|
Post by Joshua B. Great-Believer on Sept 14, 2009 15:26:14 GMT -1
Josua Balthasar Great-Believer Lets go, Ravenclaw! Lets go! 16 år på 6. årgang [/color] “What’s up?” (Friends)
*Sings* I know your name! *Kendt ved navn* Did we even talk that one time? *Bekendt* So Hogwarts was built in the 900th century and… *Lektie gruppe* Respect to y’all… *Respekt* You can rely on me *Venskab* Peace, love and harmony! *Godt venskab* We’ll be together after Hogwarts! *Evigt venskab* Not that bad after all… *Fjendskab der er blevet venskab *
“F**ker!” (Enemies)
It runs in my veins *Arvet fjendskab* Have to go down a hole… See you *Ignoreret* You annoy me! Now go away! *Irriterende* So that means what? Boohoo! *Åbent fjendskab* I disagree with that! *Konkurrent* Move aside or I’ll draw my wand *Rival* Draw your wands… One… two… three… Fight! *Ærkefjende* I’m degusted by you… Now anyways! *Venskab der er blevet fjendskab*
“Do you…Uhm…Bye” (Love)
Hi… *Hemmelig forelskelse* Ready to go further? *Kærester* Don’t want to talk to YOU right now! *Eks, negativt* Well… It okay *Eks, positivt* So do you want to see my stamps? *Flirt* Don’t think we’re supposed to…*Forbudt kærlighed* Wow! I really do love you… *Eneste ene*
Send en PM til mig med dette "skema" udfyldt (Send gerne et billede med her) [b]Navn:[/b] [b]Årgang:[/b] [b]Kollegie:[/b] [b]Bekendtskaber[/b] [ul] Skriv citaterne ovenfor der passer med dit forhold til Joshua[/ul] [b]Historie:[/b] (skriv IN CHARACTER, tredje person datid som på resten af siden) [b]Citat om Joshua:[/b]
|
|
|
Post by Joshua B. Great-Believer on Sept 14, 2009 15:31:09 GMT -1
Ravenclaws Navn: Gwenevere Talbot Thorn Årgang: 6 thKollegie: Ravenclaw BekendtskaberHistorie: De kommer i de samme cirkler, men kender kun hinanden på overfladen, underligt nok, for Gwen har intet imod Joshua. Citat om Joshua: ”Han har altid noget fornuftigt at sige, måske skulle vi snakke mere sammen.”Navn:Christopher O*Connor Årgang 6 thKollegieRavenclaw BekendtskaberHistorie: Jamen der sker jo det når man begge går på Ravenclaw, så lære man automatisk hinanden at kende. Jeg husker faktisk ikke hvornår jeg lærte ham at kende præcis. Pludselig så var han der bare. Citat om Joshua: "Joshua minder mig lidt om mig da jeg gik i 3 årgang. Så han har meget at lære, på trods af han er ældre end mig."Navn: Dilys McGregor Årgang: 6 thKollegie: Ravenclaw BekendtskaberHistorie: Dilys og Joshua røg i totterne på hinanden på det første år - eller det vil sige Dilys røg i totterne på Joshua. Hans arrogance matchede hendes, hvilket fik hende til at betragte ham som en konkurrent. Med alderen har hun lært at tolere hans selskab. Hun skjuler sin irritation, når den i ny og næ bliver fremkaldt af ham igen. Citat om Joshua: "Joshua, du står i vejen for mit ego"Navn: Alfred Thompson. Årgang: 6 thKollegie: Ravenclaw BekendtskaberHistorie: Josh? Ham har jeg gået i klasse med i siden vi bege kom til Hogwarts. Siden har vi haft nogle blandede oplevelser. Nogle er rarere at snakke om end andre, men vi var igennem det sammen, jeg tror det er derfor at vi er blevet gode venner, op gennem tiden. Nu du nævner ham, så er det lige gået op for mig hvorat han enlig er en af de Ravne jeg bryder mig mest om. En af dem. *grin* Citat om Joshua: "Josh, the sun is shining. Get your head out of the books"[/color][/center]
|
|
|
Post by Joshua B. Great-Believer on Sept 14, 2009 15:31:44 GMT -1
Slytherins Navn: Jake Wade Loretz Årgang: 7 thKollegie: Slytherin BekendtskaberHistorie: Joshua er intet andet end en ravn. En ravn på en årgang under Jake. Jake har ingen respekt for Joshua og ser ingen grund til dette. Han ignorerer ham for det meste men bider da engang imellem fra sig som enhver anden ville gøre. Jake kendte ikke rigtigt Joshuas personlighed som sådan, intet andet end den dreng ikke altid ved hvad han snakker om. Citat om Joshua: ” Joshua har det med nogle gange at snakke over sig. ”Navn:Marylyn Emmeline Wyght Årgang:6 thKollegie:Slytherin Bekendtskaber:Historie: Marylyn har aldrig rigtig snakket med Joshua, kun hvis det lige har været tilfældigt. De gange hvor de har været rigtig i kontakt, har været når de har spillet Quidditch. Som søgere ender man tit med at bumbe ind i hinanden. Citat om Joshua:"Typsik Ravenclaw elev.. Ikke en jeg nogensinde kommer til at snakke med.. " [/color][/center]
|
|
|
Post by Joshua B. Great-Believer on Sept 14, 2009 15:32:24 GMT -1
|
|
|
Post by Joshua B. Great-Believer on Sept 14, 2009 18:44:08 GMT -1
|
|