|
Post by Gillian Lefèvre on Oct 5, 2009 17:41:31 GMT -1
See against the light, so the shadows fall behind you
Let me present .. [/color][/size] Gillian Lefèvre Ravenclaw | 6th [/center] But we're best friends, right?KENDT VED NAVN SEVEN DAYS HAS GONE SO FAST BEKENDT I REALLY THOUGHT THE PAIN WOULD PASS RAVENCLAW I REALLY THOUGHT THE PAIN WOULD PASS PARTNERS IN CRIME IT’S BEEN NEARLY AN HOUR FALSKE VENNER SINCE I THOUGHT OF YOU ON/OFF BUT YOU'RE NOT ANSWERING THE PHONE HEMMELIGE VENNER I’D SETTLE FOR A BUSY TONE FJENDE TIL VEN AT LEAST THAT I’D KNOW THAT YOU’RE OKAY VENNER A GIRL LIKE YOU AIN’T MEANT TO GO AWAY OH GODE VENNER NOW YOU’RE GONE BEDSTE VENNER THERE’S NOTHING ELSE I WANT BARNDOMSVENNER NOW THAT IT’S OVER UADSKILLIGE THERE’S NOTHING ELSE I WANT TÆTTE WHAT HAVE I DONE SOM FAMILIE LOOKS LIKE I WAS WRONGI heard love is blind.FLYGTIGE BLIKKE IS EVERYTHING REALLY MEANT TO CHANGE FLIRT I GUESS WE’RE LIKE WATER AND A FLAME FOR SJOV WATER AND A FLAME ON/OFF I’M TIRED OF THIS EMPTY HOUSE CRUSH PÅ GILLIAN I NEED A DRINK TO GET ME OUT CRUSH PÅ - A COUPLE MORE TIL I FORGET YOUR NAME HEMMELIGT I SAW A BOY THAT LOOKED LIKE YOU FORBUDT I DIDN’T KNOW QUITE WHAT TO DO FORELSKELSE I GILLIAN IT TOOK A POWER OF WILL TO BREAK MY STARE FORELSKELSE I - I REALIZED WHAT I WANTED WASN’T THERE ÆGTE KÆRLIGHED IF YOU SEE ME COMING FALSK KÆRLIGHED I LOOK AWAY, I LOOK AWAY FORTID - EKS [GOD] AND IF YOUR MIND IS MADE UP FORTID - EKS [DÅRLIG] I LOOK AWAY, I WILL LOOK AWAY FORHOLD IF YOUR WORRY BOUNDThere's too many fools sold.IGNORERING I’M OKAY, I’M OKAY, YES I AM IRRITATION ALL THIS SORROW ANG THIS PAIN PROVOKATION IS GOING TO GO AWAY HAD AND I’M ALRIGHT GENSIDIGT HAD STANDING IN THE STREETLIGHTS HERE RÆDSEL IS THIS MEANT FOR ME VENLIGE RIVALER MY TIME ON THE OUTSIDE IS OVER RIVALER WE DON’T KNOW HOW YOU’RE SPENDING ÆRKE RIVALER ALL OF YOUR DAYS FORRÆDER KNOWING THAT LOVE ISN’T HERE FORRÅDT YOU SEE THE PICTURES VEN TIL FJENDE BUT YOU DON’T KNOW THEIR NAMES FJENDER ‘CAUSE LOVE ISN’T HERE ÆRKE FJENDER AND I CAN’T DO THIS BY MYSELF BARNDOMS FJENDER ALL OF THESE PROBLEMS’Cause you're my fella, my guy.RESPEKT THEY’RE ALL IN YOUR HEAD BEUNDRING AND I CAN’T BE SOMEBODY ELSE MISUNDELSE YOU TOOK SOMETHING PERFECT JALOUSI AND PANITED IT RED GOD INDFLYDELSE NO SYMPATHY DÅRLIG INDFLYDELSE WHEN SHOUTING OUT IS ALL YOU KNOW BESKYTTENDE OVER GILLIAN BEHIND YOUR LIES BESKYTTENDE OVER - I CAN SEE THE SECRETS YOU DON’T KNOW INTERESSERET YOU TAKE THE BEST THINGS FROM FAMILIE THEN EVERYTHING GETS EMPTY FAMILIE VEN THAT’S NOT A WORLD THAT I NEED ELEV YOU TAKE THE BEST THINGS FROM ME GOD ELEV THEN EVERYTHING GETS EMPTY YNDLINGS ELEV THAT’S NOT A WORLD THAT I NEED HADE ELEV OH THAT’S NOT A WORLD THAT I NEED___________________________
[*code][center]3 100x100 her, adskilt med mellemrum [size=5][color=CCCCCC]fulde navn[/size] [size=0,5]kollegium | årgang[sup]th[/sup][/size][/color]
[size=0]Bekendtskaberne her.[/size]
[size=0,1][color=white][i]" Hvordan de mødtes her "[/i]
[b](Kaldenavn af Gillian):[/b] " Mening om Gillian her. "
[b]Gillian:[/b] " Skal ikke udfyldes! "[/color][/size][/center][*/code]
Husk at fjerne stjernerne. Når denne er blevet udfyldt, send den til mig over en PM - HUSK AT FJERNE STJERNERNE. Credits: Yup guys, jeg har lavet det her helt selv, så ingen kopiering tak! Overskrifterne er sætninger fra sange af Amy Winehouse, og resten af Daniel Merriweather <3 .
