Máel Ewen Pierce
Gryffindor 1
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic
|
Post by Máel Ewen Pierce on Jul 9, 2012 15:31:17 GMT -1
Fulde navn: Máel Ewen Pierce Køn: Dreng Fødselsdag: (31/10) Årgang: 1 Kollegium: Stav: Acromantula øje og Billywig vinge, fleksible birk, 14 tommer. Nationalitet: Irland Blodstatus: Halvblods
Udseende: Pjusket mørkt brunt hår efter hans mor og stål grå øjne efter hans far, hvilket folk er alt for gode til at minde ham om hele tiden. Han minder i virkeligheden nok mest om sin mor, store blanke øjne, et skævt smil på læben og det vilde mørke hår, der aldrig vil side som det skal. Kropsbygning: Han er en høj dreng, der let kommer til at virke ranglet, fordi alting vokser hele tiden. Men det er også nemt at se hvor senet han er når det kommer til stykket, musklerne er ved at dukke frem og det er bestemt ikke nogen slapsvans der gemmer sig under gevandterne. Tøjstil: Udenfor uniform, bærer han slidte jeans og t-shirts, tit med Quidditch motiver. Hans tøj virker næsten altid en andelse for lille og han gør intet ud af at se pæn ud, eller rette på tøjet.
Resten: Interesser: - Quidditch, dog mere sporten, end at følge fanatisk med i ligaen
- De praktiske magiske fag, han vil gerne vise at han kan lige så meget som enhver anden, også finder han naturligvis også magien spændene, fuld af muligheder
Kan lide: - Slik, særligt vingummi, magisk eller ej
- Ærlighed, voksne lyver hele tiden om alt muligt, det betyder meget for ham at kunne stole på de folk der er omkring ham
- Quidditch, der er en frihed under den åbne himmel og det er noget som han er god til
Kan ikke lide: - At folk ikke stoler på ham, han fortrækker ærligheden og det er naturligvis også hvad han giver
Patronus: Løvfrø Evt. race: Forældre: Thomas Pierce, mugglerfødt, ansat i Kontoret for Uautoriseret brug af Magi. Den evige optimist, med en fod solidt plantet i den magiske verden og en i muggler verden. En mand uden vilde ambitioner, der værdsætter hvad han har. Elerora Gineva Mostic, fuldblods, uvist. En lidt skrøbelig kvinde, der lod sig føre med af en drøm, der aldrig blev som hun havde forventet. Hun forlod sin mand og søn, da drengen var 3 år, efter længere tids pres fra hendes familie, der aldrig bifaldt hendes valg. Det er uvist hvor hun er nu eller hvad hun laver. Søskene: Uvist, der kan være halvsøskende fra hans mors side. Dyr: Hornugle, kaldt Jigger, efter Arsenius Jigger Kost: Cleansweep 11
Historie:
Celebrity: Colin Ford
Hvad tænker din karakter om de 4 kollegier?
Jeg er endelig ikke meget for opdeling, Hogwarts uden kollegierne som det oprindeligt var, inden stridighederne. Men jeg har intet problem med nogen af dem.
Hvad mener han/hun er deres største styrke eller svaghed?
Vilje styrke, jeg gennemføre hvad jeg sætter mig for.
Hvad tror han/hun at andre tænker om dig, hvilke ord vil de beskrive dig med?
En god ven, håber jeg. Ærlig og loyal, sjov at være sammen med.
Føler han/hun at de har ret?
Det er idealer og målsætninger som jeg gerne vil leve op til, men det er også store sko at fylde ud.
|
|
|
Post by Rektor Edward Rockerfella III on Oct 30, 2013 17:45:30 GMT -1
Godkendt, en tråd udenfor Hogwarts også bliver du fordelt.
|
|