeg har kendt til hende siden hun først kom til verdenen. Jeg kan ikke huske meget af vores barndom, men hun har dog altid været i billedet. Hun er en af de få jeg virkelig stoler på og som jeg regner med. Der er ikke mange jeg står i ryggen på, men denne pige er én af de meget udvalgte få."You're so fine, I want you mine, you're so delicious # som familie Don't pretend, I think you know I'm precious # barndomsvenner I can tell you like me too and you know I'm right # gode She was mine and we were sweethearts # forbudt
Pedias om Liam " Liam er mere end familie, selvom dette selvfølgelig har størst betydning. For mig er han en af de særlige på Hogwarts, en af dem der lige betyder dét mere end alle de andre. Desuden er han også en af dem jeg ved altid vil være der, uden at være der på den irriterende måde og jeg har i sinde at være der på samme måde for ham " && Alexandra Lehane 6th, SlytherinAlex om Pedias: "Hun er som den her gamle porcelæns dukke, som jeg aldrig fik lov til at lege med. Når man kigger på hendes fejlfri hud, de gyldne lokker, måden hun går på, så er der kun to ord for det, delikat og skrøbelig. Jeg er ingen af de ting og man finder nok ikke to der er mere forskellige end os, men hvordan blev vi så venner spørg du, jo det umulige sker faktisk ind i mellem og modsætninger mødes" I think about you all the time, you're so addictive # partners in crime Don't you know what I can do to make you feel alright? # tættere end tæt You could do so much better # fjender blevet venner I think we should get together now # party pal I hate this part right here # jalousi Pedias om Alex: " Havde hun nu ikke været Slytherin, havde vi nok aldrig fået et venskab, men selv Slytherin tiltrækker forskellige typer. Desuden er der ikke noget i vejen med at samle på lidt forskelligt, bare det hele er topclass " [/blockquote][/blockquote]
|
|
Pedias Cromwill
Slytherin Vejleder
|
Post by Pedias Cromwill on Aug 21, 2009 13:23:55 GMT -1
&&' GRYFFINDOR
&& Zofie Storm 5th, Gryffindor Zofie om Pedias: "Jeg kender hende ikke rigtig, hun er også en årgang højre end mig. Men jeg tror ikke det er en som jeg ville kunne finde et venskab hos.. Hun.. hun er også Slytherin!"
Find a way that I can tell you # rivaler
Pedias om Zofie:" Zofie? Helt klart en af dem er ikke burde være blevet lukket ind! Altså jeg mener helt ærlig, halvblods og så Gryffindorelev? Hvad skulle jeg have tilovers for det? "
&& Louis Bellino Wickham 6th, Gryffindor Louis om Pedias: " Pedias.. Hun kan ikke beskrives. Hun har hele pakken og det er hun ikke i tvivl om. Men vi kommer aldrig til overhoved at snakke sammen, hun hader mig jo på alle tænkelige måder, hader mig for hvad og hvem jeg er, så hvad skal jeg gøre? Jeg ville skam intet have imod at komme tættere ind på livet af hende. "
I can see the way, I see the way you look at me # bekendte I don't wanna try now # Pedias hader dig But no one else could lift me high above. # forelsket i Pedias Nowadays I cannot find her # fysisk tiltrækning
Pedias om Louis: " Louis er præcis som resten af de håbløse Gryffindor elever og så er han endda mudderblod. Men han har da i det mindste udseendet med sig, så man kan da nyde synet af ham, imens man griner fordi han ikke ved hvad en Doxy er! "
&& Gertrude Lynn McKenna 6th, Gryffindor Trudy om Pedias: "Jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om Pedias. Hun virker lidt som den typiske barbiedukke, men det skal der jo også være plads til? Hvad jeg ikke forstår, er hvorfor hun virker så fjendtlig overfor mig, det er jo ikke som om jeg nogensinde har gjort hende noget. Jeg har aldrig rigtigt talt med hende, og jeg tvivler virkelig på at jeg kommer til det, vi færdes vist bare ikke i de samme kredse. Jeg ved ikke, jeg syntes måske bare hun virker lidt for opblæst."
I don't wanna try now # Pedias hader dig Find a way that I can tell you # rivaler I hate this part right here # jalousi
Pedias om Trudy: " Man har bare ikke lov at skilde sig ret meget ud, når man i forvejen både er muggelfødt og fra Gryffindor. Dette er der vidst nogen der har glemt at fortælle Frk. McKinnon. For den regel har hun godt nok glemt ellers! Jeg mener, det hår og den stil. Klart at hun er offer får Slytherins onde sarkasme.. På den anden side, hun har jo fuldt ud gjort sig fortjent til det. Hun kunne jo bare tage til en skole hvor hun faktisk hørte til! "
&& Ethan James 6th, gryffindor Ethan om Pedias: "Der er ikke noget som at lege med farlige kemikalier; I mange situationer kan det gå galt, men du kan også være heldig at opfinde noget nyt. Sådan vil jeg bedst beskrive mit forhold til Pedias. Oftest ender vores sammenstød ikke så godt, men en sjælden gang imellem kan det ske, at der kommer noget mindre negativt ud af det. Ja, jeg forstår udmærket hel affæren med 'mudderblod' og 'gryffindor', men man har vel stadig lov til at drømme om en anden slags affære. Kloge mennesker ville holde sig væk, men jeg kan nu ikke lade være med at rykke to skridt nærmere for hvert skridt jeg bliver skubbet tilbage."