|
|
|
Post by Gillian Lefèvre on Oct 5, 2009 18:21:32 GMT -1
Gryffindor Ethan JamesGryffindor | 6th [/color] GODE VENNER NOW YOU’RE GONE FLYGTIGE BLIKKE IS EVERYTHING REALLY MEANT TO CHANGE FLIRT I GUESS WE’RE LIKE WATER AND A FLAME VENLIGE RIVALER MY TIME ON THE OUTSIDE IS OVER INTERESSERET YOU TAKE THE BEST THINGS FROM" Jeg tror at vi begge er en smule uklar over, hvordan det egentlig gik til, at vi mødtes. Konklusionen? - at vores første møde var som rejsende med Hogwarts Ekspressen. Vi snakkede dog ikke meget sammen i starten, selvom vi havde mange timer sammen, og der også var enkelte gange hvor vi arbejdede sammen. Det var ikke før femte årgang, at vi for alvor gjorde noget ud af et potentielt venskab. Siden da har jeg nydt godt af hendes åbne personlighed og gejst til altid at lave lidt sjov. "
James: " Fantastisk åben, loyal og så er der altid spræl i hende. Hvad andet er der for, end bare at holde af hende? "
Gillian: " Ethan er en vildt god ven. Vi har det tit rigtig sjovt sammen - nogle gange overholder vi ikke altid reglerne, men det er bare en del af derfor, jeg godt kan lide ham. Han er en løve, men han sladrer ikke til lærerne - i hvert fald ikke når vi har lavet noget regelovertrædende sammen. Han er til at stole på, og udover det, så kan jeg da godt indrømme, at han er en smule pæn - men det ha intet at gøre med, at vi er så gode venner som vi er! "[/center] Gertrude Lynn McKinnonGryffindor | 6th [/color] PARTNERS IN CRIME IT’S BEEN NEARLY AN HOUR GODE VENNER NOW YOU’RE GONE VENLIGE RIVALER MY TIME ON THE OUTSIDE IS OVER RESPEKT THEY’RE ALL IN YOUR HEAD GOD INDFLYDELSE NO SYMPATHY " Som så mange andre, gik de i samme klasse. Dengang var Trudy ikke nær så imødekommende som hun er i dag, og derfor undlod hun kontakt med de fleste, deriblandt Gillian.Et par år efter havde Trudy forandret sig og derefter føler hun selv at hun og Gillian er blevet meget gode venner."
Trudy: " Jeg kan rigtigt godt lide Gillian. Hun er altid sød og åben, og lige til at snakke med. Jeg kan huske at hun var en af de første fra Ravenclaw jeg talte med, og selvom hun ikke ligefrem er en af dem jeg bruger mest tid sammen med, syntes jeg stadig hun er fantastisk at være i nærheden af. Jeg kan godt lide at hun er så ligetil, og det der med at sige hvad vi tænker, er noget vi begge døjer med. Direkte…hed ftw!"
