Prof. Ethan Collins
Forsvar Mod Mørkets Kræfter Professor
Varulve
We never stop learning
|
Post by Prof. Ethan Collins on Jul 25, 2012 14:01:22 GMT -1
Navn: Ethan Killian Collins Alder: 29 Stilling: Forsvar mod mørkets kræfter og Overhoved for Ravenclaw Erfaringer: Han har ingen formel uddannelse, men han har bl.a. været undercover hos varulvene i Wales. Historie: Ethan er tidligere Ravencla elev og havde sin gang på Hogwarts for en del år siden, på hans fjerde år blev han bidt og det ændrede hans liv meget. En lærer, Robert bakkede op omkring ham, selv da han senere gik undercover i en varulve flok, for at skaffe informationer om deres planer. Han havde en affære med en kvinde der, Faile, men da hans kontakt pludselig døde og han pludselig var eftersøgt af Ministeriet, ja så var gode råd dyre. Han blev renset til sidst og nu har han fået en stilling på sin gamle skole, en ting ikke alle er tilfredse med. Personlighed: Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner og Ethan har masser af dem. Han er en rolig mand med en mørk side, mærket af det arbejde han har lavet og alle de folk han desværre måtte cutte kontakten til. Links til andre sider, hvor du har undervist, hvis nogen:Ingen Hvorfor bør du have stillingen?Hogwarts ligger dybt i mit hjerte, min uddannelse er ikke den tungeste, men jeg har en del praktisk erfaring og har rejst en del.
|
|
|
Post by Rektor Edward Rockerfella III on Oct 30, 2013 17:46:44 GMT -1
|
|