|
Post by Maxwell W. Preston on Sept 19, 2009 10:19:40 GMT -1
XX. Friends,
XX. Barndoms venner XX. Partners in Crime XX. Bedste venner XX. Tætte venner XX .Gode venner XX. Middel venner XX. Ven af en ven XX. Kollegie-bekendt XX. Klassekammerat XX. Bekendte XX. Hemmelige venner XX. På navne basis XX. Fest venner XX. Fjender blevet venner XX. Respekt XX. Kender til ry XX. Hørt af omtale
XX. Enemies,
XX. Hardcore XX. Rivaler XX. Gensidigt had XX. Irritation XX. Foragt XX. Ignoreret XX. Venner blevet fjender XX. Blandet følelser XX. Dødsønske XX. Love/Hate
XX. Lovers,
XX. Nutidig XX. Ex, godt forhold XX. Ex, dårligt forhold XX. On/off XX. Flirt XX. Forelsket i Max XX. Hemmeligt forelsket XX. One-time fling XX. Venner med fordele XX. Tiltrækkelse
XX. Send i PM
[*code] [u][b].:Hvad du kaldes af Max:.[/b][/u] [img]100x100 OBS: tre forskellige billeder[/img] [img]100x100[/img] [img]100x100[/img] [b]Kollegie[/b]|[b]Årgang[/b]|[b]Fulde navn[/b]
[b]Citat[/b]
[center]Bekendtskaber[/center]
[b]Historie[/b] [*/code]
|
|
|
Post by Maxwell W. Preston on Sept 19, 2009 10:24:45 GMT -1
XX. Slytherin,.: Mary. ”Lille pige”:. Slytherin|6th|Marylyn Emmeline Wyght Mary: ”Jeg respektere Max, på grund af hans evner som Quidditch spiller, og fordi han kommer fra en fin fuldblodsfamilie.” XX. Klassekammerat XX. Middel venner XX. Respekt XX. Love/Hate XX. Tiltrækkelse Mary og Max mødte hinanden da de startede på Hogwarts. De har været Quidditch spillere sammen nogle år, men det er aldrig rigtig blevet til mere end det. Mary kender til hans familie, da hendes far har fortalt hende om den, men til hans skuffelse blev hun aldrig venner med ham. I det mindste ikke nok til, at han kunne invitere familien på middag. Marys far har altid ville stifte bekendtskab med Preston familien, men det har aldrig været en mulighed. På trods af at de fleste talte om Max i de forrige år, lagde Mary først rigtig mærke til ham da han sendte en elev på hospitalsfløjen. Måske fordi hun selv var en ballademager, måske fordi der skal meget til for at fange hendes opmærksomhed, eller også fordi det først var der, Mary begyndte at se på ham som andet end Quidditch spiller.Max: ”Mary er den eneste pige der ikke viser stor interesse for mig. Og må sige, at det har blot fået min interesse for hende til at blusse op. Selvom jeg tit har beskrevet hende som den sukkersøde Slytherin, er der alligevel noget i hendes øjne, som kun ses hos de renblodet.”[/blockquote] .:Cromwill:. Slytherin| 6th| Pedias Elisabeth Cromwill
Pedias: ” Der er Maxwell og så er der alle de andre
XX. Partners in Crime XX. Hemmelige venner XX. Hemmeligt forelsket XX. Venner med fordele XX. Tiltrækkelse
Hun mødte Maxwell første gang da de var 8 år. Hun hadede ham fra første øjeblik! Han var den første som ikke gjorde som hun sagde, eller som hun ikke kunne få til at gøre som hun ville i hvert fald. Det har karakteriseret al den tid de har kendt hinanden. Maxwell er den eneste der nogensinde har kunnet yde hende værdig modstand. Hun har dog været klog nok til at have Max som ven end som fjende, selvom han nok ville være den mest værdige fjende hun kunne vælge. Hun har altid flirtet med ham, det har altid været en del af det underlige forhold de har. Så er det ligegyldigt hvem hun ellers har været i et forhold med. Det er nok også grunden til at deres venskab på en eller anden måde kun er for de to, der er ikke mange der ved hvor godt de kender hinanden. Pedias er tiltrukket af ham, det er de fleste piger med en god smag vel, men om ligger mere i det vil hun ikke helt frem med. Deres affære til skoleballet, som hun helst ville have holdt hemmelig, har dog blot gjort det svære at holde et neutralt offentlig forhold til drengen..
Max:”Hvad kan jeg sige.. Den pige er noget specielt.. Jeg vil altid have et bedre øje til hende end alle andre. Hendes skønhed gør mig stadig blind selv dagen i dag. Selv fra da hun var helt lille, med en lille sløjfe i håret, var hun den smukkeste engel jeg nogen sinde havde set..” XX. Gryffindor,XX. Ravenclaw,XX. Hufflepuff,.:Rach, Ray, Ray-Ray, Peak:. Hufflepuff| 6th| Rachel Peak BallardRachel: "Max, du og jeg har så meget historie i fortiden, gad vide om vi får lige så meget historie i fremtiden. For at være ærlig så håber jeg det" *rødme*
XX. Barndoms venner XX. Bekendte XX. Hemmelige venner XX. Flirt XX. Forelsket i Max XX. Tiltrækkelse
Maxwell og Rachels historie strækker sig langt tilbage i tiden. Deres familier kendte hinanden da de begge er af fuldblods familier. De to børn blev ofte sat op som par til de store baller, og da danset en del danse sammen. Maxwell var Rachels første forelskelse. Rachel var ikke engang klar over det den gang, men hun har altid holdt specielt meget af Max fra de to var helt lille. Max var også den første Rach kyssede. En hel speciel ting omkring de to er at da de startede på skolen begyndte de at ignorere hinanden. Rach var ked over at de gjorde det, men hun kunne ikke stoppe Max i at gøre det. Dog skete det en lørdag morgen midt i en af ferierne sad Max og spiste i den ene ende af storsalen, og Rach i den anden. Hun havde siddet og kigget på ham som hun så ofte havde gjort før, og pludselig rejst sig op og gået direkte ned til ham, og slikket ham på kinden. Han havde marmelade siddende på kinden. Det var først der det var gået op for Rach hvad hun havde haft gang i. hun blev knald rød i hoved og styrtede ud af storsalen. Der blev klart snakket en hel del om det efter, og nu prøver Rach lidt mere på at snakke med Max, selvom hun er ret så rød i hoved over at hun gjorde det i storsalen. Det var noget hun havde gjort som yngre fordi han altid havde været en klods og der aldrig var nok servietter, men Rach havde aldrig i sit liv troede hun kunne finde på at gøre den slags ting på skolen.
Max: "Jeg glemmer aldrig den dag i storsalen, hvor Rach kom hen og slikkede mig på kinden. Ikke nok med at jeg havde marmelade i hovedet, men jeg fik også den fornøjelse at have en puffer som personlig serviet. Siden da har jeg ikke ladet en dag gå forbi, uden at mindes hende om den pinlige episode. Men jeg må sige at Ballards øjne tæt på, får mig til at glemme hendes kollegie, og gøre skøre ting med hende."
|
|