Gillian: " Trudy er en rigtig sød pige, en af de få piger fra Gryffindor, som jeg faktisk snakker rigtigt med. Hvis vi møder hinanden et sted, så ender vi tit I snak. Vi kan faktisk snakke om alt mulig, selvom vi ikke er hjerteveninder. Der er dog ingen af os endnu, der har prøvet på, at få et tættere forhold til hinanden. "[/center]
|
|
|
Post by Gillian Lefèvre on Oct 5, 2009 18:28:01 GMT -1
Hufflepuff Yulansquin FaaHufflepuff | 7th [/color] KENDT VED NAVN SEVEN DAYS HAS GONE SO FAST BEKENDT I REALLY THOUGHT THE PAIN WOULD PASS GODE VENNER NOW YOU’RE GONE BESKYTTENDE OVER GILLIAN BEHIND YOUR LIES"Gillian og Yulansquin mødte først hinanden rigtig til en eller anden fest som holdtes på skolen. De havnede ved siden af hinanden, og faldt hurtigt i snak. Efter den fest, begyndte de at snakke mere sammen, faktisk enormt meget - både alvorlige ting og alle mulige useriøse ting. De er ikke lige dem der laver en masser ting sammen i fritiden, de er sådan bare sammen, når de støder på hinanden."
Yo, Yulans, Faa: " Gillian hvorfor var du dog ikke noget ældre? Jeg havde sådan håbet på at dig og mig kunne være slyngveninder. Det kan vi jo også, men jeg har jo flere lektier end dig. Så mon vi kan det? Du er virkelig en vidunderlig person og du må aldrig nogen sinde glemme dig selv på nogen punkter. Jeg holder meget af dig og ville ønske at jeg så mere til dig. Men det er nok lidt svært. Du er jo en Ravenclaw, så når du ikke laver lektier ja så sidder du vel med en bog på biblioteket? Når jeg går ud i år vil jeg ikke glemme dig samt mange andre "
Gillian: " Yulansquin er en enormt sød pige, der virkelig ser ud til at holde af mig. Ja, selvfølgelig holder jeg også af hende, men jeg kan virkelig godt blive en smule irriterende, når hun beskytter mig, så meget som hun gør. Hun får mig til at føle som et lille barn, hvilket jeg jo ikke er! Jeg er en Ravenclaw, der godt kan passe på mig selv. Jeg har prøvet at sige det til hende, men hun plejer bare at grine af mig. Det er godt nok en smule irriterende, men det betyder ikke at jeg vil droppe hende som ven - hun er virkelig sød. "[/center]
|
|
|
Post by Gillian Lefèvre on Oct 5, 2009 18:29:54 GMT -1
Ravenclaw Dilys Lisette McGregorRavenclaw | 6th [/color] RAVENCLAW I REALLY THOUGHT THE PAIN WOULD PASS PARTNERS IN CRIME IT’S BEEN NEARLY AN HOUR TÆTTE WHAT HAVE I DONE GOD INDFLYDELSE NO SYMPATHY DÅRLIG INDFLYDELSE WHEN SHOUTING OUT IS ALL YOU KNOW"Gilly og jeg sover på sovesal sammen, så det var svært ikke at møde hinanden allerede den første aften på skolen. Og så lå vi jo og snakkede hele nætterne i en uge, fordi alt var så nyt og spændende. nu snakker vi hele nætterne, fordi vi ikke er klogere end som sådan. Gilz, du skylder mig mange nætters søvn!"
Liz: " Gilly er på mange måder dårlig indflydelse, men den går vel begge veje. Det er svært ikke at blive inspireret til en masse spas og løjer, når vi er sammen, og så er det en fysisk umulighed at holde kæft, når vi er sammen. Det er vist derfor, vi ikke sidder ved siden af hinanden i timerne mer'. Hun får virkelig den indre pige frem i mig! "
Gillian: " Lizzie? Hun er noget for sig. Eller, når vi er sammen, så er vi virkelig noget for os. Vi snakkede allerførste gang sammen den første nat på Hogwarts - vi sover i samme værelse - og siden det, har vi snakket som vandfald. For ikke at glemme alle de ting vi har lavet sammen! Hun er virkelig en skøn pige, som jeg elsker at være sammen med - jeg bliver aldrig træt af hende! Nu hvor jeg tænker mig om, er hun en af de eneste piger jeg virkelig er piget sammen med. "[/center] Alfred ThompsonRavenclaw | 6th [/color] KENDT VED NAVN SEVEN DAYS HAS GONE SO FAST BEKENDT I REALLY THOUGHT THE PAIN WOULD PASS RAVENCLAW I REALLY THOUGHT THE PAIN WOULD PASS VENNER A GIRL LIKE YOU AIN’T MEANT TO GO AWAY OH TÆTTE WHAT HAVE I DONE" Første gang jeg mødte Gill? Det må være første år, lige efter vi begge var blevet fordelt, hvor vi endte med at sidde overfor hinanden ved Ravenclaw langbordet. Herefter var det meget naturligt at snakke med hende. Vi har siden delt klasse og gode minder."
