|
Post by Jonathan Lee Copper on Nov 5, 2013 17:41:02 GMT -1
solen var lige ved at være gået ned da en ung mand kom løbende ned af gaden i den troldmands skjulte del af London han viste han var lidt sent på den han håbede ikke butikkerne var ved at lukke, han stoppede og så sig om lysene i vinduerne fik hele gaden til at ligne et julemotiv, han smilede glad da han så butikken han havde ledt efter "Madam Malkins Kapper til enhver lejlighed" drengen åbnede døren der ringlede muntert og en venligt smilende heks sagde "velkommen min ven hvad kan jeg gøre for dig " drengen rødmede og stammede " jeg skal havde hogwarts skole uniformer" heksen så lidt undrende på ham men lyste så op "du er nok vokset ud af dem fra sidste år eller hvad" han faldt ligesom lidt sammen " øhh nej jeg skal forst starte i år jeg har været syg " heksen rystede let på hovedet og klappede ham på armen og sludrede om unge mennesker og sygdom medens hun gik i gang med at måle og tilpasse, efter noget tid holdt han op med rigtig at høre efter og begyndte at se sig om butikken var hyggelig han håbede at skolen ville være lidt lige sådan.
|
|