She's like so whatever # middle I just can't take your tears # love/hate She was mine and we were sweethearts # forbudt Pedias om Ethan: " Med årerne har han været så heldig at vokse sig til et godt udseende og lært at begå sig i magikersamfundet. Alt i alt er han efterhånden blevet værd at kigge efter, men hans blod bliver aldrig rent og hans kollegiums farver vil altid hænge ved ham.
&& Mimi Van Dall 6, Gryffindor Mimi om Pedias: Jeg fandt ret hurtigt udaf efter et par samtaler med Pedias at hun virker til ok pige at efter en slytherin standart. Men måske Pedias til at glemme sine fordomme og prøve at glemme dem i steden for. Men alt i alt en okay pige, som desværre har lidt for mange fordomme efter min smag. Men det stopper ikke at Pedias og jeg kan havde de høflige og falske samtale når det er. Men det er nogle gange bedre at havde en fjerne tætter på end langt væk.
I can see the way, I see the way you look at me # bekendte Thought that we were stronger # falsk ven I just can't take your tears # love/hate
Pedias om Mimi: " Mimi er ikke det værste Gryffindor kan præsentere, hun er helt klart udholdelig. Det er dog klart at vores venskab, eller hvad man skal kalde det, mest virker som en bobler der er klar til at springe når den første træder forkert. Men det er godt at kunne se ind bag fjendens linier en gang imellem.. "
&& Elena Julio Sanchez 6 Gryffindor Elena om Pedias: "Jeg er sikker på, at hun hader mig. Det er virkelig komisk for så vidt jeg ved har jeg aldrig snakket med hende – Men okay, alle har venner og fjender, går jeg da ud fra. Nu tager jeg mig heldigvis ikke af bagateller som bagtaleri, men hun er da lidt af en hardcore i det fag. Hørte hende her forleden! Det er utroligt at hun er prefect… Men på den anden side, når man taler om slanger…"
I don't wanna try now # Pedias hader dig Find a way that I can tell you # rivaler She's like so whatever # middle
Pedias om Elena: " HA! Heldigvis for Elena har hun ikke gået her ret længe, så hun har endnu nogen ydmygelser til gode. Mødte hende første gang da hun efter sommerferien kom masende ind til en time og fortalte lyserødt om hvor hun kom fra osv. osv., hørte faktisk ikke efter for var allerede begyndt at kritisere hendes skosværte farvede hår med Mary. Siden har hun været en pestilens sammen med alle de andre.. "
|
|
Pedias Cromwill
Slytherin Vejleder
|
Post by Pedias Cromwill on Aug 21, 2009 13:24:17 GMT -1
&&' RAVENCLAW
&& Jared Seraph 6, Ravenclaw Jared om Pedias: "Einstein sagde engang; 'Gravity is not responsible for people falling in love'. Jeg ved udmærket hvor stort et tabu det er - en Ravenclaw forelsket i en Slytherin, men som Einstein selv lagde det. Jeg ved ikke hvad det var. Måske hendes benhårde sarkasme rettet imod mig på andet år, eller måske er det i måden hun går, eller duften af hendes hår. Hvad der er helt sikkert er, at jeg ikke kan få hende ud af mit hoved, eller fortælle andre om problemet. Det er meget sjældent at hun kigger min vej, og jeg har langt fra hvad der skal til for at imponere hende. Ingen blodstatus og kun et ry for at være Basker og god til diverse fag. Hvad vil en som hende, med så lidt som det jeg kan stille op med? Men glemme hende, det kan jeg heller ikke få mig selv til."