Alf: " Gillian er den pige man har lyst til at bruge tid sammen med, hun er en rigtig ven som både er forstående og venlig. Gillian er desuden også grunden for megen spas i fritiden og mange gange også i skoletiden. Intet Hogwarts uden Gillian Lefèvre. "
Gillian: " Alf er en af mine rigtig gode venner, som jeg har kendt lige siden 1. år. Han er en skøn person at være sammen med, og jeg bliver aldrig træt af ham. Det er ikke altid vi har noget at snakke om, da vi tit snakker en del, så vi løber tør for emner – men så er vi bare lidt stille, indtil et eller andet tilfældigt emne dukker op i et af vores hoveder. Han er næsten den eneste dreng jeg har et par hemmeligheder med. "[/center] Tomas NielsenRavenclaw | 6th [/color] RAVENCLAW I REALLY THOUGHT THE PAIN WOULD PASS KENDT VED NAVN SEVEN DAYS HAS GONE SO FAST VENNER A GIRL LIKE YOU AIN’T MEANT TO GO AWAY OH FLYGTIGE BLIKKE IS EVERYTHING REALLY MEANT TO CHANGE
FORELSKELSE I GILLIAN IT TOOK A POWER OF WILL TO BREAK MY STARE HEMMELIGT I SAW A BOY THAT LOOKED LIKE YOU Tomas og Gil mødte hinanden på første år, eftersom de kom på kollegium sammen. Tomas talte ikke så meget til hende først, men på deres andet år skete der noget. Tomas blev pludselig dybt forelsket i hende, så det kom helt bag på ham selv. Siden har han prøvet at skabe lidt kontakt, men aldrig nok til de rigtig har snakket som gode venner, men mere bare løse venner. Gil ved knap nok at Tomas eksistere, og det gør dybt ondt på Tomas. Gil ved dog intet om Tomas’ følelser.
Tomas: Gil er sød, smuk og yndefuld. Jeg troede aldrig jeg ville måde sådan en skabning. Hvis jeg skulle være lidt poetisk ville jeg sige, at det klareste lys stråler ud af hende, som solen, der varmer de små planter, og giver næring til dem. Men det skal du ikke sige til hende, at jeg har sagt.