I can see the way, I see the way you look at me # bekendte I don't wanna try now # Pedias hader dig But no one else could lift me high above. # forelsket i Pedias
Pedias om Jared: " Det eneste der adskiller Jared fra andre Ravenclaw elever er hans kønne udseende og det bliver jo alligevel overskygget af hans forkerte blod. Der er noget ved ham der irritere mig mere end ved så mange andre, jeg ved ikke hvad. På samme tid så kan jeg ikke lade være med at føle en hvis foragt når mine kollegianere lægger imod ham. Jeg ville ønske jeg kunne forstå ham, men jeg har ikke lyst "
&& Christopher O*Connor 6th Ravenclaw Chrissie om Pedias: "Hun havde engang generet Tomas, så satte jeg ild til hendes kappe.. Siden det har vi ikke været på så god fod, men hun ved stadigvæk ikke det var mig, som satte ild til den. "
Thought that we were stronger # falsk ven I can see the way, I see the way you look at me # bekendte Find a way that I can tell you # rivaler I don't wanna try now # Pedias hader dig
Pedias om Chrissie: " Der er mange på Hogwarts som jeg direkte afskyr, de fleste har selvfølgelig fortjent det. O'Connor har dog aldrig været en af disse, det eneste der er af problemer med den dreng, er at han har sig nogen knap så heldige venner og så afskyr han åbenbart også Slytheriner? Det må så være hans problem at slås med, det er i hvert fald ikke mit dilemma "
&& Gillian LeFèvre 6th, Ravenclaw Gillian om Pedias: "Første gang Pedias og jeg mødte, var vel en gang på skolen, på en årgang som jeg ikke kan huske - det var i hvert fald på en af de første. Jeg kan tydeligt huske, at jeg havde hørt et rygte om hende, som fik mig til at blive lidt nysgerrig i, at lære hende at kende. Jeg fik dog aldrig gjort det, og de enkelte gange vi har snakket sammen, har jeg fundet ud af, at hun ikke var så interessant som jeg troede."
I can see the way, I see the way you look at me # bekendte I can't take it any longer # hardcore Thought that we were stronger # falsk ven Find a way that I can tell you # rivaler
Pedias om Gillian: " Alle er fine på ydersiden, jeg tror dog ikke Gillian er så fin indvendigt som hun giver udtryk for. Hun er en ravn, det kan der ikke laves om på. Men en gang imellem syntes jeg hun kigger lidt for meget efter Tony, om der er noget ved jeg ikke, men hun burde slet ikke kigge ligegyldigt hvad "
&& Dilys Lisette McGregor sjette, Ravenclaw Dilys om Pedias: "Jeg mødte ikke Pedias før jeg startede på Hogwarts, men jeg har altid vidst, hvem hun og hendes familie var og omvendt. Hele Cromwill-slægten er en skamplet for det magiske samfund."
I can see the way, I see the way you look at me # bekendte All that's left's goodbye to # gensidigt had Find a way that I can tell you # rivaler
Pedias om Dilys: " McGregor slægten har visse svagheder, specielt deres muggler kærlighed er rørende. Alligevel er de en del af det magiske samfund og tragisk nok i familie med Brenner slægten. McGregor familien og Dilys er en skamplet på det magiske samfund og kan lige så godt vænne sig til at møde modstand.
|
|
Pedias Cromwill
Slytherin Vejleder
|
Post by Pedias Cromwill on Aug 21, 2009 13:24:47 GMT -1
&&' HUFFLEPUFF
&& Jade Suresh 6th, Hufflepuff Jade om Pedias: "Cromwill er et typisk eksempel på en pige, som er blevet båret på hænder og fødder, og nu soler sig i lyset fra andres arbejde. I det mindste har Marylyn et "talent" som hun kan prale af, hvad kan Krumme-pigen her? Cromwill flyver så højt, og det kræver kun et lille pust fra mig, og vi skal se hende falde, så langt, så hårdt, så simpelt."
Find a way that I can tell you # rivaler I don't wanna try now # Pedias hader dig I can't take it any longer # hardcore I can see the way, I see the way you look at me # bekendte
Pedias om Jade: " Værre afskum findes ikke, det er forståeligt at hendes forældre stak af da de så hendes fjæs.. "
&& Adiyah Orlen 6th, Hufflepuff Orlen om Pedias: "Mon hun har hørt om copy paste? Mere falsk og plastisk agtige kan man da ikke være og jeg tror hendes hoved ville springes, hvis hun fik en original ide nogensinde. Hendes holdninger og ideer er direkte ud af middelalderen, hun sider sikkert for fødderne af sin gamle bedstemor og bliver flasket op med alt det lort hun lukker ud, hvilken er synd, for hun får jo aldrig lov at blive et rigtigt menneske."
I can't take it any longer # hardcore All that's left's goodbye to # gensidigt had Find a way that I can tell you # rivaler
Pedias om Orlen: " kommer "
&& Edward Johnson 6, Hufflepuff Edward om Pedias: "Pedias bekræfter blot min teori om, at jeg ville klare mig så meget bedre uden slangerne på skolen. Jeg kan simpelthen ikke tage det indbyggede had, de har til alle udover dem selv, og det er som om alle møder med dem skal være konfrontationer. det lærte jeg allerede i Hogwartsekspressen på mit første år, hvor jeg mødte hende."
I can see the way, I see the way you look at me # bekendte Slipping through our fingers # du hader Pedias I don't wanna try now # Pedias hader dig
Pedias om Edward: " kommer "
|
|