Gillian: " Tomas? Han er jo Tomas. Jo altså, han virker som en meget god ven, men der er et eller andet ved ham, som virker ret usikkert. Jeg ved ikke hvad det er, måske er det fordi han er så temperamentsfuld - hvad ved jeg? Jeg kan godt lide hans guitarspil, men altså for at være helt ærlig, hvad mere ved jeg? Desuden tror jeg at han har et eller andet crush på hende Thalia eller Dilys, og det vil jeg jo ikke stå i vejen for. "[/center]
|
|
|
Post by Gillian Lefèvre on Oct 5, 2009 18:31:07 GMT -1
Slytherin Jake Wade LoretzSlytherin | 7th [/color] KENDT VED NAVN SEVEN DAYS HAS GONE SO FAST BEKENDT I REALLY THOUGHT THE PAIN WOULD PASS ON/OFF BUT YOU'RE NOT ANSWERING THE PHONE FJENDE TIL VEN AT LEAST THAT I’D KNOW THAT YOU’RE OKAY FLYGTIGE BLIKKE IS EVERYTHING REALLY MEANT TO CHANGE FLIRT I GUESS WE’RE LIKE WATER AND A FLAME ON/OFF I’M TIRED OF THIS EMPTY HOUSE CRUSH PÅ GILLIAN I NEED A DRINK TO GET ME OUT HEMMELIGT I SAW A BOY THAT LOOKED LIKE YOU FORBUDT I DIDN’T KNOW QUITE WHAT TO DO VENLIGE RIVALER MY TIME ON THE OUTSIDE IS OVER RIVALER WE DON’T KNOW HOW YOU’RE SPENDING" Gillian og Jake mødte hinanden første gang på Hogwarts-ekspressen, det var Gillians første år og Jake satte sig ned sammen med hende og fortalte hende lidt om stedet, det var trods alt hans andet år. Da Gillian blev fordelt til Ravenclaw trak Jake sig tilbage, han vidste at det ville være forkert af ham hvis han rendte sammen med en Ravenclaw, så højt i hierarkiet var han heller ikke så han kunne tillade sig dette. Dog som årene gik og de begge voksede op kunne Jake da godt se at Gillian var blevet en køn pige, han havde bare ikke rigtigt lyst til at tage kontakten op igen efter de mange år hvor de næsten kun havde hilst på hinanden. "
Loretz: " Gillian er en køn pige men det behøver hun vel ikke at vide, hun er trods alt fra modstander kollegiet. Jeg kunne forestille mig, siden hun er en ravn, at hun sidder med hovedet begravet i en bog dagen lang og det kan jeg ærligt talt godt undvære, dog kender jeg hende ikke godt nok til at vide dette. Men udseendet, det har hun. "
Gillian: " Jake, Jake, Jake. Tjaeh, han er jo Jake? En flabet fyr, som jeg tit konkurrerer med - det kommer ligesom bare, når jeg ser det flabede smil på hans læber. Altså, i bund og grund kan jeg godt lide ham, men det tror jeg nu ikke han ved - han behøver heller ikke at vide det. Vi snakker ikke så meget sammen åbent, det gør vi mere når vi er alene. Det har jo noget med vores vidt forskellige kollegier at gøre. "[/center] Anthony Caleb BrennerSlytherin | 6th [/color] ON/OFF BUT YOU'RE NOT ANSWERING THE PHONE HEMMELIGE VENNER I’D SETTLE FOR A BUSY TONE FJENDE TIL VEN AT LEAST THAT I’D KNOW THAT YOU’RE OKAY FLIRT I GUESS WE’RE LIKE WATER AND A FLAME FOR SJOV WATER AND A FLAME ON/OFF I’M TIRED OF THIS EMPTY HOUSE CRUSH PÅ GILLIAN I NEED A DRINK TO GET ME OUT CRUSH PÅ TONY A COUPLE MORE TIL I FORGET YOUR NAME HEMMELIGT I SAW A BOY THAT LOOKED LIKE YOU FORBUDT I DIDN’T KNOW QUITE WHAT TO DO FORTID - EKS [GOD] AND IF YOUR MIND IS MADE UP" Efter Pedias og Tony havde haft et af deres brud, kom han til at snakke med hende, fordi han havde glemt sine vanter og hun havde et ekstra par, da hendes forældre havde sendt hende nye. Han fandt ud af at hun ikke var så kedelig endda, selv om hendes handsker ser forfærdelig ud, hvilket han ikke nænnede på turen fra Hogsmead. Efterfølgende havde de et hemmeligt forhold, som endte, da Tony blev taget til nåde af Pedias. "
Tony: " Hun er smuk, klog, sjov og spændene, har altid en masse spændene at fortælle, man kan lytte til hende i flere timer, hun får mig til at tænke over tingene. Modsat håber jeg at hun også får noget ud af at være sammen med mig, selv om vi bare er venner. "
Gillian: " Tony er min ekskæreste.. Faktisk var vores forhold egentlig lidt for sjov - vi havde det så godt sammen, men jeg er ikke helt sikker på, om jeg virkelig er helt over vores 'forsjov' forhold - det ved han dog ikke! Og behøver heller ikke at vide det. Men .. vi er rigtig gode venner, selvom vi ikke render rundt arm i arm på gangene - slange og ravn, na'ah, det går jo ikke. Men han er en god fyr, jeg kan godt lide ham. Måske lidt for meget. "[/center]
|
|